Menisittekö poliisien kanssa hakemaan lapset?
Riita, mies rikkoi tietokoneen ja nainen lähti ajamaan autolla. kohta tuli viestit että lukot on poistettu ovista ja auton ilmoittanut varastetuksi. mies ottanut alkoholia.
lapset pitäisi saada pois ja yöksi muualle, mutta naista pelottaa mennä paikalle. mies tuntuu täysin hullulta, ei kuitenkaan tekisi lapsille mitään.
hirvittää tämän naisen puolesta!!!
Kommentit (7)
myös esim. jos lausuntoja tarvitaan huoltajuuskiistassa avioerotilanteessa
poliisi, joka voi tarvittaessa pyytää päivystävän sosiaalityöntekijän mukaan. Sukulaiset ovat vain haitaksi tällaisissa tilanteissa.
Pitää kääntyä rohkeasti viranomaisten puoleen, koska se on merkki siitä, että jotakin vakavaa on tapahtunut.
Nyt st miehen sukulaiset "hoitelevat" tilannetta. Eieieiei, johan niistä lapsistakin tuntuu et ne on hylätty ja ihan varmana tää nainen antaa puhua itselleen "järkeä". Ja jos mistä mies pillastuu, niin siitä, että sen sukulaiset on sotkettu mukaan asiaan.
Voi paska. Ei hyvä.
Nyt aikoo mennä yöksi kotiin, kun miehen sukulaiset on eka käyneet puhumassa järkeä. Ei saatana.
Mitä mun täytyy sanoa tuolle naiselle, että se tietty raja on ylitetty, että ei kannata mennä sinne muuta kuin hakemaan lapset pois??
Se mies oli yrittänyt lukita naista autotalliinkin, kun nainen oli lähtenyt pois.
petaa hänelle ja lapsille yösijat, tee selväksi että hän pääsee sun luoksesi aina turvaan. Ja mene vaikka moraaliseksi tueksi kun hakee lapset.
Tuota autojuttua en ymmärtänyt, onko auto nyt kenen hallussa, miehen vai naisen? Ellei naisella ole kyytiä, vie sinä hänet. Kauhistelu täällä tai muualla ei auta perhettä.
ja mies suuttuneena (siitä että nainen lähti pois) ilmoitti auton varastetuksi. Naisella ei ole omissa nimissään olevaa autoa.
En voi kuin kauhistella täällä, kun olen itse sidottu kotiin. Sanoin kyllä naiselle, että tulee tänne mun luo.
Mulla on jotenkin tosi huono kutina tästä... Mies puhuu kuitenkin sukulaisilleen suut ja silmät täyteen kaikkea.
mutta pelkään, että mies puhuu sukulaisen puolelleen ja nainen jää lapsineen kotiin. itse en voinut lähteä mukaan.
voi perkele!!
ehdotin poliiseja, mutta hän ei suostunut eikä poliisit tänne ole mitenkään ehtineet autoa etsimään :(