Miten nimestä DAMIAN tulee mieleen piru?
Mikä se oli englanniksi se piru? Mulle tulee aina mieleen piru tai muu sellainen paholainen kun joku sanoo että sen pojan nimi on Damian tai Damien!
Kommentit (8)
Tuohan se toki myös mieleen demon-sanan, mikä tarkoittaa paholaista.
Damien Thorn oli Richard Donnerin hyytävien kauhuelokuvien päähahmo elokuvissa Ennustus, Kirous, 7 tikaria - Omen III ja The Omen
Damien syntyi 6. kesäkuuta, 1966 kello 6:00 Roomassa saatanan raiskaamalle sakaalille. Hän on antikristus ja hänen syntymäaikansa muodostaa numeron 666. Pienenä hän ei vielä tiedä identiteettiään mutta hyväksyy sen, kun helvetin lähettiläät ilmaantuvat hänen elämäänsä.
Aika kaukana Damian ja Damien-nimistä.
Yksi syy tähän voi olla, että elokuvassa Ennustus (The Omen) antikristus tms. oli syntynyt pojaksi, jolle oli annettu nimi Damien Thorn.
leffan (ja kirjan) pikkupojan nimi, ja tuo Damian on Saatanan ruumillistuma. Tehokasta kerrontaa :)
Piru on englanniksi Satan tai the Devil, muitakin nimityksiä on.
Mikä se oli englanniksi se piru? Mulle tulee aina mieleen piru tai muu sellainen paholainen kun joku sanoo että sen pojan nimi on Damian tai Damien!
suomalainen tuollaisen nimen lapselleen. Sanotaanko se Damian? Minulle tulee mieleen Dummy = tollo, lausutaan Dammi.
Omen tai jotain sellaista.