Miksi naisen täytyisi olla "puhdas", neitsyt, jotta häntä kunnioitettaisiin?
Mutta miesten ei?
Mä olen aina harrastanut seksiä just sillon kun huvittaa, enkä piittaa pätkääkään mistään huorittelusta.
Mitäs sen huoraavat miehet sitten ovatr? Huoranpenikoita ja huoripukkeja?
Naisen neitsyydellä ei ole mulle yhtään sen enempää merkitystä kuin miehenkään. Ja tämän opetan lapsillenikin.
Kommentit (11)
on ainoastaan osoitus miehen vallanhimosta ja täydellisestä omistuksenhalusta parisuhteessa. Naisella ei saa olla menneisyyttä jotta mies voisi muokata hänet omakseen. Vastaavasti miehen menneisyyteen nainen ei saa puuttua.
Naista on helppo käyttää hyväksi. On miehestä kiinni haluaako hän antaa naiselle mitään, jos ei anna, se on hyväksikäyttöä, ja hyväksikäytetyksi tuleminen on hävettävää. Mies saa aina orgasmin, nainen ei.
On naisesta kiinni antaako hän miehelle vai ei...
JA muuten kovinpa vähän tiedät miehistä. EI miehet saa aina orgasmia.
ihan yhtä lailla miehen pitäisi olla "puhdas".
Naista on helppo käyttää hyväksi. On miehestä kiinni haluaako hän antaa naiselle mitään, jos ei anna, se on hyväksikäyttöä, ja hyväksikäytetyksi tuleminen on hävettävää. Mies saa aina orgasmin, nainen ei.
On naisesta kiinni antaako hän miehelle vai ei...
JA muuten kovinpa vähän tiedät miehistä. EI miehet saa aina orgasmia.
Jumankauta, me eletään vielä kivikaudella!
ja puhdas. Mies voi tökkiä hännällään vaikka kuin, mutta maine vaan kasvaa.
ihme porukoissa te liikutte? vai onko nuo arvot kauniista ja rohkeista??????
meidän piireissä käytetty on käytetty, avioliitossa olleet on asia erikseen.
mies tai anoppi tarkistavat naisen neitsyyden ennen avioliittoa. Tuo on naista alentavaa.
Vielä enemmän huvitti tv-dokumentti, jossa tytön äiti on seuraamassa nuoren parin hääyötä eli onnistuuko paneminen eli ottaako miehellä eteen.
naisvihamielisiä asenteita. Nainen ilman miestä on edelleen halveksittavampi nainen kuin sellainen jota mies kontrolloi ja yksinhuoltajaäiti koetaan suorastaan uhkaavaksi, etenkin sellaista jota miehet ei edes kiinnosta.
Miehen itsenäisyyttä kuitenkin arvostetaan ja huoripukkimiehestäkin käytetään sanoja "kokenut" tai "pelimies" (osaava, nokkela naistenkaataja).