Olen -50- vuotias, saa kysyä jos kiinnostaa?
vastaan asiallisiian ja ehkäpä asiattomiinkin kysymyksiin . )
Kommentit (34)
lisäksi lukuisa joukko työtovereita ja paljon sellaisia hyviä kaverieta. mutta tää ekaluokan tuttu on ihan paras!
Vituttaako / ahdistaako, kun olet lähempänä kuolemaa kuin syntymää? Mietitkö, ettet ehkä ehdi tekemään kaikkea mitä tahdot? Mietitkö, kuinka kamalaa on huomata kuolevansa pian? Tuntuuko, että aika menee yhtä nopeasti, kun esim. 30-vuotiaana?
olen menettänyt jo kolme ! lapsuudenystävääni. Mä olen vain kiitollinen siitä, että itse saan olla vielä elossa.
teillä raha-asiat kunnossa? Montako lasta sinulla siis on?
vaan 2 kuukautta yritetty iltatähti. Ei päivääkään mene, ettei me kumpikin oltaisi onnellisa, että hänet tehtiin ja saatiin : )
teillä raha-asiat kunnossa? Montako lasta sinulla siis on?
Viisi lasta.
isot 50v synttärit?
en vietä isoja taidan lähteä karkuun : D
surullinen iän tuomista merkeistä? Rypyt yms.
en koskaan ole ollut niin kaunis tai hyväkroppainen, että tää muutos suurta susrua toisija oon mä kyllä vieläkin ihan ok : )
ristiriitainen viesti. Ensin sanot, ettet ole koskaan ollut kaunis tai hyväkroppainen ja sitten lopuksi vieläkin ok. Noihan sulkevat toisensa ulkonäöllisesti pois...
oli kuulla elämästäsi. Hyviä synttäreitä, onnea ja mielenrauhaa! Ja hyvää yötä!
oli kuulla elämästäsi. Hyviä synttäreitä, onnea ja mielenrauhaa! Ja hyvää yötä!
surullinen iän tuomista merkeistä? Rypyt yms.
en koskaan ole ollut niin kaunis tai hyväkroppainen, että tää muutos suurta susrua toisi ja oon mä kyllä vieläkin ihan ok : )
ristiriitainen viesti. Ensin sanot, ettet ole koskaan ollut kaunis tai hyväkroppainen ja sitten lopuksi vieläkin ok. Noihan sulkevat toisensa ulkonäöllisesti pois...
ihan tunnistettavissa oon, en niin hirveesti muuttunut : )
lapset 5-20 v. Vanhemmat eivät valitettavasti elä, vaikka minut nuorena (20V) saivatkin.