Petän miestäni.
Tavattuani mieheni petin häntä mennen tullen.
Olin pitkään pettämättä, mutta se alkoi taas alusta.. Olemme ollut vuosia yhdessä ja meillä on yhteisiä lapsia.
En tiedä mitä voin tehdä asialle ja miten jatkan eteenpäin.
Mieheni ei kehu minua ikinä eikä muutenkaan tunnu olevan koskaa ylpeä minusta tms, ja myönnän, että minulla on huono itsetunto niin haen hyväksyntää ja lohtua muilta miehiltä..
Kommentit (13)
Olet tehnyt miehestäsi aisankannattajan Niin minunkin vaimoni nai vierasta miestä ja ei edes paljon sitä salaile.Tyydyn kohtalooni lähtijäksi ei minusta ole ja saanhan joskus sääli pillua.
Oliko se vaimoni jota siellä hotelissa naitiin koska tekee reissu työtä ja kerran kun soitin ei läähätykseltään oikein puhelusta mitään tullut kun hätäinen heipa ja pusi pusi.
En tiedä mitä voin tehdä asialle ja miten jatkan eteenpäin.
Öö, lopetat ympäriinsä jakamisen, ja löydät näin kadonneen itsetuntosikin? Miesten pettäminen ei ole mikään iso juttu, ellei tartuta vaimoonsa sitten jotain sukupuolitautia, mutta pettävälle naiselle kuuluu sellainen rangaistus, jota en voi täällä ääneen sanoa.
Aika outoa vielä 2011 ajatella että mies saa keikkua vieraissa mutta kamalaa jos nainen sen tekee..Oma avokki on 300 päivää vuodessa matkoilla ja kaksi ihanaa muksua juoksee jaloissa. Kun hän valitsi uuden projektin ilmoitin että saa myöskin hyväksyä sen, että en istu kotona odottamassa milloin herra käy viikon kotona.En ole kysellyt kuinka hän tarpeensa tyydyttää mutta minä itse seksistä nauttivana nuorena naisena tapailen muita miehiä ja joku viikonloppu kaupunkilomalla on usein nautiskelua hotellihuoneessa:) Toki kun elämä palaa taas normaaliin uomiinsa ja mies kotiutuu en aio jatkaa seikkailujani ,mutta miksi saisin siitä rangaistuksen että nautin hyvästä seksistä komean miehen kanssa!??
On toi moraali aika venkura asia: miksi minua rangaistaisiin siitä, että pöllin hienosta liikkeestä kauniita ja kalliita tavaroita. Jokaisella on OIKEUS hyvään elämänlaatuun - ja se on sitten MINUN asiani, miten hankintuota laatua elämääni! Perkele!
"Niin..miksi naiselle rangaistus??" Niin, siksi naiselle rangaistus, että seksi on naiselle alistavaa. Sillä, onko vuosi 4000 ekr tai 2011 tai 20 011 ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Ihmiset ovat nykyään niin tottuneita siihen, että kaikki maailmassa on kivaa ja tasa-arvoista, että suuttuvat kamalasti, kun joku sanoo, ettei näin olekaan. Älä minulle keuhkoa, vaan sille entiteetille, joka meidät on luonut. Ihminen on ainoa niin typerä eläin, että on keksinyt ajatuksen tasa-arvosta ja vielä näköjään löytyy niitäkin, jotka siihen tosissaan uskovat. Totta kai uskovat, kun se on omalta kannalta kiva asia! Se, että pystyisi myöntämään oman alisteisuutensa vaatisi omalta kannalta ikävän totuuden myöntämistä, ja miksipä kukaan niin pakottamatta tekisi.
Naisen ja miehen seksuaalisesti (ja muutenkin) tasa-arvoisena pitäminen on leikki, jossa kaikki voittavat: nainen saa kokea olevansa kuin mies ja mies saa naista tarvitsematta ottaa naista väkisin. Muutama sana tai valhe riittää. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!
"Niin..miksi naiselle rangaistus??" Niin, siksi naiselle rangaistus, että seksi on naiselle alistavaa. Sillä, onko vuosi 4000 ekr tai 2011 tai 20 011 ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ihmiset ovat nykyään niin tottuneita siihen, että kaikki maailmassa on kivaa ja tasa-arvoista, että suuttuvat kamalasti, kun joku sanoo, ettei näin olekaan. Älä minulle keuhkoa, vaan sille entiteetille, joka meidät on luonut. Ihminen on ainoa niin typerä eläin, että on keksinyt ajatuksen tasa-arvosta ja vielä näköjään löytyy niitäkin, jotka siihen tosissaan uskovat. Totta kai uskovat, kun se on omalta kannalta kiva asia! Se, että pystyisi myöntämään oman alisteisuutensa vaatisi omalta kannalta ikävän totuuden myöntämistä, ja miksipä kukaan niin pakottamatta tekisi. Naisen ja miehen seksuaalisesti (ja muutenkin) tasa-arvoisena pitäminen on leikki, jossa kaikki voittavat: nainen saa kokea olevansa kuin mies ja mies saa naista tarvitsematta ottaa naista väkisin. Muutama sana tai valhe riittää. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!
