Eronneet!
Miten kestätte tämän seksittömyyden? Terv. Tammikuussa eronnut ja nyt jo alkaa epätoivo nostamaan päätä... ;)
Kommentit (17)
Niin ero alkumetreillä.
Mutta ei sitä seksiä ollut avioliiton loppuaikana enään yhtään
joten kyllä tässä jo nyt on yli vuosi seksitöntä aikaa
Mutta onhan terveet kädet :-))
Ja kauanko jatkuukaan kun en halua mitään PANOA vaan
M42 (keski-suomi)
kestää kyllä sen "seksittömyydenkin" tosin mä käytän sauvoja...
Syyskuussa 2008 ois yks vuotis päivät ;)
Mutta ei se kyllä samalta tunnu kuin kumppanin kanssa.. ap
tosin viimeset vuodet suhteessakin olivat lähes seksittömiä ja vain miehen tarpeet tyydyttävää, joten mieluummin yksin ja omat kädet kuin huono kumppani.
jossa on flirttiä, seikkailua, kuitenkin luottamusta ja halu tyydyttää toinen voi olla varmasti upeaa ilman rakkauttakin. Pelkkä pano, jos toinen on masturbaation väline, ei tietysti ole kummoinen ja omat konstit voittaa eikä tule ¨likainen olokaan.
Niin ero alkumetreillä.
Mutta ei sitä seksiä ollut avioliiton loppuaikana enään yhtään
joten kyllä tässä jo nyt on yli vuosi seksitöntä aikaa
Mutta onhan terveet kädet :-))Ja kauanko jatkuukaan kun en halua mitään PANOA vaan
M42 (keski-suomi)
Ihan takuulla sun odotukses saa palkinnon. Nykyään on sun kaltaisia miehiä niin harvassa, että olet kuule kultakimpale !
Onnea elämääsi !!!
Miehiä, jotka eivät halua pelkkää PANOA? Lähes kaikkihan sellaisia ovat. Naisessa pitää olla muutakin kiinnostavaa kuin pillu ja tissit.
Ihan takuulla sun odotukses saa palkinnon. Nykyään on sun kaltaisia miehiä niin harvassa, että olet kuule kultakimpale !
Onnea elämääsi !!!
mutta kun sitä haluaa tuntea kun rakastelee
Mutta pärjää istä yksin sen aikaa jos onni suo naisen rinnalle tarpomaan elämän polkua
M42
kyllä olen huomannut kapakassa että "vonkaajia" riittää
Ja suurin osa niistä on varattuja
joten miehille kelpaa pillu kunhan sitä vaan saaaaaaa
Lady-70
Se on vaan perheellisellä vaikea tilanne, kun ei lasten ja velkojen takia voi oikein erota. Jos mies on jo eroamassa, niin silloin se pelkkä pillu kiinnostaa vielä vähemmän. Helppohan siinä tilanteessa on jopa rakastua.
kyllä olen huomannut kapakassa että "vonkaajia" riittää
Ja suurin osa niistä on varattuja
joten miehille kelpaa pillu kunhan sitä vaan saaaaaaaLady-70
toisen läheisyys, kosketus iholla... Mutta ei vain kiinnosta pelkkä pano, sen jo tiedän. On minulla niitäkin ollut joitakin. Ja se on vielä tyhjempää kuin sauvat.
Odottelen siis parempaa aikaa ja rakkautta :)
N42
Tai eka puoli vuotta meni ihan ok kun ei exän kanssa ollut seksiä kuin silloin tällöin. Sitten alkoin hullu menovuosi, miehiä oli aika monta, nyt olen löytänut uuden ihanan miehen jonka kanssa seksi on parempaa kuin koskaan ennen.
harrastan satunnaisia seksisuhteita (kortsulla tietty, ja sillon ei ole lapsi mun luona)
Mulla on viisi vakipanoa, aivan varmasti joku laittaa viestiä silloin, kun olen yksin kotona. Välillä seksiä on jopa enemmän kuin naimisissa ollessa, silloin saattoi joskus olla parikin seksitöntä viikkoa putkeen, eron jälkeen ei muutaman eka kuukauden jälkeen ei. Harvoinharvoin sorrun yhden yön juttuihin, koska harvoin seksi on eka kerralla kenenkään kanssa ihan kummoista, varsinkin kun baaripanojen ollessa kyseessä, mukana on yleensä jonkinasteinen humalatilakin...
En halua seurustella, en halua suhdetta, mutta seksiä haluan ja sitä tarvitsen.
nimim. Jos lapset ei olis lukemaan oppimisiän kynnyksellä, tilaisin mentalwearista "v*ttuakos sitä pihtaamaan, la-la-laa-la-laa"-topin. :DD
pari on netistä, yhteen ihan muuten vain tutustunut, pari on noita parjaamiani baaripanoja, joissa on kuiten ollu potentiaalia jo silloin eka kerralla ja on päädytty siihen, että tapaillaan seksin merkeissä.
seksiä vielä huhtikuussa. Pitää varmaan netistä ettiä joku pano jossain vaiheessa, vaikka se tuntuu niin alentavalta.