Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos 34-vuotiaan fb-kaverisi päivityksessä lukisi: Haistakaa kaikki vittu!

Vierailija
02.04.2011 |

Mun tekis mieli lopettaa kaveruus. Vittuako se mulle käy haistattelemaan, idiootti keskenkasvuiseksi jäänyt kätisijä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että nyt tyypillä keittää yli ja pahemman kerran. Että ei taida hänellä olla muuta kanavaa purkaa paha oloaan. Ei kenties kavereita IRL tms.

Vierailija
2/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu tuoksuu hyvälle! Jos kaveri vielä tarjoaisi, niin olisin kyllä tosi iloinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista loukkaantua, osoittaa mieltäsi ja lopeta ystävyys. Se on kerrasta poikki.

Vierailija
4/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että joku muu olisi käynyt kirjoittamassa kaverin tunnuksilla statuspäivityksen, esim. teini-ikäinen lapsi, jolla olisi outo huumorintaju tai huono päivä. Nuoret tekee tätä usein toisilleen. Voi tietenkin olla, että kaverilla on ollut paljon vastoinkäymisiä, eikä lähellä ketään oikeaa ihmistä jakamassa pahaa mieltä tosielämässä.

Vierailija
5/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan olis tulehdus?

Vierailija
6/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymähtäisin huvittuneena, enkä usko, että olisi tosissaan. Huumoria.

Vierailija
7/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermot ja palaa hihat oikein kunnolla. Tuskin se nyt mulle varsinaisesti haistattelis... En usko olevani ihan niin keskeinen elementti facebookmaailmassa kenellekään ;D

Vierailija
8/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä sitä sen enempää jäisi märehtimään.

Vierailija
10/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä on naksahtanut ja ollut toooosi huono päivä. (Mun kaveripiiristä ei tule mieleen ketään, joka tuollaista kirjoittaisi, joten jotain olisi pahasti vialla.)

Tai sitten joku muu päässyt tunnareilla päässyt sisään. Esim. teini, julkisella koneella unohtunut FB auki tms. Suurella osalla ihmisiä pitäisin varmaan tätä todennäköisimpänä.

Vierailija
11/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen tarvitse tarkoittaa, että viesti on osoitettu niille fb-kavereille, vaan yleisesti "koko maailmalle", esim. asioille, jotka meni pieleen.

Vierailija
12/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoutuisin lähtemään baariin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän