haluu vauvan mut siementäjä puuttuu
Kommentit (21)
Keinosiemennysasema auttaa!
Tulee kravattisonni autolla pihaan.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 23:05"]
hyvän isän ja myös ihmiset, jotka osallistuisivat täydellä sydämellä lapsenne elämään.
[/quote]
Tuoko homous myös hyvän isyyden mukanaan? Suomessa on nyt kaksi homoa tappanut partnerinsa tässä 3 viikon sisällä. Minulla on suvussa myös yksi homo, joka olisi kamalin mahdollinen isä, ei siihen homous kuule vaikuta.
Olen korkeakoulutettu, komea, suomalainen ja mies!
Perimä hyvä, ei juoppoutta, vain vähän hulluutta. Mites tehdään?
hyvän isän ja myös ihmiset, jotka osallistuisivat täydellä sydämellä lapsenne elämään.
Olen korkeakoulutettu, komea, suomalainen ja mies! Perimä hyvä, ei juoppoutta, vain vähän hulluutta. Mites tehdään?
siis en oo kokeillu, mut mainos on ainakin hyvä...
tekaise miehen nimi jos ei muuten
Tehdään jotkut sopimuspaperit, jossa sovitaan että en osallistu minihinkään kuluihin missään tilanteessa sen jälkeen.
Eivätkä halua ottaa osaa isyyteen millään tavoin. Tekisi mieli lätkiä päin näköä. Jos olisin isänne niin lätkisin läskin tummaksi. Jumalauta millaisia sonneja.
T: ex
Minä voin tulla siementämään, mutta astun sitten vain takaa...!
Jos lähtee itämään, niin neuvotellaan sitten
mitä tehdään!
Saat valita tarkkaan miehen ulkonäön, koulutustaustan yms. seikat. Eikä maksa edes maltaita...
Tauski Peltoselta. Se on inakin osannut hommansa.
Ne kun ei tykkää käyttää kortsua ja ovat muutenkin tosi helppoja nakkeja, joten ovulaation aikaan vaan baanalle ja nappaamaan se vähiten känninen matkaan.
Lycka till!
Tässä siementäjä 42v valmiina, jo 25 tunnettua valmista teosta maailmalla, joista en tiedä, en pidä lukua. Siitin on 19cm pitkä,halkaisija 4,5cm, kivekset isot ja sperma hyvää. Tulen ja astun kuminaamari päässä. Halukas saa vastata mulle tähän.