Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on hyvä parisuhde!

Vierailija
03.04.2011 |

Miten miehesi osoittaa rakkauttaan/kiintymystään sinulle päivittäisessä elämässä?

Onko teillä paljon kahdenkeskistä aikaa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yhdessä nyt neljä vuotta ja mies aina roikkumassa kiinni ja kehuu,rutistaa suukottaa. vaikkei meillä ole juurikaan kahdenkeskistä aikaa, meillä on kolme lasta, kaksi edellisestä liitostani ja yksi meidän oma. kyllä sen huomaa kun toinen tykkää.

Vierailija
2/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaamalla, suutelemalla ja koskettamalla. Katsein ja sanoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo kahdenkeskistä aikaa kun lapset jo kaikki teinejä ja yksi jo poismuuttanut. Yhdessä 23 v

Vierailija
4/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni auttaa paljon kotitöissä ja on lasten kanssa, että minäkin ehdin harrastaa. Teen osa-aika työtä, että meille jäisi enemmän perheaikaa. Mieheni halailee minua paljon ja on kiinnostunut minun asioista. Usein hän haluaa tehdä minulle herkullisia illallisia ja juttelemme. Minulla on myös oikeus käyttää hänen tiliää ja hän osti minulle 35v lahjaksi auton. Lapset on jo isompia että kahden keskeistä aikaakin alkaa olla enemmän. 19v ollaan oltu yhdesä.

Vierailija
5/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon koettu sinä aikana (3-vuotta). Tuntuu kuin oltaisiin oltu jo iäisyys yhdessä.

Mies halailee päivittäin. Suukottelee, sanoo rakastavansa. Ja juuri puolituntia sitten ajattelin että hän on kyllä hyvä mies. Imuroi ja hoitaa kotia pyytämättä. Osallistuu arjen pyörittämiseen kanssani ja passaa minua joskus liikaakin.

Yhdessä käymme viikottain lenkillä. Ja aikaa vietetään usein vain makoilemalla sängyssä ja juttelemalla, aamuisin tai iltaisin.

Meillä on yksi kuollut lapsi ja nyt on tulossa vauva kesän aikana.

Vierailija
6/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoutuu tekemään juttuja, joita en vaikka jaksa tehdä, tai helpottaa muuten minua.

Jättää väsymyksestä johtuvat kiukunpuuskani omaan arvoonsa, eikä provosoidu riitelemään turhasta.

Kysyy mielipidettäni yhteisiin asioihin, ja omiinsakin. Ja on kiinnostunut niistä :)

Kuuntelee huoliani, ja ajatuksiani, ja kommentoi niihin muutenkin, kuin mumisemalla jotain epämääräistä.

Jos riidellään, niin osaa pyytää anteeksi.

Ei, meillä ei ole erityisemmin kahdenkeskeistä aikaa, 8kk ikäinen vauva talossa. Mutta ollaan mielestäni pärjätty hyvin.

Vierailija
7/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mukavan seesteinen vaihe elämässä: lapset ovat sen verran isoja (5-7-10), että heidät on jo helppo jättää hoitoon mutta teini-ikä ei omine murheineen vielä kolkuttele. Yhteistä aikaa on riittävästi, olimme juuri viikon matkalla kahdestaan. Työskentelemme yhteisessä yrityksessä, joten näemme toisiamme paljon myös arkena.

Arkisessa elämässä mies halailee ja suukottelee, toivottaa hyvää yötä kulta/ huomenta rakas jne. Yhdessä järjestelemme toisillemme myös sitä paljon puhuttua omaa aikaa. Sekin on rakkautta, että päästää toisen menemään omiin harrastuksiinsa ja huolehtii sillä aikaa kotona lapsista.

Vierailija
8/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pari on ollut yhdessä yli 20 v- silloin voisi kirjoittaa tänne

Miksi vähemmän aikaa suhteessa olleet ei saa kertoa tuntemuksiaan? Ei kaikilla mene tuoreessakaan suhteessa aina hyvin.

