Näkyy`kö?
Kommentit (19)
Ei ole muuttunut millään tavalla :D
nyt näkyy... omg! Mä en pääs tänään nukkuu varmaa ollenkaa... jee!
mut kun laittaa et vastaa viestiin, niin sit näkyy kyllä!
Se on ID ei IP !
Se on ID ei IP !
Se on ID ei IP !
Se on ID ei IP !
ne on peräkkäin tuossa
Se on ID ei IP !
Ei se mikään ip:tä vastaava ole.. Ja minulla ainakin näkyy vain ID
Hanki paremmat rillit.
Se on ID ei IP !
ne on peräkkäin tuossa
ne on peräkkäin tuossa
Mulla näkyy myös kirjoittajan henkilötunnus. Se kai hakee sen suoraan vrk:n tietokannasta, eli siellä yhdistetään IP ja hetu, mutta toi toimiaa vaan, jos nettiyhteys on tarpeeksi nopea, eli että se ehtii hakea sen samalla kun sivu latautuu.
kaikkii numeroit näkyy..
mut mä en näistä mitään ymmärrä..
Voinks mä soittaa näihin ip-numeroihin ja vastaako mulle sit se kirjoittaja? Miten tää nyt toimii?
Kun pääset vastaus-sivulle, on siellä suluissa viestin kirjoittajan ID-numero.
Hanki paremmat rillit
Mitä tämä tarkoittaa??
Miten saan mun ip:n piiloon..tai ees poistettuu noi mun kirjoittamat viestit.. hävettää.
Joo
ne on peräkkäin tuossa
Mulla näkyy myös kirjoittajan henkilötunnus. Se kai hakee sen suoraan vrk:n tietokannasta, eli siellä yhdistetään IP ja hetu, mutta toi toimiaa vaan, jos nettiyhteys on tarpeeksi nopea, eli että se ehtii hakea sen samalla kun sivu latautuu.
noh saapi nähä kuinka monta miestä täällä palstailee =))
ID-numero, vaan viestin ID-numero. Mua alkoi kiinnostaa joskus, että mikä numero se tuo mahtaa olla, ja vastailin samaan ketjuun monta kertaa katsoakseni, onko se aina sama. Ei ole. Joten siis tuo ID-numero on vain viestin tunniste, ei kirjoittajan.
ID-numero, vaan viestin ID-numero. Mua alkoi kiinnostaa joskus, että mikä numero se tuo mahtaa olla, ja vastailin samaan ketjuun monta kertaa katsoakseni, onko se aina sama. Ei ole. Joten siis tuo ID-numero on vain viestin tunniste, ei kirjoittajan.
Ja se ID-numero on kyllä ollut siinä aina.
ID-numero, vaan viestin ID-numero. Mua alkoi kiinnostaa joskus, että mikä numero se tuo mahtaa olla, ja vastailin samaan ketjuun monta kertaa katsoakseni, onko se aina sama. Ei ole. Joten siis tuo ID-numero on vain viestin tunniste, ei kirjoittajan.Ja se ID-numero on kyllä ollut siinä aina.
ja siis joo, ainahan noissa toi numero on ollut.
mä olisin niin tahtonut..