Gallup alle 160 cm naisille!
Palstalta löytyy varmasti kaltaisiani lyhyitä naisia. Uteliaisuuksissani haluaisin tietää, minkä kokoisia olette noin muuten. Eli
pituus/paino
kengännumero ja rintaliivien koko
Itse voi aloittaa:
158/53 (pitäisi pudottaa pari kiloa)
36 ja 65E
Kommentit (84)
Että monet missit (malleista nyt puhumattakaan) ovat hieman päälle 50 kiloisia, mutta paljon, paljon meitä pidempiä. Ovatko he luonnossa sitten aivan älyttömän laihoja, kun me noin 160 senttiset ja 50 kiloiset olemme kuitenkin hoikkia?
Minä en tajua miten minulla voi olla samankokoiset rinnat kuin 65E? :)
Minulla on valitettavasti leveä rintakehä ja selkä, kun olen sitä persjalkaista suomalaista sorttia...sitten kuppikoko pieni, eli näistä itselleni tulee 80B. ;)
Kuppikokohan on rinnan alta mitan ja rinnanpäällyksen erotus. Täten samankokoinen rinta on eri kuppikokoa riippuen ympärysmitasta.
Esim. ympärysmitta 68 ja rinnanpäällys 88 antaa kupin F. Ympärysmitta 83 ja rinnanpäällys 88 antaa kupin B.
Isommiltahan 65E rinnat voivat näyttää johtuen siitä, että rinnat ovat ns. pienemmässä kehossa.
Itsellä paino nousi raskaana ollessa melkein 80 kiloon. Olin ahdistunut synnytyksen jälkeen 68 kiloisena, ja ristiäiskuvat kyllä todistavat, että painoa oli liikaa! (pituutta 158).
Miten teillä on paino noussut noin korkealle? Varsinkin niillä, joilla paino on yli sata?
Tarkoitus ei ole loukata, vaan yrittää ymmärtää syitä noin suurelle lihomiselle.
typerää vertailua täällä. todella typerää.
Paino 49,5kg
Vaatekoko 36
Kengän koko 37
Rintsikat 65E
typerää vertailua täällä. todella typerää.
Mitä typerää vertailua tämä oikein mielestäsi on? Tässä keskustelussa ei ole arvosteltu ketään, käyty vain läpi erilaisten ihmisten mittoja.
158 cm
67 kg (ihannepaino minulle olis 62 kg, koska olen lihaksikas, urheilen paljon)
kenkä 36-37
80D
Ikä 43, kolmen lapsen äiti
elikkä 152cm ja 54kg kenkä 38 liivit 75c
pituus 153,5( pakko pistää toi puolsenttiä, näin lyhkäsellä sekin merkkaa:)...)
paino 45
kenkä 36
liivit a70-75
vaatteet 32-36
Joku kommentoi isoista rinnoista... No, eivät ne rinnat niin kamalan isot itselläni ole (65E). Tuo E kuppina kuulostaa isolta, mutta eihän itse rinta ole mikään suuri. Samankokoinen kuppi on esim. naisella, jolla on kokoa 80B olevat rinnat.
Veikkaan, että tämän ketjun 65-70 ympärysmitalla varustetuilla naisilla on vain oikean kokoiset liivit. Naisethan ostavat usein liian pienellä kupilla ja liian isolla ympärysmitalla varustettuja liivejä.
157cm
53 kg
36-37
85 C
Miten sulla voi olla tuollainen rintaliivien mitta? Ympärysmitan on pakko olla liian suuri noilla kiloilla!:D
Taisit vähän huijata painossa ;)
omat mitat:
158cm
75kg
kenkä 39/40
liivit A85/90
Tai sitten on aivan väärän kokoiset rintaliivit!:D
Mitä ihmettelemistä tossa nyt on? Näissä mitoissa olen ollut ylä-asteelta asti.
Höh.
toinenkin näillä mitoilla, eli:
158 cm, 46-48 kg, 37 ja 70-75 a/b riippuu täysin liivien mallista, yleensä ostan aasiasta ; )
155 cm
46,5 kg (nyt viimisilläni raskaana, paino n. 55 kg)
36
C70-D70
Mitä ihmettelemistä tossa nyt on? Näissä mitoissa olen ollut ylä-asteelta asti.
Höh.
En millään pahalla tarkoittanut. Tuntuu vain, että kiloillasi rinnanympärys ei voi olla noin iso. Jos siis puhutaan tosiaan rintojen alta otetusta mitasta? Kun tuskin noilla kiloilla vyötärösi ympärys on yli 85 senttiä ja harvalla vyötärä on leveämpi kuin mitta rinnan alta.
Pituus 160 tasan :), paino 55 (ei mielestäni liikaa, koska lihasta löytyy. Kengännumero on 36 ja rintaliivit kokoa 70C. Vartalo on tiimalasinmuotoinen. Pituuteenkin olen ihan tyytyväinen.
Hoh hoi, vyötärönympärys on vyötärönympärys... eihän rintsikoihin nyt vyötäröä mitata...?
No enivei, kyllä mulla on ihan oikeesti nuo mitat, kiloja myöten.
Älä suotta aikaasi kuluta minun mittojeni ihmettelyyn. ;) Vastasin vaan ap:n kysymykseen minkä kokosia löytyy.
höh, uudestaan.
Minä en tajua miten minulla voi olla samankokoiset rinnat kuin 65E? :)
Minulla on valitettavasti leveä rintakehä ja selkä, kun olen sitä persjalkaista suomalaista sorttia...sitten kuppikoko pieni, eli näistä itselleni tulee 80B. ;)