Mitäs pidätte tästä Max Mosley-tapauksesta?
Saa jatkaa FIA:n puheenjohtajana natsiorgioistaan huolimatta.
Itse olen sitä mieltä, että hyvä juttu. Noissa piireissä maksullisten naisten käyttö on enemmän sääntö kuin poikkeus (Häkkinen esimerkki ihan Suomestakin) ja olisi aika kaksinaismoralistista vaatia toista eroamaan sellaisesta toiminnasta jota itsekin harrastaa.
Joka tapauksessa vastustan itse koko autourheilua, joten toivottavasti tämä kuitenkin pistäisi ihmisiä osaltaan ajattelemaan koko touhun järkeä ja moraalia.
Kommentit (4)
maailmasta löytyy kyllä paljon pahempiakin orgioita joista ei jää vaan tyypit kiinni:)) mitäs sitten. ei sen seksileikit muille kuulu..mua vaan nauratti!!
samaa kastia kun Bill Clinton ja Monica, ei se mulle kuulu ketä USAN pressa panee. Tai sitten IKE, - tuli just FB hauska kuva siitä pimusta- " turpa kii tai tekstaan sulta duunin"
siis nää naisethan kaiken vuotaa julkisuuteen kun haluaa ITSE julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Huora on huora. Ne Mosleyn naisetkin varmaan pikkasen nauranu kun tyypillä tommoset leikit:)
yleensä ainakin vanhat kun eivät muuten saa.
Autourheilun moraalittomuus on juuri siinä auton ajossa ja siinä mallissa minkä se antaa miehille: mitä kovempaa ajat sen kovempi jätkä. Koska tämä ei kuitenkaan yleistä mielipidettä hetkauta, toivoisin että tästä vähän säteilisi huonoa karmaa (ja sisäisiä ristiriitoja) koko touhun päälle.
vähänkö olet hölmö!! kyllä kuule nuoret ja vanhat siihen taitaa ihan yhtä hyvin, rikkaat ja köyhät. Ja eikö sun mielestä muu urheilu ole machoilua?? nyrkkeily keihänheitto, lätkä siis IHAN kaikki tukee miehistä kilpailu vahvuus viettiä. Paitsi ehä taitoluistelu:)
olet kyllä vähän höhlä, huorauson maailman vanhin ammatti, eikä varmaankaan yhteen Mosleyyn kuole:)
luuletko todellakin että autourheilu on ainoa minkä parissa käytetään huoran palveluja? hahahahahahahhahahaha. hei kasva vähän joooko..