Mitä ajattelisit, jos 34-vuotiaan fb-kaverisi päivityksessä lukisi: Haistakaa kaikki vittu!
Mun tekis mieli lopettaa kaveruus. Vittuako se mulle käy haistattelemaan, idiootti keskenkasvuiseksi jäänyt kätisijä.
Kommentit (12)
vittu tuoksuu hyvälle! Jos kaveri vielä tarjoaisi, niin olisin kyllä tosi iloinen..
Muista loukkaantua, osoittaa mieltäsi ja lopeta ystävyys. Se on kerrasta poikki.
Ajattelisin, että joku muu olisi käynyt kirjoittamassa kaverin tunnuksilla statuspäivityksen, esim. teini-ikäinen lapsi, jolla olisi outo huumorintaju tai huono päivä. Nuoret tekee tätä usein toisilleen. Voi tietenkin olla, että kaverilla on ollut paljon vastoinkäymisiä, eikä lähellä ketään oikeaa ihmistä jakamassa pahaa mieltä tosielämässä.
hymähtäisin huvittuneena, enkä usko, että olisi tosissaan. Huumoria.
hermot ja palaa hihat oikein kunnolla. Tuskin se nyt mulle varsinaisesti haistattelis... En usko olevani ihan niin keskeinen elementti facebookmaailmassa kenellekään ;D
empä sitä sen enempää jäisi märehtimään.
että sillä on naksahtanut ja ollut toooosi huono päivä. (Mun kaveripiiristä ei tule mieleen ketään, joka tuollaista kirjoittaisi, joten jotain olisi pahasti vialla.)
Tai sitten joku muu päässyt tunnareilla päässyt sisään. Esim. teini, julkisella koneella unohtunut FB auki tms. Suurella osalla ihmisiä pitäisin varmaan tätä todennäköisimpänä.
Eihän sen tarvitse tarkoittaa, että viesti on osoitettu niille fb-kavereille, vaan yleisesti "koko maailmalle", esim. asioille, jotka meni pieleen.
ajattelisin että nyt tyypillä keittää yli ja pahemman kerran. Että ei taida hänellä olla muuta kanavaa purkaa paha oloaan. Ei kenties kavereita IRL tms.