Kamala nimi tytöllä!
Törmäsinpä sitten tänään sellaiseen nimihirvitykseen kun Jessiina. Siis apua... Mitähän nimen antajalla on päässä liikkunut? Lienee ollut kännissä.
Kommentit (44)
Tuo ei mun mielestä ole edes paha, kuulin eräästä perheestä, jonka nuorin lapsi oli kastettu Pingviiniksi..et sellasia nimiä maailmalla..
Nanette on ehkä pahempi. Jessica ei ole noiden rinnalla yhtään paha!
minä jaksan aina hymähdellä Benjamiinalle. Nanette-nimestä tulee mieleen jokin kuukautissuoja.
Miksi joku haluaa lapselleen vauvanruuan nimen?
Tuttelilla on varmaan tosi mukavaa teininä ja aikuisena :D Siis mitä pahaa nää lapset ovat tehneet ansaitakseen tuollaiset nimet?
jolle nimi annettiin tyylillä äidin nimi Liisa, isän nimi Matti, esikoisen nimi Jaana -> toiselle lapselle nimeksi Jalima (JAana LIisa MAtti).
Tutteli-nimeä on ollut käytössä jo ennen kuin kyseinen äidinmaidonkorvike edes lanseerattiin.
Mattiina: alle 20 naista ja alle 15 miestä
Jussiina: alle 10 naista, alle 5 miestä
Lassiina: alle 5 naista, alle 5 miestä
Benjamiina: alle 5 naista, alle 5 miestä
Mutta on niitä lapsia nimetty Tutteleiksi senkin jälkeen, sitä lähinnä ihmettelen.
Tutteli-nimeä on ollut käytössä jo ennen kuin kyseinen äidinmaidonkorvike edes lanseerattiin.
Tästä saa revittyä niin paljon huumoria :D Viihdyttävää raskaan työpäivän jälkeen!
Mun mielestä se on vielä teennäisempi kuin Jessica, joka sentään on ruotsinkielisillä ihan normi-nimi.
Jamina, Jemina, Jannika, Janika...
Mutta pointsit vetää kyllä Mattiina ja Lassiina :D
nimi raamatusta, ei mikään nykyajan teennäinen väännös.
Mun mielestä se on vielä teennäisempi kuin Jessica, joka sentään on ruotsinkielisillä ihan normi-nimi.
Jamina, Jemina, Jannika, Janika...
Mutta on niitä lapsia nimetty Tutteleiksi senkin jälkeen, sitä lähinnä ihmettelen.
tuotteella ei sitten ole ihmisen nimeä?
Mutta pointsit vetää kyllä Mattiina ja Lassiina :D
Petriina?
elämässään tosi myönteinen Jes-asenne.