Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehdin ihmisiä, jotka suorittavat elämäänsä tasaisen varmasti,

Vierailija
01.04.2011 |

ilman mitään isompia epäonnistumisia. Itse olen todella epätasainen. Toisaalta olen joissakin asioissa todella fiksu, toisissa taas suoraan sanoen lapsen tasolla. Jostain syystä olen tavannut minua älykkäämpiä ihmisiä (mm. mieheni ja paras ystäväni) ja joutunut töihin, jossa joudun joka päivä pinnistelemään ettei totuus paljastuisi. On kuin näyttelisin elämääni ja kun ihmiset puhuvat jotain mitä en ymmärrä, olen hiljaa. Kamalan kuluttavaa :( Tunnistaako kukaan muu itsessään tällaista?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani lapsen tasolla missään asiassa mutta en jaksa kiinnostua keskusteluista jotka eivät minua liikuta. Vääntelehdin ja vaikutan varmasti tosi tyhmältä kun yritän keksiä miten poistua tilanteesta. Ihmiset puhuvat ihan liikaa peetä, suoraan sanottuna. Juoruaminen on tosi ällöttävä piirre ihmisissä.

Vierailija
22/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka osaa nauraa itselleen ja omalle epätäydellisyydelleen, voivat olla tosi hauskoja ja rakastettavia tyyppejä. Mulla on muutamia tällaisia kavereita ja heistä pidetään, koska he ovat oikeesti persoonia. Heillä on enemmän kavereitakin kuin mulla, joka olen pidättyväisempi. Toivoisin olevani itsekin enemmän "olemassa", ehkä oon vähän jotain oppinutkin.

Työelämässä on ehkä kuitenkin parempi olla vähän pidättyväisempi omista asioistaan, näin oon miettiny ja kokenu omalla kohdallani parhaaksi. Mutta ymmärrän, että joku voi kokea tässä toisin ja se on täysin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka osaa nauraa itselleen ja omalle epätäydellisyydelleen, voivat olla tosi hauskoja ja rakastettavia tyyppejä. Mulla on muutamia tällaisia kavereita ja heistä pidetään, koska he ovat oikeesti persoonia. Heillä on enemmän kavereitakin kuin mulla, joka olen pidättyväisempi. Toivoisin olevani itsekin enemmän "olemassa", ehkä oon vähän jotain oppinutkin.

Työelämässä on ehkä kuitenkin parempi olla vähän pidättyväisempi omista asioistaan, näin oon miettiny ja kokenu omalla kohdallani parhaaksi. Mutta ymmärrän, että joku voi kokea tässä toisin ja se on täysin ok.

Vierailija
24/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan itsessäni paljon samaa! Olen pärjännyt opiskeluissa ja työelämässä hyvin, ja olen ns. hyvässä työssä, vaativissa asiantuntijatehtävissä. Olen tietyillä osa-alueilla erittäin osaava, mutta joissain asioissa onneton ja kyllä minusta usein tuntuu, että jonain päivänä "totuus paljastuu". Itse olen kyllä mieltänyt tämän lähinnä itsetunto-ongelmaksi.

Vierailija
25/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin eri tavalla kuin "normaalit" ihmiset ja siitä on minulle ammatillisesti hyötyä. Olen myös empaattinen ja pystyn hyvin lukemaan ihmisiä. Nimimuisti minulla on tosiaan ihan onneton, mutta pystyn muistamaan valokuvatarkasti kasvoja, kuvia, tapahtumia jne. Olen myös musikaalinen, osaan piirtää, olen hyvä äiti ja puoliso. Mutta tyhmä :) ap

ja kuka sen kirjoitti, joutuisin tarkistamaan sen googlesta. Muistan kyllä tarkalleen kirjan juonen. ap

missä sitten olet tosi hyvä?

Vierailija
26/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vaikka muille jakaa, mutta yritän sinnitellä. Nauran usein sisäänpäin draamakuningattarille joiden elämä kaatuu, noh aika pienestä. Ehkä he haluavat viihdyttää yleisöä ja päteä sitä kautta kun ei ole oikeita murheita.

Vierailija
27/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla jotain perää siinä, että ongelma liittyy ainakin osaksi itsetuntoon. ap

Mä tunnistan itsessäni paljon samaa! Olen pärjännyt opiskeluissa ja työelämässä hyvin, ja olen ns. hyvässä työssä, vaativissa asiantuntijatehtävissä. Olen tietyillä osa-alueilla erittäin osaava, mutta joissain asioissa onneton ja kyllä minusta usein tuntuu, että jonain päivänä "totuus paljastuu". Itse olen kyllä mieltänyt tämän lähinnä itsetunto-ongelmaksi.

Vierailija
28/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden rakentamassa, luulet ettet osaa mitään, mutta ei kukaan muukaan osaa. Kaikki esittävät, olet juureton, kuten kaikki muutkin.

Olet vain niitä harvoja jotka aistivat ja tiedostavat sen.

Vierailija
29/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi muuta sanoa kuin että älä anna toisten imeä itseäsi kuiviin.

Tie on vaikea.

jotenkin eri tavalla kuin "normaalit" ihmiset ja siitä on minulle ammatillisesti hyötyä. Olen myös empaattinen ja pystyn hyvin lukemaan ihmisiä. Nimimuisti minulla on tosiaan ihan onneton, mutta pystyn muistamaan valokuvatarkasti kasvoja, kuvia, tapahtumia jne. Olen myös musikaalinen, osaan piirtää, olen hyvä äiti ja puoliso. Mutta tyhmä :) ap

ja kuka sen kirjoitti, joutuisin tarkistamaan sen googlesta. Muistan kyllä tarkalleen kirjan juonen. ap

missä sitten olet tosi hyvä?

Vierailija
30/30 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen asioista hyvin eri tavalla kuin suurin osa ihmisistä. Jos vaikka töissä on kaksi toimintavaihtoehtoa, olen aina ainoa, joka valitsee toisin kuin muut.