Vierailija
9/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia. Mies osoittaa kiintymyksensä päivittäin, kosketuksin, sipaisuin, rapsutuksin, halauksin, ihan pelkällä hymylläkin. Ja sanookin sen ääneen viikottain.

Yhteistä aikaa on joka ilta useita tunteja, käydään lenkillä, salilla, katotaan telkkaa, laitetaan ruokaa, surffataan nettiä (omilla koneilla, tosin), jutellaan ja joskus sit joutuu siivoomaankin. Kuten tänään.

Vierailija
10/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenkeskistä aikaa on iltaisin lasten mentyä nukkumaan (ja silloinkin isommat joskus tulee sanomaan, ettei saa unta:( Silti katsotaan miehen kanssa jotain, mistä kummatkin pitää. Ollaan joskus vierekkäin olohuoneessa.

Pusuja on päivittäin, ja ehkä kaiken kaikkiaan sellainen "lyhyt kuulumisväli", puhutaan paljon arjessa, välillä joudun kyllä sanomaan, että nyt on tärkeää asiaa, voitko kuunnella, kun tietokone meinaa viedä ajatukset...

Tiedän, että mies välittää, miten jaksan olla kotiäitinä. Valaa mulle uskoa jaksaa aamuisin halaamalla ja katsomalla silmiin omilla turvallisilla silmillään, jos ahdistaa jäädä kotiin lasten kanssa.

Pitää mut tyytyväisenä seksuaalisesti:) Pinna kiristyy molemmilla, jos ollaan liian harvoin...

Vierailija
11/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaan elamä, kaikenlaista mahtuu tähän aikaan...

Vierailija
12/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorovaiktus sujuu yhtä

t. 25 v yhdessä

ps ekat 13 vuotta oli helppoja, kun ei ollut lapsdia vielä

Vierailija
13/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alkaa mies oppia, mistä pidän ja mikä saa minut onnelliseksi. Kuluneen vuoden aikana parisuhde on jotenkin pompannut aimo askeleen eteenpäin. Muutimme vuosi sitten unelmiemme kotiin, jonka rakentaminen oli sekin omanlaisensa oppimiskokemus. Lapset ovat jo vähän isompia (5 ja 7), joten unta saadaan riittävästi eikä kaikki aika mene vain selviytymiseen. Meillä on aika tasapuolinen työnjako, yhteiset arvot ja yhteinen käsitys hyvästä elämässtä. Ja toisaalta myös ymmärrys siitä, että kumpikin tarvitsee myös omaa aikaa, vaikka paljon ihan perheenäkin touhuillaan. Kahdenkeskistä aikaa on iltaisin, koska lapset menevät aikaisin nukkumaan. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa saadaan muksut yökylään. Päivittäisessa elämässä mies osoittaa rakkauttaan pienillä jutuilla, joita tietää minun arvostavan. Esimerkiksi tänään huomasin, että hän oli oma aloitteisesti ja minulle mitään puhumatta käynyt tankkaamassa autoni (hän tietää, että inhoan tankilla käyntiä ;) Ja kun kävin jumpalla, oli hän sillä aikaa tehnyt lasten kanssa ruoan valmiiksi. Näitä tekoja minä arvostankin paljon enemmän kuin sanallisia rakkaudentunnustuksia. Vaikka saan minä toki niitäkin :))) Ja sitä mukaa kun ikää karttuu, näköjään seksikin muuttuu aina vain paremmaksi.

Vierailija
14/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin koko ajan menee vain parempaan suuntaan. Mies osoittaa kiintymystään taputtelemalla, lähettelemällä tekstiviestejä, seksillä, tekemällä palveluksia, kuten pesemällä auton. Kahdenkeskistä aikaa on vähän, koska lapsia on neljä, mutta ei se ole ongelma.

Vierailija
15/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin kosketellaan. On huumoria ja paljon juttelua.

