Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~¤~¤~ KISSANKULMAN HUHTIKUU ~¤~¤~

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaneekohan mua enään kukaan kun niin vähän olen vieraillut vauvan syntymän jälkeen.

Meillä poika jo 3kk vanha ja iso ja hieno mies. Pituutta 62cm ja painoa reilu 7kg. Tissimaito tuntuu olevan kermaisaa kun nuin hyvin kasvanut.

Tulin teiltä muilta synnyttäneiltä ja imettäviltä kyselemään, että onko kuukautiskierto kuinka alkanut tai palautunut?

Minulla hieman huolestuttaa kun tuossa huhtikuun alussa tuli ekat menkat ja heti kahden viikonkuluttua kahden päivän mittainen outo verinen vuotelu. Hmmm. onko normaalia, että vuotelee miten sattuu? Mulla itelläni on edellisissä alkanut heti säännöllisesti ja ilman välivuotoja.

Hieman laittoi huolestuttamaan, että olenkohan raskaana.? ollaan oltu ihan vaan keskeytetyllä kun mulla nuo ehkäisy menetelmät on huonot ja kierukkaa ei saa ennen ku vauva 6kk.

Huolestuttaa siksi, että mulla oli eka ihan hirveet ovis kivut mahassa ja jokunen päivä sen jälkeen tuo mystinen kahden päivän vuoto ja siitä sitten nelisen päivää niin yöllä paleli ja oksetti ihan kamalastin ja tuo outo yö oli kahdessa edellisessä raskaudessa ennen kuin tiesin raskaudesta.

Oivoi. Sekavaa. Tiesin, että raskaaksi voi tulla keskeytetyllä, mutta ajattelin, että kun yrittämälläkään ei heti raskaudu niin näin vielä pienempi mahdollisuus.

Vai voisiko nämä olla vaan jotakin hormooni hirviö häiriöitä?

Mielipiteitä?

Ongelma sinänsä ei ole suuri. Lisää lapsia saa tulla, mutta raskaus aikaa ei ole kyllä ollut yhtään ikävä...

No jonkun päivän kuluttua asiaan saa varmistuksen testaamalla, mutta tää vaivaa aikalailla mieltä.

Mie oon ihan sekasin.

Sirppana

Vierailija
22/25 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen meni ja kotosalla oltiin ja nautittiin

kauniista säästä ja käytiinpä Korkeasaaressakin katsomassa ja kuopus suuttui kun Tiikeri oli päiväunilla puun takanaa eikä noussut ylös vaikka hän kuinka huusi että Herää Tiikeri !!!

Sirppanalla jännät paikat, tee testi niin selviää, mulla itsellä on kyl menkat alkaneet ihan ok eikä mitään tiputteluvuotoa ole ollut..

Iltavuoroon lähden ihan just mutta mukavia kevätpäiviä !

Isotikru+sintti 13+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä meni rv.30 rikki niin että napa paukkui ;D Hui, miten nopiaan aika menee... Oma olotila on mitä mainioin, supistelut laantuneet mutta suonenvetoja tullut tilalle. Liitoskipuja on myöskin.

Mulla on viimisen kohdalla menkat alkaneet vasta 5 kk imetyksen lopettamisesta ja imetin 6kk eli siis vasta yli vuoden jälkeen alkoivat synnytyksestä. soitin jo lääkäriinkin aikaa että alkavat tutkia missä vika,mutta sitten alkoivatkin itsellään. Muiden raskauksien jälkeen on kyllä sitten alkaneet ihan normaalisti jo 3kk synnytyksen jälkeen =)

Mutta nyt mukavaa viikonlopun odotusta,vaikka sadetta onkin luvattu.

myy rv. 30+1

Vierailija
24/25 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat syntyi kiireellisellä sektiolla 23.4. ja viikkoja oli 30+3.

Mitat oli pojilla 1550g/42cm ja 1515g/41cm.

Itse voin hyvin, pojat on keskolassa mutta vointi on vakaa. Nyt vain keräilevät vararavintoa ja kasvavat varakohdussa lasketun ajan tuntumaan saakka. Itse olen kotona ikävissäni. Mutta nyt on vain mentävä tilanteen mukaan ja lypsettävä maitoa. Sitä onneksi tulee!

t:Tupla ja kuittaa saaneen 2 suloista minipoikaa

25/25 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplalle tuplaonnittelut tuplapojista! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pojat vahvistuu vikkelästi.

Nyt saadaankin jännätä, milloin Pissukka ilmoittelee vauvauutisia. Kesän vauvaputki on avattu. :P

Tänne ei mitään uutta. Maha alkaa vähitellen haitata päivittäisiä hommia ja jälkikasvusta vanhimmat protestoi lisääntyneitä hommia. No, se nyt vaan on kestettävä: kun ikä lisääntyy, vastuukin lisääntyy. :P

Neuvola on ens viikolla, sitten kai lisää. Ennen sitä pitää miehestä saada irti sen verran, että tiedän ilmoittaa neuvolassa tarvitaanko sterilisaatiopaperit nyt vai myöhemmin. Ja kenelle? Vai tarvitaanko edes...?

Äippä ja Juniori, huomenna jo 34+0