Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on vain visa electron, miksi olette päätyneet siihen?

Vierailija
04.04.2011 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiska vaihtaakseni. Ja miksi pitäisikään?

Ja saisin kyllä luottokortin, mutta mitäpä sillä?

Vierailija
2/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiska vaihtaakseni. Ja miksi pitäisikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyisin electroniin jos en muuta saisi.

Vierailija
4/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut se 15-vuotiaasta Olen liian laiska vaihtaakseni. Ja miksi pitäisikään?

Mulla on tosin luottokortteja kaksin kappalein, mutta en edes muista milloin olen viimeksi niitä käyttänyt...

Electron ihan jees. Eipähän voi ylittää tiliään.

Ja olen siis 25v.

Vierailija
5/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät antaneet pankista enää pelkkää automaattikorttia. Oli pakko ottaa visa electron.

Luottokorttia en halua, vaikkei ole koskaan ollut rahaongelmia.

Vierailija
6/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi näppärä kun saa seinistä rahaa ja kelpaa kassoillakin :)

Luottokortteja en tarvi enkä huoli.

Vierailija
7/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyisin electroniin jos en muuta saisi.

mutta en koskaan ostaisi luotolla. joten en tarvitse:D

Vierailija
8/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pidin "turvallisena" sitä, ettei sillä voi ylittää tiliä. Tuntui pienemmältä pahalta se, että sillä ei voinut maksaa kaikkialla, esim. junassa. Sitten totesin, että olen sen verran fiksu rahan kanssa että tili ei tilipäivien välillä pääse lähellekään tyhjäksi, joten vaihdoin debitiin.

Nyt harkitsen luottokorttia koska sillä saisi turvaa nettiostoksiin ym. joita teen aika paljon.

Vierailija
9/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että en ota lainkaan luotto-ominaisuuksia pankkikorttiin, kun velat on maksettu.

Vierailija
10/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mihinkään.

Vierailija
11/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elää velaksi. Miksi vaihtaa toimiva kortti? Enkä ole ikinä, vielä ainakaan, käynyt kuin Ruotsin ja Viron risteilyllä. Enkä tilaa ulkomailta. Ja tuskin olisin alaikäisenä saanut muuta korttia.

Vierailija
12/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei electronin ainoa vaihtoehto ole luottokortti. On myös ns. tavallinen pankkikortti eli debit.

10

Vierailija
13/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä debit korttejakin. Mihin siis muuten electronia tarvii jos luototiedot on kunnossa?

Minulla on debit/credit kortti ja sitten yksi debit erikseen sekä yksi master credit erikseen.

Niillä pärjää ihan hyvin.

Vierailija
14/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia että oli luottotiedoissa merkintä, enkä muuta saanut. Sen takia käsittääkseni ihmisillä yleensä on Electron. Heti vaihdoin oikeaan aikuisten korttiin, kun pääsin veloistani. Suositteleen muillekin Electronin käyttäjille samaa.

Vierailija
15/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkän aikaa sekä Electron + pankki/luottokortti. Tykkään siitä, että mulla on saldo kokoajan reaaliajassa.

Pankkituttu sai Electron-diilistä vähän bonareita ja minä sain hyvin toimivan maksuvälineen :)

Aika vähän on tullut käytettyä pankkikortia, luottokorttia käytän lähinnä nettiostoissa.

Vierailija
16/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei electronin ainoa vaihtoehto ole luottokortti. On myös ns. tavallinen pankkikortti eli debit.

10

Minun pankissani Visa debitin kuukausimaksu oli korkeampi. Siksi otin electronin mieluummin.

Vierailija
17/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia että oli luottotiedoissa merkintä, enkä muuta saanut. Sen takia käsittääkseni ihmisillä yleensä on Electron. Heti vaihdoin oikeaan aikuisten korttiin, kun pääsin veloistani. Suositteleen muillekin Electronin käyttäjille samaa.

Että kaikilla electronin käyttäjillä on luottohäiriö.. just:DDD Nordean asiakkaana electron on mulle ilmainen kunnes täytän kolmekymmentä, en ajatellut vaihtaa "aikuistenkorttiin" vain siksi että maailmassa on yksi noin vitun pässi:D

Vierailija
18/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electroniin sen jälkeen kun tuttu kännissä kadotti kortin ja yön aikana kortilla oli viilattu miinuksille. Itse en tosin kännissä koskaan toikkaroi mutta mistä sen tietää vaikka iltavuorosta tullessa joku ryöstää mut kotimatkalla ja hakkaa kuoliaaksi. Kuka sen kortin kuolettais sitten? Eipähän pystyis ku nollille vinguttamaan...

Ja toinen, en tarvitse sitä ominaisuutta että pystyy miinukselle vinguttamaan.

Vierailija
19/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran ryssinyt luottotietonsakin joskus. Luulee tietysti, että rahankäsittely on kaikille muillekin joku yliluonnollisen vaikea taito.

Että kaikilla electronin käyttäjillä on luottohäiriö.. just:DDD Nordean asiakkaana electron on mulle ilmainen kunnes täytän kolmekymmentä, en ajatellut vaihtaa "aikuistenkorttiin" vain siksi että maailmassa on yksi noin vitun pässi:D

Vierailija
20/62 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat, mutta en ymmärrä miten debit on parempi kuin electron? ...ja oon pankissa töissä :D

Electronin etu on se, että sen voi saada alaikäinen ja ilman säännöllisiä tuloja oleva henkilö, koska katetarkistus tehdään joka kerta kun korttia käytetään. Mutta en ymmärrä kummallista suhtautumistanne siihen, että electron olisi jotenkin huonompi vaihtoehto kuin debit, käyvät vähintään samoissa paikoissa, electron vielä useammassa paikassa kuin debit koska electron on Suomessa vanhempi korttityyppi.

Ite käytän electronia lähes ainoastaan, siinä kun sattuu olee helpoin tunnusluku. Hyvin oon sillä pärjännyt, Suomessa ja ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä