Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin kampaajalle lapsen kanssa HKI?

Vierailija
03.04.2011 |

Olen YH ilman tukiverkostoja. Lapsi 2v kotihoidossa. Tänän asti mulla on ollu pitkä tukka, jota olen itse voinut latvoista siistiä. Nyt haluaisin lyhyemmät kesähiukset. Osaatteko suositella Helsingistä jotain kampaamoa, jossa leikkinurkka tms. On sen verran vauhdikas ettei istu puoltatuntia kiltisti paikallaan. Lapsi ei nuku enää päikkäreitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samanlainen ongelma. Ei ketään jota pyytää lapsenvahdiksi kampaamoreissun ajaksi. Usein kampaamot sulkevat , kun mies pääsee klo 18 töistä

Vierailija
2/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää lyhytaikaista hoitoa lapselle (1-2h) niin kysäseppä sieltä. Helsingistä en tiedä avoimia päiväkoteja, mutta Tikkurilassa on esim avoin päiväkoti Ukko-Pekka, jonne voi jättää lapsen sovitusti hoitoon juuri esim kampaamoreissuja varten. Jos siis raaskit lapsen hoitoon jättää.

Kampaamoista en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ensimmäistäkään.

Vierailija
4/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä siis löytyisi myös kampaamo.

Etkö siis KOSKAAN pääse mihinkään ilman lasta, jos et saa yhtä kampaaja-aikaa järjestettyä?

Vierailija
5/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaja siksi aikaa, kun käyt kampaajalla? jos et uskalla jättää lastasi vieraan kanssa, ota heidät mukaan kampaajalle, ja hoitaja saa viihdyttää lastasi siellä sillä aikaa, kun hiuksiasi operoidaan; lukea kirjoja yms leikittää ja antaa syötävää jne.

kun varaat aikaa kampaamosta, mainitset lopuksi, että meitä tulee sitten isompi porukka.

Vierailija
6/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka lähikampaamostasi saatko tulla niin että lapsi mukana rattaissa?

Vierailija
7/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma täällä. Tietääkö joku kampaamon, jossa leluja tai leikkinurkkaus?

Vierailija
8/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä voit valita rauhallisen hetken kampaajalla, ettei häiritse muita asiakkaita?

Vierailija
9/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kampaaja kotiin" ja lapsi saa leikkiä omassa tutussa ympäristössään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän