Miehen mielestä olen liian hyvä äiti
ja minun pitäisi antaa lapsille vähemmän aikaani ja hänelle enemmän. Olen yrittänyt selittää että jos hänkin panostaisi lasten hyvinvointiin, minun ei tarvitsisi tehdä niin paljon, ja minulla jäisi aikaa hänellekin, mutta hän ei ole sisäistänyt tätä. Hän ei todellakaan ole jäänyt silti huomiotta, meillä on seksiä 3-4 krt viikossa ja minä järjestän parisuhteenhoitoiltoja pari kertaa kuukaudessa, vien itse lapset hoitoon. Hän ei koskaan tee samoin.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (8)
ja etsiä uusi, vähemmän vaativa, mutten haluaisi viedä lapsilta isää arjesta pois.
ja etsiä uusi, vähemmän vaativa, mutten haluaisi viedä lapsilta isää arjesta pois.
Keskustelkaa asiasta, tee konkereettisia ehdotuksia miten tämä hoidettaisiin. Eli miehelle käytännön rutiineja lasten- ja kodinhoitoon ja jos mies ei suostu niin kysy et miten sitten hänen mielestään sulle järjestettäisiin enemmän aikaa keksittyä mieheen.
ihme vauva mies, mä tartten enemmän sun huomioo, äitii-ii, äitii-ii mäkin on täällä. Mä kohta möksähdän, kun sä et oo mun kokonaan. Meillä on tollanen 1.5v. 5- ja 7-v on tosta kehityskaudesta jo selvinneet.
miehesi ei ole tuota mieltä ollenkaan... suom.huom. mutta saathan sä itsellesi niin uskotella.
Vai oletko siellä nyt ja perut puheitasi?
Vai oletko siellä nyt ja perut puheitasi?
kaipa sen tajuaa jokainen, jolla on lapsia ja mies vauvana.
kun sullakaan tuskin on kykyä mennä miehes aivoihin takomaan järkeä. Ikävä mies sulla, mä olisin varmaan ilkeä, ja lopettaisin seksin minimiin ja vapaaillat hoitaisin toisessa seurassa :)