Välillä on kyllä vaikea uskoa että av:lla on ÄITEJÄ!
Ihan järkyttävää käytöstä ja kielenkäyttöä. Haukutaan tuntemattomia käsittämättömän rumasti ja kirosanoja viljellään surutta. Ootteko miettiny, että tällekin palstalle saattaa joskus eksyä lapsia? Puhutteko tosielämässännekin myös noin? Haukutteko ventovieraat myös päin naamaa samalla tavalla? Varmasti annatte oikein fiksun kuvan itsestänne. Toivottavasti edes lastenne kuullen osaatte käyttäytyä.
Kommentit (9)
tekstit, mitkä antaa kuvan, että lapsen hyvinvointi ei ole etusijalla, vaan omaan napaan tuijotellaan ihan pääsääntöisesti. Se on järkyttävää. On sääli, että kaikilla lapsilla ei ole hyvää ja turvallista lapsuutta...
että se on huumoria ja tää ei ole tosikoiden paikka.
Ilmeisesti tuollainen haukkuminen on jollekin huumoria=viihdykettä?
Tämän palstan taso on todella laskenut. Tai sitten täällä on muutama elämäänsä kyllästynyt, joilla ei ole muuta elämää kuin ärsyttää tuntemattomia ihmisiä netissä.
Asiallista keskustelua täällä on nykyään mahdotonta saada aikaiseksi.
Mulle pistänyt silmään ahdasmielisyys, rasismi, uusavuttomuus, tietämättömyys ja sivistymättömyys. Olen sitten tykönäni miettinyt sitä henkistä ilmapiiriä, joissa nämä pahimpien mammojen (kaikkihan eivät ole samaa maata) lapset kasvavat. Ei naurata.
Vaikeempi heihin on suhtautua, ei kai voi kokonaan kieltää palstailemasta, vaikkei heidän kirjoituksissaan ole päätä eikä häntää.
Mutta palstan henki menee kyllä ihan pilalle, ei täällä kauaa täyspäiset viihdy.
sekä palsta on ainoa paikka missä uskaltaa/voi päteä jollakin elämänalueella; oli se sitten kestovaippailu, miehen tulot, imetys, hoikkuus tai siivoaminen
Täällä käy aika paljon lapsettomia ja jopa miehiäkin.
Siis tottahan se on että täällä ilkeillään paljon, mutta itse olen alkanut suodattamaan niitä pois. Toki jos olen huonolla tuulella niin sitä provosoituu pakostakin.
Mutta onhan ne äiditkin ihmisiä. Itse ainakin arvostaisin jos minua ei heti luokiteltaisi ÄIDIKSI vaan ihan IHMISEKSI tai jopa NAISEKSI. ;) Pointtina siis se, että minulla on tunteet, ne tunteet kuohahtelevat välillä kuten muillakin IHMISILLÄ.
Ja jos on kotona kaikki päivät, hoitaa lapsen/lapset, hoitaa kodin ja siinä sitten on vierellä mies joka luulee että kotiäidin arki on vain sohvalla makaamista (minulla siis mies ei oikeasti ilmeisesti ymmärrä kuinka paljon teen täällä päivän aikana, luulee jopa että minulla olisi aikaa nukkua päiväuniakin). Lisäksi yleensä ne sosiaaliset kontaktit ovat yleensä aika vähissä ja sitä sitten tulee purettua pahaa oloa muihin.
Sitähän se kiusaaminen pohjimiltaan on. Oman pahan olon purkamista sivullisiin ihmisiin.
P.S yritän yleensä vastata kiltisti ja asiallisesti, mutta josku tulee oltua ilkeäkin. Yleensä se ilkeys nyt on vastaus jonkun muun ilkeilyyn, mutta kuitenkin.
SE on vaan niin helppoa netissä kasvottomana laukoa mitä sylki suuhun tuo. Kasvokkain ei sitten välttämättä uskalletakaan.
Jos valitan että vauvani ei nuku öisin eikä päivisin saan hyvällä tuurilla haukut, mutta jos erehdyn sanomaan että vauvani nukkuu 4-5h päiväunia + 2x 30min torkut ja 10-11h yöunet, saan silti kuraa niskaan, kateudesta... Tai sitten jostain muusta...