Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkani suonikohju masentaa minua valtavasti

Vierailija
04.04.2011 |

Kolmas raskauteni aiheutti minulle kunnon suonikohjun toiseen jalkaan:( Minulla ei ole varaa maksaa yksityisen leikkausta. Auttaisiko kova liikunta yhtään asiaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus tehoaa... Jos olisit raskaana vielä, lohduttelisin, että synnyttäminen parantaa ko vaivan, yleensä.

Vierailija
2/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekkin tuli jo ensimmäisen raskauden aikana kohjuja kumpaankin jalkaan. ikää minulla oli tuolloin 20. miksi toisille tulee kohjuja ja toisille ei? minulle tuli myös paljon raskausarpia, vaikka painoa ei tullut kuin 10kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä raskaana, mutta kohju on niin pahan näköinen, että ei toivoakaan että se itsestään lähtisi... :´(

Kuinko nopeasti leikkaus/vaahtohoito tehoaa kohjuun ja tosiaan minkä hintaisia hommia ne ovat?

Vierailija
4/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä raskaana, mutta kohju on niin pahan näköinen, että ei toivoakaan että se itsestään lähtisi... :´( Kuinko nopeasti leikkaus/vaahtohoito tehoaa kohjuun ja tosiaan minkä hintaisia hommia ne ovat?

1. Pida koko ajan tukisukkaa jalassa (lentosukka)

2. Kay synnytyksen jalkeen juttelemassa asiantuntijan kanssa.

3. Jos se on paassyt tosi pahaksi, se vaahtohoito ei auta, vaan mita mulle tehtiin, niin ongelman aiheuttanut suoni "tapettiin" laserilla

4. Hoidon lopputuloksen tietaa vasta n. 4-6kk leikkauksesta. Mulla helpotti heti muutamassa viikossa, mutta viimeiset tarkastuskaynnit on vasta syksylla

5. En tehnyt tata Suomessa, hintaa en osaa sanoa.

Vierailija
5/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä puolella maksaa yli 2000 euroa ja siksi ap:lla ei ole varaa. Julkinen puoli ei tee sille mitään vaikka särkee:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi