G: Löydätkö oman tussutyyppisi näistä?
Kommentit (49)
Ja minkä sille nyt sitten mahtaa, jos värkki on jotenkin rumaksi tai erilaiseksi kehittynyt? Paitsi tietenkin leikauksessa, mutta harva kuitenkin sellaisissa käy.
Outoa haukkua toisten ominaisuuksia. Onhan meillä jokaisella omanlaisensa korvat, nenä yms. Ei ole yhtä oikeaa.
Yazkan liikkeessä otin, itse hän ei sitä tehnyt vaan toinen työntekijä. En kysynyt tekeekö yazka, mutta käsittääkseni tekee??
Oliko ne terskoja vai klitoriksia?
No täällä on terskoja:
<a href="http://www.yazka.com/images/ampallang_images.htm" alt="http://www.yazka.com/images/ampallang_images.htm">http://www.yazka.com/images/ampallang_images.htm</a>
kun kaikki noi vehkeet on leväytetty auki??!!
Minulla ei ainakaan ole ikinä roikkunut mitään ulkompien häpyhuulien ulkopuolella enkä muista sisaruksillanikaan roikkuneen...
Olen nähnyt paljon alastomia naisia, mutta oikeasti olen nähnyt livenä vain kerran tuollaiset lerpakkeet. Kyseinen nainen oli tavallista pidempi ja laihempi mallityyppi.
Mistä te näitäkin kuvia kaivatte..??
Mistä te näitäkin kuvia kaivatte..??
Isoihin häpyhuuliin keskittyneiltä sivustoilta.
lähellekkään samanlaista kun itselläni on. Aika jännä, ei varmaan oo kahta identtistä pimppiä, niin kuin ei ole sormenjälkiäkään!
Ylipainoisilla on usein pulleat ulommat häpyhuulet, tosi laihoilla taas lähes olemattomat.
Mies 45 v
mitäs siihen sanot? hä? Ikää 23v :)
Mutta noista ei mikään kuvasta omaa alakertaani...
puuttuu olennaisia asioita:
etupillu - takapillu
korkea häpykumpu - matala häpykumpu
t. nainen 36v.
ylärivin toinen aika lähellä, korkea häpykumpu ja lähes olematon pillu...
Alarivin vasemm. reunalla hyvin samanlaiset kun itselläni. Tuollanen koruhan olis makeen näköinen;
Toiseksi alimmainen rivi ja reunimmainen oikealla. Sehän olen minä!
Ei mulla näy sisemmät häpyhuulet ollenkaan ellen levitä kunnolla jalkoja. Olen synnyttänyt.
tai sitten alimman vasemmanpuoleinen
niitä isoja sisempiä häppäreitä. Suurimmalla osalla naisista on pienemmät ja pysyy isojen häppäreiden sisäpuolella. Eikös vaan. Musta on silti kiva että sisemmistä isoista häppäreistä tehdään erikseen juttu josta voi siitäkin olla ylpeä. Niinkuin mistä tahansaomassa kehossa voi,ku tekee siitävaan omannäköisen jutun. Pinpin leikkailu tiettyyn muotoon on typerää, niinkuin on myös tissien leikkailu. Tarkoitan tietysti esteettisiä leikkailuja.
Siis häppäreiltään samannäköinen.
Karvoitus ei ole ihan tuollainen, luomu kylläkin.
..kyllä mulla taitaa sittenkin olla asiat ihan hyvin..
:D
Mies meinas tukehtua sipseihinsä tuossa vieressä..
Kauhea. Onko se leikannut ne pois?
niin että tyhmempikin ymmärtää, että miten niin ne isot sisemmät häppärit on muka se ainoa "oikea" malli aikuiselle naiselle? Voishan sitä yhtä oikeana totuutena täällä kuuluttaa, että ne kuuluu olla piilossa, koska ne on nimensä mukaisesti pienet häpyhuulet, eikä niiden todellakaan kuulu lerpattaa kuin lepakon siipien isompien häpyhuulten välistä.
Kaikissa tutkimissani lähteissä sanotaan, että yksilöllistä vaihtelua on paljon eikä mitään yhtä oikeaa ole. Vai onko tämäkin asia nyt sellainen, että av:lla on joku ihan oma häppäristandardinsa, ja kaikki millinkin siitä poikkeava on heti epänormaalia? Vai onko tämä vain tursuhuulisten levittämä käsitys, jotta voisivat tuntea itsensä normaaleiksi?
Naisen ulompien häpyhuulten pituus on 7-12 senttimetriä. Sisempien häpyhuulten pituus on 2-10 cm ja leveys 0,7-5 cm.Emättimen pituus vaihtelee 6,5 ja 12,5 senttimetrin välillä.Klitoriksen eli häpykielen etäisyys virtsaputken aukosta on 1,5-4,5 cm, ja emättimen etäisyys peräaukosta 1,5-5,5 cm. Eikö tuosta jo yksinkertaisempikin ymmärrä, ettei mitään yhtä ja oikeaa mallia ole?