Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hintaan käytetty vaate pitää saada? Ilmaiseksi??!

Vierailija
03.04.2011 |

Hinnoittelin ysätävlleni lapsen vaatteita. T-paitoja jotka on todella hyvässä kunnossa, housuja joita kaikkia ei edes ole koskaan käytetty ja muita paitoja , takkeja tms.

Mikä noille olis hyvä hinta? Ystäväni ei maksaisi oikein mitään, laitan omasta mielestäni halvat hinnat ja silloinkin hän haluaa tinkiä loppusummasta, yleensä yrittää pyöristää alaspäin, esim 35e koittaa saada kaikki 30e

Miten halvalla melkein uusi ja hyvä vaate on oikein saatava? Olenko minä se ahne ja ystäväni pihi?

Ja miten sanoa ystävälle että en myy noin halvalla vaikka ystävä onkin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla hinnoilla uusia vaatteita, joten käytetyistä en viitsisi maksaa noin paljon. Tietty ne käytetyt saattaisivat olla laadukkaampia, ja kestää myös käytettynä pidempään, kuin nämä rääsyt, mitä mä jostain aletangosta haalin, mut näillä mennään..

Vierailija
22/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5e? Tai paitoja 1.5?

Vierailija
24/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa noilla hinnoilla uusia saada, niin pitää käyttää tosiaan aikaa ja tonkia kaikki alet joissa myydään viime vuosikymmeniltä jääneitä vaatteita.

Ei kiitos ainakaan meille sellaisia.

Vierailija
25/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää usein 2-3 eurolla, housuja 5e paikkeille nyt ainakin, takkeja 5e, näin mä omanikin ostan.

Vierailija
26/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valittaisi ja itse siis en todellakaan viitsi maksaa käytetystä paljoa. Ostin juuri käytetyn takin lapselleni puoleen hintaan ja on kallein, minkä olen hankkinut (maksoi siis 10 euroa).

Ostaisin mukisematta parin euron hintaiset vaatteet. Mutta ehdotanpa kuitenkin, että et laita noita kaikkia vaatteita pussiin vaan sanot ystävällesi, että valitsee tämän hintataulukon mukaan itselleen sopivimmat, ja jos ottaa kaikki, saa esim. viiden euron alen. Kun sanot jämäkästi näin, niin ystäväsi ei voi tinkiä. Jos yrittää, totea vain tyynesti, että saat paljon enemmän näin hyväkuntoisista muualla.

Vierailija
27/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään myy hänelle niitä pakettina vaan yksitellen

ap

Vierailija
28/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedän saavani toiselta vähemmän kaverilta paremman hinnan mutta ystäväni suuttuu jos olen myynyt ne hänele ennekuin hän on saanut katsoa ne läpi.

Olen muutaman kerran myynyt selän takana ja kun on kysynyt vaatteita on selvästi ottanut nokkiinsa miksi en näyttänyt niitä hänelle ensin. Enkä kehtaa sanoa siksi koska et maksaisi niistä mitään ja saan paremmin muualta.

Antaisin mielelläni vaikka ilmaiseksi, nyt vain oma tilanne on se että tarvitsen vaatteista tulevat rahat jotta voin ostaa uusia lapselle.

Vierailija
29/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedän saavani toiselta vähemmän kaverilta paremman hinnan mutta ystäväni suuttuu jos olen myynyt ne hänele ennekuin hän on saanut katsoa ne läpi.

Olen muutaman kerran myynyt selän takana ja kun on kysynyt vaatteita on selvästi ottanut nokkiinsa miksi en näyttänyt niitä hänelle ensin. Enkä kehtaa sanoa siksi koska et maksaisi niistä mitään ja saan paremmin muualta.

Antaisin mielelläni vaikka ilmaiseksi, nyt vain oma tilanne on se että tarvitsen vaatteista tulevat rahat jotta voin ostaa uusia lapselle.

täytyy olla jotain tosi kalliita merkkijuttuja jos jotain edes noin paljon kiinnostaa..

Vierailija
30/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
31/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun halvalla saa, miksi ei kiinnostaisi?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi