Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on vain visa electron, miksi olette päätyneet siihen?

Vierailija
04.04.2011 |

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjät vielä rautalangasta vääntää, kuinka tilaatte Electronilla nettikaupasta ulkomailta ja kuinka teette ostoksia päivää ennen palkkapäivää, kiitos:)

Sitten olette saaneet minut vakuuttuneeksi siitä, että kortti on yhtä hyödyllinen kuin tavallinen pankkikortti.

Vierailija
22/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat, mutta en ymmärrä miten debit on parempi kuin electron? ...ja oon pankissa töissä :D

Käytän sitä kumpi osuu käteen ensimmäiseksi. En ole yhtään ajatellut sitä imagopuolta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin luottokorttia en aio koskaan huoliakkaan.

Vierailija
24/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhka-aikaan HIDAS! Kivaa sitten kun joku tyhjätasku siinä jumittaa ruokakaupassa jonoa perjantaina ruuhka-aikaan vain sen takia, että ei ole osannut hoitaa raha-asioitaan niin, että saisi normaalin pankkikortin.

Nää jotka käyttää Electronia on samoja, joilla on kännykkäliittymä äidin tai jonkun järkevän sukulaisen nimissä.

Vierailija
25/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään reaaliaikakortista

Vierailija
26/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjät vielä rautalangasta vääntää, kuinka tilaatte Electronilla nettikaupasta ulkomailta ja kuinka teette ostoksia päivää ennen palkkapäivää, kiitos:)

Sitten olette saaneet minut vakuuttuneeksi siitä, että kortti on yhtä hyödyllinen kuin tavallinen pankkikortti.

Olen itse asiassa tehnyt kerran nettiostoksen Visa Electronilla. Toisekseen, olen ihan keskituloinen. Miksi ihmeessä tililläni ei olisi rahaa päivää ennen tilipäivää? Jos ei olisi siirtäisin säästötililtä, mutta niin ei ole koskaan käynyt.

Vierailija
27/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkmaisen nettiostoksen. Kotimaisia teen useinkin.

Vierailija
28/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

electron ei käy. En omista electronia, mutta en todellakaan viitsi hankkia useampaa korttia siltä varalta, että joku ei käy. Siksi minulla on visa, jossa debit ja credit ja yksi kortti riittää silloin kaikkeen: kaäy aina ja kaikkialla koti- ja ulkomailla, netissä ja hotellissa, vuokra-autoa otettaessa jne.

Vierailija
29/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v ikäisenä electronin hommasin, siitä lähtien se on ollut :) Enkä usko että vaihdan toiseen :)

Vierailija
30/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää huolen että tilillä on rahaa. Kuka hullu ostaa velaksi ruokaa tai vetää tilin miinukselle sen takia?????

Ja ainakin Nordean Electronilla voi oikein hyvin maksaa nettikaupoissa kunhan "Verified by Visa" kohdan ruksannut nettipankissa...

Vierailija
31/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska luottokortilla tilattaessa on parempi turva kuin Electronilla tai Debitillä.

Ennen palkkapäivää shoppailen electronilla samoin kuin minä tahansa muuna päivänä.

Eli perustelehan sinä nyt vuorostasi, miksi se debit on parempi? Eikö kannattaisi ennemmin tilata netistä luottokortilla - parempi turva ja korkoa ei ehdi tulla jos laskun maksaa ajallaan.

säälittävää jos debitin hankkimisperuste on se, että tilillä ei ole katetta ennen palkkapäivää.

Vierailija
32/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lystäätte, mutta minä en tule ikinä uskomaan, että Visa Electronin käyttäjällä ei ole luottotietomerkintää.

Olen kassalla todistanut kerran, kuinka Electronilla maksanut nainen joutui nolona lähtemään kaupasta pois, koska sillä tilillä ei ollut katetta. Jätti ostoksensa siihen tiskille myyjien pois vietäväksi... Eli se siitä, että Electronia käyttävät ihmiset, joilla on aina tilillä rahaa.

Vierailija
33/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko Electronin käyttäjät vielä rautalangasta vääntää, kuinka tilaatte Electronilla nettikaupasta ulkomailta ja kuinka teette ostoksia päivää ennen palkkapäivää, kiitos:)

mä en tilaa ulkomailta, ja ostokset teen ennen palkkapäivää, ihan samalla tavalla kuin palkkapäivän jälkeenkin.

Vierailija
34/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilillä on aina rahaa, voi ostoksia tehdä myös päivää ennen palkkapäivää. Nettikäyttöön paras kortti on luottokortti. T: tyytyväinen Electron-käyttäjä (jolla on luottokortti, eikä maksuhäiriöitä)

Vierailija
35/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lystäätte, mutta minä en tule ikinä uskomaan, että Visa Electronin käyttäjällä ei ole luottotietomerkintää.

Olen kassalla todistanut kerran, kuinka Electronilla maksanut nainen joutui nolona lähtemään kaupasta pois, koska sillä tilillä ei ollut katetta. Jätti ostoksensa siihen tiskille myyjien pois vietäväksi... Eli se siitä, että Electronia käyttävät ihmiset, joilla on aina tilillä rahaa.

Jouduin kerran jättämään ruuat ostamatta mutta niin moni muukin kun ei yhteydet pelannut...

Rahaa tilillä on aina ja luottotiedot kunnossa.

Olet ennakkoluulojen uhri ja siksi säälittävä...

Vierailija
36/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilillä on aina rahaa, voi ostoksia tehdä myös päivää ennen palkkapäivää. Nettikäyttöön paras kortti on luottokortti. T: tyytyväinen Electron-käyttäjä (jolla on luottokortti, eikä maksuhäiriöitä)

Eikö yksi olisi kätevämpi?

Vierailija
37/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää miten lystäätte, mutta minä en tule ikinä uskomaan, että Visa Electronin käyttäjällä ei ole luottotietomerkintää.

ja sä yleistät sen kaikkiin käyttäjiin =)

Vierailija
38/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin huomaa tämän ketjun teksteistä, että electronin mollaajat ovat joko teinejä tai just täysikäisiä ensimmäisen muun kuin electron-kortin saaneita raha-asioita ymmärtämättömiä luusereita.

Kuka tahansa normaali ihminen pärjää electronilla ja mä ainakin tykkään että tili on aina ajantasalla katteen suhteen. Jos netistä tilaan niin tilaan Visalla. Mutta todennäköisesti nämä debit-kortin puolestapuhuajat eivät edes Visaa saisi, kun kerran tilikin on jo hyvissä ajoin ennen palkkapäivää tyhjä.

Siitä voisi muuten päätellä, että ne electronin käyttäjät taitavat kuitenkin olla niitä rahakkaita - niillä ainakin on varmasti tilillä katetta..

Ja btw, tiesittekö debitin kehujat, että kassajärjestelmän sekä maksupäätteen voi ohjelmoida niin, että tekevät kaikille korteille katetarkistuksen aina? Ja kyllä, se on täysin laillista.

Vierailija
39/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minun maailmankuvani ei ole ihan yhtä suppea, en väitä, että kaikki luottokortilla maksavat ovat jatkuvassa Visa-laskukierteessä jossa vanhan luoton maksamiseen otetaan uutta...

Vierailija
40/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi olisi kätevämpi?

Eihän niitä käytetä samaan aikaan :) Onhan joillakin useamman luotonantajan luottokorttejakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme