Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten etuilusta

Vierailija
04.04.2011 |

Tuossa aiemmassa ketjussa puhuttiin siitä, ettei vieraille lapsille saisi räyhätä. Tapauksessa siis jonkun poika oli etuillut jossain uimahallissa tms. En nyt jaksanut lukea koko pitkää ketjua, joten ajattelin aloittaa ihan oman ketjun tästä lasten etuilusta. Olen nimittäin huomannut, että aika yleistä tuntuu olevan nykyään. En voi kuin ihmetellä, kun miettii, että ainakin minun aikanani koulussakin piti jonottaa jatkuvasti, jopa välitunnilta sisälle päästäkseen. En tiedä miten nykyään on, mutta luulisi kuitenkin, että koulussa oppisi tuota jonottamista. Ajatuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun lapseni käy temppuilukerhossa. Useimmat vanhemmat vain jättävät lapsensa sinne, ja ohjaajat eivät koko ajan ehdi seuraamaan jokaista lasta ja iso osa lapsista etuilee JOKAISELLA kohteella. Olen sitten useamman kerran kyllä komentanut lapsia nätisti, että jokainen vuorollaan. Raivostuttavaa ja lapset ovat iältään 3-5-vuotiaita.

Itse olen kyllä omalleni opettanut, että etuilla ei saa. Onkin melko kuuliainen lapsi, eikä etuile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne koululaisina sitten jo osaa jonottaa.

Vierailija
5/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai olla iloinen siitä, miten oppimishaluisia nykyajan lapsukaiset ovat, kun kouluunkin on niin kova kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä