AIi oli ehdottomasti paras!
Kommentit (14)
esitys oli väkinäistä naaman irvailua, Oli kaukana laulamisesta.
Eikä se tuu olemaankaan, sitä joko on tai sitten ei. Mun mielestä se on teennäinen joka kerta.
se sopii parhaiten kansanlaulujen laulajaksi, ei ole pop, rock eikä iskelmäainesta.
"Ali on balladi-laulaja", siteerasin 9-luokkalaistani joka on musaluokalla.
Kyllä tyttö tietää.
"Ali on balladi-laulaja", siteerasin 9-luokkalaistani joka on musaluokalla. Kyllä tyttö tietää.
ap
se on ihan mitäänsanomaton, karsimaa ei ole pätkän vertaa.
"Ali on balladi-laulaja", siteerasin 9-luokkalaistani joka on musaluokalla. Kyllä tyttö tietää.
ap
niin tämä musaluokkalainen on todella lahjakas, soittaa ja laulaa. Laulaa paremmin kuin yksikään finalisti.
Seuraaa American Idolia mieluummin kun siellä kaikki ovat todella hyviä, suomi-versio hänen mielestään lähinnä säälittävä.
ap
niin tämä musaluokkalainen on todella lahjakas, soittaa ja laulaa. Laulaa paremmin kuin yksikään finalisti.
Seuraaa American Idolia mieluummin kun siellä kaikki ovat todella hyviä, suomi-versio hänen mielestään lähinnä säälittävä.
ap
niin tämä musaluokkalainen on todella lahjakas, soittaa ja laulaa. Laulaa paremmin kuin yksikään finalisti. Seuraaa American Idolia mieluummin kun siellä kaikki ovat todella hyviä, suomi-versio hänen mielestään lähinnä säälittävä.
9-vuotiaan musaluokkalaisen tyttösen makuun en luota. Osaa sitten laulaa tai soittaa tai ei. Tuomaristoko ei sinun mielestä ollut asiantuntevaa.
Teidän prinsessa on tietysti ihan omaa luokkaansa! ;D
ap
niin tämä musaluokkalainen on todella lahjakas, soittaa ja laulaa. Laulaa paremmin kuin yksikään finalisti. Seuraaa American Idolia mieluummin kun siellä kaikki ovat todella hyviä, suomi-versio hänen mielestään lähinnä säälittävä.
olen ylpeä hänestä
on jo 15.
Alissa ei ole yhtään rockia, Ilpossa sen sijaan on.
Olen samaa mieltä tästä tyttäreni kanssa. Emme myöskään ymmärtäneet Hennariikan lyttäämistä.
Väitän ettei tuomaristo osaa hommaansa niin hyvin kun pitäisi.