Gallup alle 160 cm naisille!
Palstalta löytyy varmasti kaltaisiani lyhyitä naisia. Uteliaisuuksissani haluaisin tietää, minkä kokoisia olette noin muuten. Eli
pituus/paino
kengännumero ja rintaliivien koko
Itse voi aloittaa:
158/53 (pitäisi pudottaa pari kiloa)
36 ja 65E
Kommentit (84)
mun
pituus: 158,5
paino: 83
kengänkoko: 35-36
rintsikankoko: 85E
paino tarttis saada pois 20kg. Sit olisin sopiva omasta mielestä. Jos siihen pääsisin ni sit vois olla helppo tiputtaa vielä lisää...
Joo kyllä toi paino on varmasti ok, mutta siltipä reisistä löytyy läskiä :) En osaa sanoa mikä paino olisi passeli, ehkä kokeilemalla selviäisi, tosin olen vähän laiska kokeilemaan ;) Olen myös aika nuori, jos tuon verran painaisin nelikymppisenä, niin onnellinen oisin :)
-tuo 157/55
Pitkällisten (ja onnistuneiden) laihdutusyritysten jälkeen paino on aina palannut takaisin.
Laskin juuri, että olen laihduttanut elämäni aikana 120 kg.
Aina paino on tullut takaisin, kesäkuussa kävin laihdutusleikkauksessa yksityisellä puolella ja voin sanoa, että se pelasti elämäni!:)
158 cm
60 kg
kenkä 36
rintsikat 70 DD
159,5 cm
63 kg (liikaa, hyh!!)
kenkä 37
85 A (kauniit pienet rinnat, leveät kylkiluut)
63kg. Lihasta on pitkäaikaisesta "pumppaamisesta" johtuen aika paljon, normi lihaksikkuudella paino olis ehkä 58-60kg tietämillä, vaikea sanoa. Löysääkin toki on.
Kenkä 37 (joskus 36, joskus jopa 38)
Rintsikat 75DD, 70F tjsp. Isot tissit ja pienehkö ympärys joka tapauksessa (= good bye normikauppojen alusvaateosastot..).
Ja joo, ei kyllä minustakaan kuulosta siltä että ap:llä olisi pudotettavaa, vaikka eihän se paino toki kerro kaikkea.
Nyt 3kk synnytyksestä, imetän.
158cm
Okei, ihan rehellisesti 74kg (teki mieli valehdella edes vähän)
37 joskin raskauden aikana ja jälkeenkään kengät ei meinaa mennä jalkaan...
ennen raskautta 75DD, nyt imetysliivit on 80E mut nekään ei oikein istu...
Tuntuu että on kroppa kauheessa myllerryksessä! Paino ei noussut kovin paljoa raskauden aikana mutta synnytyksen jälkeen on noussut pari kiloa! :( Jalat tuntuu jääneen turvonneiksi ja rinnoista ei edes tiedä miten niille käy kun ovat ehkä vähän isommat mutta löysemmät.
paino 51 kg
kenkä 36-37
vaatekoko 36
rintsikat 70B
Että monet missit (malleista nyt puhumattakaan) ovat hieman päälle 50 kiloisia, mutta paljon, paljon meitä pidempiä. Ovatko he luonnossa sitten aivan älyttömän laihoja, kun me noin 160 senttiset ja 50 kiloiset olemme kuitenkin hoikkia?
Itselläni on ystävä, joka on 178cm ja tosi hoikka, mallimitoissa ellei allekin. Ja me käytetään samaa vaatekokoa. Eli kyllä se pituus vaikuttaa. Itse käytän farkkukokoa 28, joka on mielestäni periaatteessa pieni koko, mutta en kyllä tosiaan ole laiha enkä edes hoikka (olen siis tuo lihaksikas 155cm/63kg). Jos olisin tosi hoikka, koko olisi tällä pituudella 34.
Ja kyllä, painonvaihtelut tuntuu näissä mitoissa. Itse olen parhaimmillani n.55, tällä lihasmassalla saa olla vähän ylikin. 46 kiloisena olin todella nälkäkurjen näköinen. Ulkonevat luut toki vaikuttaa mutta silti... Ei 170cm pitkät yleensä muutu aivan eri näköisiksi, jos laihtuvat esim. 70kiloisesta 61 kiloiseksi. No, asiasssa on puolensa ja puolensa. Pienikin hoikistuminen näkyyy, mutta niin näkyy se pieni pyöristyminenkin ;)
Itse pidän lyhyyden hyvänä puolena sitä, etten ole lihavanakaan (olen ollut pahimmillani yli 70kg) mitenkään valtavan iso. Paksu toki, mutta en sillä tavalla iso että näyttäisin muiden rinnalla sotanorsulta. Toisaalta taas, on ne pitkätkin naiset upeita, varsinkin jos kantavat vartensa uljaasti.
159,5cm / 59kg
kengät 36
rintaliivit nyt 80E, kohta varmaan takas 80D (imetän vielä)
Pituus: 158 cm
Paino: Nyt n. 67 kg, ihanne olis saada pudotettua tuonne 53 kiloon, mutta jo 10 kilon pudotukseen olisin tosi tyytyväinen. Hoikimillani olen painanut 45 kiloa ja se oli mulle kyllä ihan liian vähän.
Kengät: Yleensä 36 tai 37. Jotkut talvikengät on kokoa 38.
Liivit: 75D/70E riippuen mallista
158 cm
57 kg
Vaatekoko 36/38
75A
Muuten tykkään olla pätkä (ja aina on pojatkin musta tykänneet, pienistä rinnoistakin huolimatta) mutta akateemisessa maailmassa pitkät miehet sivuutti tällasen "pikkutytön" tyystin. Onko kukaan kokenut samaa työelämässä? Pitää olla jotenkin kahta kovempi ja äänekkäämpi että pärjää, aina pätemässä. Alanvaihdon jälkeen ongelma onneksi poitui, kun ei tällä uudella alalla ole niitä pitkiä miehiä päsmäröimässä.
155cm, 50kg.
Tissit 70a, otan silikonit heti kun on varaa, kenkä 35.
pituutta 159, painoa 52 kg, vaatteet kokoa 34/36, kengät 36, liivit 75A. Ja kuten joku aiemmin mainitsi niin esim parin kilon satunnainen painonnousu näkyy todella selvästi, kun se kaikki näyttää ilmestyvän vyötärölle : )
151/59 (-5kg olis sopivaa pudottaa)
kengän koko 36-37
Rinnanympärys 80/B
Olen urheillut nuoruudesta paljon, leveä selkä/hartiat, mutta onhan tätä leveyttä muuallakin -tunnustan. Ikä 32-v.
151/59 (-5kg olis sopivaa pudottaa)
kengän koko 36-37
Rinnanympärys 80/B
Olen urheillut nuoruudesta paljon, leveä selkä/hartiat, mutta onhan tätä leveyttä muuallakin -tunnustan. Ikä 32-v.
vaatekoko 36/38 ja farkut 28
152 cm
49 kg
kenkä 38 (isojalka!)
rinnanympärys 75A
edellinen jatkaa, et vyötäröni on 78.