Nolointa musta on kattoo kun joku valitsee 1=credit
että voi raasu, kun shopata pitää ja katetta ei ole..
Kommentit (51)
minä raukka sitten? Maksan luottokortilla.
Mua ei nolota yhtään valita 1=credit
Maksan lasten, kodin ja miehelle tulevat kamppeet aina creditillä -> menee miehen piikkiin
Esim. sossuun meno.
Luottolasku kun kuitenkin hoidetaan. Muuten ei credittiä voisi painella.
Noloa on maksaa heti, jos voi saada ilmaista maksuaikaa kuukauden ja laskut suoraan kotiin tiliotteelle. Niin tyhmä suomalainen ajattelutapa, että noloa on maksaa luotolle! Noloa on, jos ei ole luottokorttia tai osaa sitä käyttää maksuaikakorttina. Ei se luotto siinä kortissa tarkoita lainkaan sitä, että ostat luotolle! Kyllä mulla on yhteiskuntaopin opettajana vielä paljon opetettavaa teidän muksuille, että miten maksimoit hyödyt itsellesi tässäkin asiassa.
sitä luottoa saa, jollei ole hyvät tulot. Uskopa ap huviksesi, että mitä suuremmat tulot, sitä suuremmat velat. Niin se menee.
Ruudulta näkee mikä valitaan.
ap
Sen nyt tietää kaikki kuinka huonot palkat niillä on. Eikä vaadita mitään, ei opintoja, ei järjen juoksua.
Kuten aloituksesikin osoitti.
Joku täällä nyt tehtailee näitä "nolointa musta on" aloituksia :). Oli myös, kumpi on nolompaa ravintolassa maksaesssa.
Mä maksan Visallakin. Ja joo, tosiaan joskus siksi, ettei omalla käyttötililläni ole katetta.
Tiedät varmaan, ap, että se 1=creditkin on maksettava joskus? Tiedät varmaan myös, että joissain luottokorteissa on tuloille raja, jota ylittämättä et kyseistä luottokorttia saa?
Tosin oloa onkin maksaa vaikka MasterCard Goldilla ;-)...
hihih, nolointa minusta on, kun pitää kytätä ku toiset shoppaa ja vielä maksaa luotolla. taitaa harmittaa, kun ei omat tulot riitä luottokortin saamiseksi tai luottotiedot on menny.. mua iha säälittää kattoo, ku joku maksaa visaelectronilla!
Jos maksaa luottokortilla ei se sita tarkoita ettei ole tililla rahaa. Asun ulkomailla ja meilla on ainoastaan luottokortti milla maksamme KAIKEN ja kerran kuussa maksamme KOKO LASKUN pois. Taalla on edullisinta maksaa luottokortilla koska siita saa rahaa takaisin kun kayttaa vain luottokorttia.
Ruudulta näkee mikä valitaan.
apSen nyt tietää kaikki kuinka huonot palkat niillä on. Eikä vaadita mitään, ei opintoja, ei järjen juoksua.
Kuten aloituksesikin osoitti.
Maksan creditillä, koska meillä ei ole yhteistä tiliä. Mies maksaa luottokorttilaskuni kun se tulee. Olen kotihoidontuella tällä hetkellä ja omalla tililläni on aina vähän rahaa. Helpompaa kuin se, että mies alkaisi siirtää käyttörahaa tililleni.
Joka kuukausi on n. 2000 euron lasku odottamassa miestäni ja hän maksaa sen aina pois kerralla.
Nyt mun täytyy kyllä salessa hävetä kun ostan ruoatkin luotolla:D
koska ei kaupan kassat edes saa mitään luottokorttia :D. Arvaa vaan miten me creditin valitsijat (=hyvätuloiset) teitä kaupan kassoja katsotaan... Tosin , provohan tää oli, ei kukaan enää nykypäivänä voi olla noin tyhmä että ajattelee noin.
Noloa on maksaa heti, jos voi saada ilmaista maksuaikaa kuukauden ja laskut suoraan kotiin tiliotteelle. Niin tyhmä suomalainen ajattelutapa, että noloa on maksaa luotolle! Noloa on, jos ei ole luottokorttia tai osaa sitä käyttää maksuaikakorttina. Ei se luotto siinä kortissa tarkoita lainkaan sitä, että ostat luotolle!
Mutta yritäpä täällä selittää, että luotto- ja maksuaikakortti ovat kaksi eri asiaa...
visa-laskujen maksuista ja siitä velkakierteestä mihin siinä jää. Visaa maksetaan visalla ja niinpäinpois. Ei kiitos.
miettiä, onko katetta vai ei tai pystyykö maksamaan laskunsa vai ei. Katetta on aina ja lasku ei ole ongelma. Oletko nähnyt esim. amerikalaisen varakkaan ihimisen maksavan millään muulla kuin luottokortilla? Ketä varten luulet myönnettävän niitä kultakortteja?
Saan kaiken samalle laskulle ja mies maksaa sen pois sitten kun lasku hulahtaa postilaatikkoon.
Aika outoa että sinua ap moinen häiritsee.
sekään, että ei maksa luottokortilla, tarkoita sitä ettei luottokorttia olisi tai ettei sitä saisi.. Niin kuin osa näistä rikkaista visan vinguttajista tuntuu olettavan..
tarkotettu että siinä selän takan tuijotetaan, vaikka kuinka Utelias-Ulla olisi...