Aikaa vietetään paljon perheenä, omaa aikaa on yhdessä kun lapset nukkumassa. Ei käydä "parisuhdelomilla" tai kaksin elokuvissa tms. Normaali arki riittää kun tykkäämme toisistamme ja on kiva olla yhdessä.

Vierailija
16/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoa taka yli 10 vuotta. Mies osoittaa rakkauttaan laittamalla aamiaisen, huolehtimalla lapsista ja antamalla suukon kun herään (nousen viimeisenä sängystä).

Tekstaillaan ja soitellaan toisillemme päivittäin ja iltaisin katsotaan yhdessä telkkaa, mies hieroo hartioitani tai jutellaan.

Yhteistä aikaa on riittävästi, vaikka emme käy yleensä baareissa tai muutenkaan juhlimassa.

Olemme kummatkin hyvin koti-ja perhekeskeisiä ihmisiä.

Vierailija
17/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisesta välittäminen ja romantiikka kukkivat sitten vaikka keittiön nurkassa halatessa tai kun tiskikonetta tyhjätessä toinen silittää peppua. :) Hierotaan iltaisin toistemme hartioita, ollaan sylikkäin, halaillaan, suukotellaan. Vedetään arjessa yhtä köyttä, eli kumpikin tekee kodin ja lasten eteen niin paljon kuin pystyy. Jos toinen on ihan poikki sairastamisen, työpaniikin tai muun sellaisen takia, toinen tsemppaa ja ottaa hetkeksi isomman vastuun. Vuoroin vieraissa, aina mielessä.

Vierailija
18/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olemme olleet yhdessä vain 14 v, naimisissa 10, lapsia 3.

Hellyys on jokapäiväistä, oli se sitten sanallista tai fyysistä. Jaamme arjen kotihommat vaivattomasti, molemmilla on omaa aikaa ja nyt, kun nuorin on jo 6, meillä on myös enemmän kahdenkeskistä aikaa. Kumpikaan ei pidä toista itsestäänselvyytenä ja tiedämme, että aina ei mene niin hyvin kuin esim juuri nyt menee. :)

jos pari on ollut yhdessä yli 20 v- silloin voisi kirjoittaa tänne

Miksi vähemmän aikaa suhteessa olleet ei saa kertoa tuntemuksiaan? Ei kaikilla mene tuoreessakaan suhteessa aina hyvin.

Vierailija
19/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies osoittaa huomioimalla toiveeni ja tunteeni. Ja kiittämällä minua omasta panoksestani täällä kotona. Kiittäminen on merkki arvostuksesta, ettei toisen panos ole itsestäänselvä. Hän hieroo kun hartioita särkee ja kun haluan lenkille, hän pyrkii siihen että pääsen. Halailu ja sellainen on jäänyt viime vuosina vähemmälle, eli ei ole välttämättä päivittäistä mutta sitä onneksi vielä on.

Yksi tärkeä juttu minulle on se katse jossa on rakkautta. Olen juuri saanut vauvan ja kroppani on aika hirveässä kunnossa, mutta miehen silmissä on se rakastava ja hyväksyvä katse ja se tuntuu tosi hyvältä.

Olemme olleet 17 v yhdessä ja kolme lasta, 7v, 4v ja 1 kk. Kahdenkeskistä aikaa on vähän, muutama ilta vuodessa mutta tietysti illat.

Vierailija
20/30 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi osoittaa rakkauttaan/kiintymystään sinulle päivittäisessä elämässä?

- soittelee jos olemme erossa, halailee ja koskettaa ohi mennessään, tulee lähelle, huolehtii ja hemmottelee, on kohtelias ja avulias, tuo kupin kahvia tai iltapalaa jos tietää että olen väsynyt ja muutenkin

Onko teillä paljon kahdenkeskistä aikaa?

-lähes päivittäin hetki illalla kun lapset vuoteissaan, n. kerran 1-2 kuussa käymme kahdestaan elokuvissa tai jossakin.