Hae apua.
mun mielestä jokaiselta pettävältä mieheltä vois vetää mulkun solmuun, tai ohjata kusi ja sperma tulemaan suusta, vai olisko lobotomia ainut keino.... aika työlästä toki, aatella et 70 % maailman miehistä pitäis vetää poskelle kuolaavaksi seinien vahtaajaksi!! no olispa oikein, ei tarvittis enää kuunnella niiden selityksiä biologiasta ja miesten oikeuksista :D:D.....
On toi moraali aika venkura asia: miksi minua rangaistaisiin siitä, että pöllin hienosta liikkeestä kauniita ja kalliita tavaroita. Jokaisella on OIKEUS hyvään elämänlaatuun - ja se on sitten MINUN asiani, miten hankintuota laatua elämääni! Perkele!
hih hih... niinkuin toi aiempi kirjoitti, niin ei kai mitään merkitystä jos on vuosi 4000 ekr. tai nyt 2011.
Silloin 4000 ekr. jos pöllit paikallisesta k-marketista jotain, niin kiinnijäädessäsi tuli takapuoli kipeäksi persepanoista, jotka olivat rangaistuksesi.
Mitenköhän tänäpäivänä sovellettuna? Stevarit pamppuineen housut kintuissa takahuoneessa laittamassa rangaistusta käytäntöön? Vähenisi varmaan nuo varkaudet kaupoista...
Miehesi ei kehu sinua juuri siitä syystä että olet tollainen lortto. Toivottavasti jäät kiinni ja miehesi saa vihdoin oikean naisen vierelleen jota voi kehua, ilman että kehuminen nousee päähän ja huonon itsetunnon huipulla petät vielä enemmän.
Harmi vain että vielä ei ole keksitty munalukolla varustettua vetoketjua sinne, joka estäisi lapsenteon teiltä kiimalortoilta, joita ei kiinnosta muu kuin vieras ja uusi jännä.
Nykypäivänä naisella on yhteiskunnallinen lupa käydä vieraissa jos hänellä on lapsia.
Kovimpa tämä vaimoke vastavuoroisesti arvostaa miestään jos vieraasta munasta pitää "arvostusta" hakea.
Se kyllä nostaa arvostusta, kun panomies oikein kehuu, että pääsee pukille. Voithan sinä oikeasti olla hyvännäköinen ja taitava ja oikea peto sängyssä, ei ne kehut sitä mahdollisuutta poista.
Jos on sattunut kunnon vierasarvostusapu kohdalle, niin kaveri kehuu vaan viidelle parhaalle kaverilleen, että kun sille muijalle vähän lirkuttaa niin pillua irtoaa. Arvostusta isolla A:lla.
Nykypäivänä naisella on yhteiskunnallinen lupa käydä vieraissa jos hänellä on lapsia.
Taas mies aloitti pettämisen,kun lapset syntyivät..ja lapsien kasvettua hiukan,aloin itsekin sitä tekemään..käymään vieraissa.Mies ulkomailla ajoittain töissä..meillä toimii hienosti,vaikka eipä siitä ääneen puhuta.Eipä meillä muuta yhteistä olekaan,kuin lapset.Suhde toimii ihan ok näinkin.Ei harrasteta sänkytouhuja yhdessä ollenkaan...erokin käynyt mielessä..no,elämä on,ihan kivaa näinkin:)
Mä petän vaimoani. Siinä on jotain ihan mielettömän kiihottavaa! Ehkä se syyllisyyden tunne, en tiedä.
Paras juttu oli se kun olin hotellissa kursseilla. Illalla mentiin sänkyyn erään kivan daamin kanssa. Mieletöntä seksiä koko yö. Mut ensin illalla juttelin oman kullan kaa puhelimessa ja mulla samalla koko ajan sisällä! Pidin kättä daamin suun edessä ettei sen voihkiminen kuuluisi kännykässä. Sanoin vaimolle pusi pusi ja suljin kännyn. Ja samalla multa tuli!