Kadehdin ihmisiä, jotka suorittavat elämäänsä tasaisen varmasti,
ilman mitään isompia epäonnistumisia. Itse olen todella epätasainen. Toisaalta olen joissakin asioissa todella fiksu, toisissa taas suoraan sanoen lapsen tasolla. Jostain syystä olen tavannut minua älykkäämpiä ihmisiä (mm. mieheni ja paras ystäväni) ja joutunut töihin, jossa joudun joka päivä pinnistelemään ettei totuus paljastuisi. On kuin näyttelisin elämääni ja kun ihmiset puhuvat jotain mitä en ymmärrä, olen hiljaa. Kamalan kuluttavaa :( Tunnistaako kukaan muu itsessään tällaista?
Kommentit (30)
En ikinä kadehtisi ketään, joka suorittaa elämäänsä. Tarkoitatko "selviytyy helposti asioista" tms? Suorittaminen on pakkotahtista, ulkoapäin saneltua.
jos puhutaan aihepiiristä mikä ei ole itselle tuttu. ei ole häpeä myöntää osaamattomuuttaan.. eihän se mikään älykkyyden kysymys ole, vaan et ole tutustunut aiheeseen. mulla esim sellanen lapsuus etten ole seurannut ollenkaan mm musiikkia ja kun joku sanoo /puhuu jostain artistista bändistä tms en osaa sanoa oikein mitään koska en tiiä sen tyyliä, aikakautta tms.. myönnän, sillon olen aika hiljanen :D
kuin minun joka joudun koko ajan virittämään aivokapasiteettini äärimmilleen, etten vaikuttaisi totaaliselta idiootilta. ap
moni vain suorittaa elämää eikä jätä mitään muistijälkiä muille ihmisille itsestään
- en todellakaan kadehdi heitä
eikä mitään riskejä edes viikonloppuna, TUNNEN MONTA- ERITYISESTI sinkkua- JOTKA ELÄVÄT NÄIN VUOSIKYMMENIÄ
t. nro 2/ riskinottaja
on ihmisiä jotka elävät ja ottavat hyvät ja huonot asiat vastaan sellaisina kuin ne tulevat.
Onko sinulla taipumusta ottaa itseesi epäonnistumisista? Kaikki epäonnistuvat joskus, on eri asia miten suhtautuu niihin.
ja ne ihmiset joista puhun elävät normaalisti elämäänsä. Mutta jos minä tekisin niin, joutuisin ongelmiin. ap
En ikinä kadehtisi ketään, joka suorittaa elämäänsä. Tarkoitatko "selviytyy helposti asioista" tms? Suorittaminen on pakkotahtista, ulkoapäin saneltua.
jos joku ei oikein "tajua" sua, se voi olla hyvin persoona- tai huumorikysymyskin.
Löysää vähän, ei sun tarvii aina olla niin täydellinen.
Itsellä myös selkeitä vahvuuksia ja sitten tällainen naivistinen puoli, jolle jotkut työkaverit esim. naureskelevat. En ole enää jaksanut välittää, mutta huomaan, että osa työkavereista "hyljeksii" tästä syystä, kun olen reilusti epätäydellinen. Elämänkoulu on jo opettanut, että turhaan ei kannata omaa mieltään stressata. On vain onnellinen siitä, mitä on. Muulla ei väliä. Olen kyllä miettinyt työpaikan vaihtoa oman jaksamisen takia, mutta katsotaan nyt milloin on sen aika.
Tyhmyyttä ei ole muuten tajuta oma vajavaisuutensa. Omaan jaksamiseen toki vaikuttaa se, miten vajavaisuuteensa suhtautuu.Tsemppiä!
Olen myös todella huono painamaan mieleeni paikkojen ja ihmisten nimiä. Kerran jouduin miettimään pitkään, minkä nimisessä firmassa olen töissä, kun asiaa minulta kysyttiin :D Mutta oikeasti, jotain vikaa minussa on. ap
jos puhutaan aihepiiristä mikä ei ole itselle tuttu. ei ole häpeä myöntää osaamattomuuttaan.. eihän se mikään älykkyyden kysymys ole, vaan et ole tutustunut aiheeseen. mulla esim sellanen lapsuus etten ole seurannut ollenkaan mm musiikkia ja kun joku sanoo /puhuu jostain artistista bändistä tms en osaa sanoa oikein mitään koska en tiiä sen tyyliä, aikakautta tms.. myönnän, sillon olen aika hiljanen :D
mistä aiheesta joudut pinnisteleen ja muut osaa niin hyvin?
reippaammin se mitä on. Senkin uhalla, että saa niitä naureskeluja osakseen. ap
Itsellä myös selkeitä vahvuuksia ja sitten tällainen naivistinen puoli, jolle jotkut työkaverit esim. naureskelevat. En ole enää jaksanut välittää, mutta huomaan, että osa työkavereista "hyljeksii" tästä syystä, kun olen reilusti epätäydellinen. Elämänkoulu on jo opettanut, että turhaan ei kannata omaa mieltään stressata. On vain onnellinen siitä, mitä on. Muulla ei väliä. Olen kyllä miettinyt työpaikan vaihtoa oman jaksamisen takia, mutta katsotaan nyt milloin on sen aika.
Tyhmyyttä ei ole muuten tajuta oma vajavaisuutensa. Omaan jaksamiseen toki vaikuttaa se, miten vajavaisuuteensa suhtautuu.Tsemppiä!
ja kuka sen kirjoitti, joutuisin tarkistamaan sen googlesta. Muistan kyllä tarkalleen kirjan juonen. ap
mistä aiheesta joudut pinnisteleen ja muut osaa niin hyvin?
serkku. Elämä kokoajan ihan sekaisin ja kaikki asiat hajallaan. Olen kyllä hyvässä työssä ja johtavassa asemassa mutta tosiaan sellainen olo, että milloin tyhmyyteni paljastuu. Hauskaa, että meitä on ainakin kaksi.
Elämäni ei tosiaan ole tasapaksua.
ja kuka sen kirjoitti, joutuisin tarkistamaan sen googlesta. Muistan kyllä tarkalleen kirjan juonen. ap
missä sitten olet tosi hyvä?
että elämä ei tosiaan ole tasapaksua :) ap
serkku. Elämä kokoajan ihan sekaisin ja kaikki asiat hajallaan. Olen kyllä hyvässä työssä ja johtavassa asemassa mutta tosiaan sellainen olo, että milloin tyhmyyteni paljastuu. Hauskaa, että meitä on ainakin kaksi.
suhteessa ulkom. mieheen (länsimaiseen) oli ihanaa joo. Mutta on ihanaa, kun itsellä ja lapsella on nyt turvallinen olo suomalaisen miehen kanssa...
eikait sinne johtavaan asemaan nyt ihan kuka tahansa pääse..
toisaalta mä järkytyin kun ihan vasta sain tietää että suomen valtionvarainministerillä on kouluarvosana matikasta tod huono !! :D
moni vain suorittaa elämää eikä jätä mitään muistijälkiä muille ihmisille itsestään
- en todellakaan kadehdi heitä