Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tänne kaikki raskautta yrittävät emetofobiasta kärsivät

Vierailija
04.04.2011 |

Olis kiva saada vertaistukea asiassa!=)

Minkälaisilla fiiliksillä ootte tähän hommaan ryhtymässä?

Meillä nyt yritys käynnissä ja pelon sekaisissa tunnelmissa mennään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on karhufobia, en tiedä onko sille hienompaa nimeä. :D Mikä tuo sinun fobiasi on?

Vierailija
2/6 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipailisin kun raskautta yritetään ja se pahoinvointi ja oksentaminen voi hyvinkin osua kohdalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aiemminkin olen nähnyt viestejäsi. Hienoa, että kuitenkin uskaltauduit yrittämään.

Mulla ei ole fobiaa, mutta oksentamista vihaan, ja välttelen viimeiseen asti. En esimerkiksi käytä alkoholia, koska se saa minut oksentamaan (vähäisetkin määrät).

Kahdessa raskaudessani pahoinvoinnit ovat olleet kammottavat: oksentamista aamusta iltaan. Siitä vaan jotenkin selviää, usko pois! Pari viikkoa oksentamisen loputtua jo ajattelee, oliko se nyt kuitenkaan niin kamalaa..

Kolmatta lasta olisi tarkoitus meidän perheeseen yrittää, joten näemmä aika kultaa muistot :)

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
4/6 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ensimmäistä kertaa kirjoittelen. Luin kyllä hänen viestejään!=)

Niin eipä varmasti kukaan oksentamisesta pidä mutta itselleni se on jotain sanoin kuvaamattoman kauheaa. Ajattelen kuitenkin niin että kyllä siitä selviää jotenkin varmasti ja sitten kun raskaaksi tulee niin sitä ei voi perua (koska aborttia en tekisi mistään hinnasta)

Kyllä se ajatus että saisi oman lapsen menee yli tuosta oksennusfobiasta kuitenkin! Onnea vaan teillekin yritykseen! =)

Vierailija
5/6 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei emetofoobikko!

Mä kärsin samasta pelosta, ja haluan lohduttaa kertomalla, että mulla on neljä lasta, eikä minkään raskauden kohdalla ollut oikein pahoinvointia. Pelkäsin kyllä, että jos sitä tulee... Kahden raskauden aikana olen yökännyt, mutta mitään ei tullut ylös. Syy oli siinä, että päästin mahan liian tyhjäksi, jolloin tuli paha olo ja muutuin valkoiseksi ja tuli yökkäysrefleksi (eikä voinu niin voimattomana taistella vastaan) mutta se ei ollut siis mitään verrattuna oikeaan oksentamiseen.

Eli pidä aina mukanasi vaikka suklaapatukkaa tai salmiakkia, ettei mahasi pääse liian tyhjäksi. ;)

Jaksamisia sulle ja mä toivon, että raskautesi sujuu ilman pahoinvointia. :)

Vierailija
6/6 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta se toinenkin oksennusfoobikko huomaisi sen. Teidän kannattaisi perustaa anonyymit sähköpostiosoitteet ja olla toistenne vertaistukena tässä asiassa!

t.5