Pystytkö keskustelemaan miehesi kanssa IHAN kaikesta?
Ja tarkoitan tällä esim. sellaisisakin asioista kuten sun ihastumiset muihin miehiin? Kestääkö teidän parisuhde sellaiset tunnustukset? en tarkoita mitään suhteita, vaavn haaveita muista...
Kommentit (14)
mielenterveysongelmat, toisiin ihastumiset jne.
Lukuunottamatta ehkä monivuotista terapiajaksoani. Hänellä edelleen se vanhakantainen käsitys että terapiaa tarvitsevat vain hullut.
Hän pahoittaisi mielensä erittäin pahasti jos kertoisin mitä kaikkea mielelläni tekisin työkaverin kanssa, ja omasta puolestani olen aivan varma etten halua kuulla millaisia fantasioita hänellä on muista naisista.
Myös toisiin ihastumisista - sitten kun ihastus on ohi. Tosin kyllä mies on aina vaistonnut, milloin olen ihastunut, joskaan ei sitä sano. Mun ihastumiset eivät tarkoita sitä, että ruokkisin niitä, saatika, että pettäisin miestäni. Ollaan oltu yhdessä liki 30 vuotta.
Ja joskus kerroinkin miehelle, että oli ajatuksia että vois haluta harrastaa seksiä jonkun muun kanssa.
Mies sit palautti mut maan pinnalle sanomalla, että jos sen oikeesti tekisin niin saisin samantien lähteä.
Että kyllä meillä naistenvaivoistakin puhutaan ja mielestäni ihan kaikesta mistä tekee mieli puhua. Mies ei vaan arvosta sitä kun mun puhetulva alkaa yleensä sängyssä.
Onneksi minulla on hyvä ja ymmärtäväinen mies.
lasten syntymän jälkeen tulee riitaa mm. lastenvaate ja -tarvikeostoksistani
ja
lasten kasvatuksesta
eli en puhu niistä, koska itse vastaan niistä
------------
mieheni uramies ja paljon poissa kotoa
ihastumisajatukset pidän ihan omana tietonani, jos sellaisia tulee. Ne menisi pilalle keskustelusta.
...mutta tietyissä asioissa salaperäisyys on ihanaa. Puhutaan paljon, syvällisiä keskusteluja. Mut ei ihan kaikesta :)
niin naisten- kuin miestenvaivoista, ihastumisista, synnytyksestä,seksistä,työstä, lasten kasvatuksesta, raha-asioista, toisten ihmisten kummallisuuksista (itsehän emme ole erikoisia, emmehän??) aivan kaikista asioista mitä maa päällään kantaa olemma puhuneet ja tulemma puhuneet. LOISTAVA suhde kaikinpuolin.
Kaikesta muusta kyllä (mm. mielenterveysongelmat, seksiasiat, biseksuaalisuuten, masturboinniti ym ym.) mutta yksi asia on mikä pysyy tabuna. Se on runsas karvankasvu minulla, ja se että joudun sitä naamastakin säännöllisesti poistamaan.
Mies on yrittänyt tästäkin kyllä udella mutta stoppasin koska joku yksityisyys täytyy suhteessakin olla.
voi olla loistava, jos siinä ihastutaan säännöllisesti toisiin?
ihastutaan toisiin. virheitä on tehty, niin kuin kaikki, niistä on voitu keskustella,päästä yli ja kasvaa ihmisinä, sama pätee kaikkiin suhteen ongelmiin, josta aikain saatossa muodostuu se LOISTAVA suhde!! :)
kun en ole kertaakaan ihastunut kehenkään toiseen yhdessäolon aikana. (10 v naimisissa tänä vuonna). Miksi ihastuisin, kun mies on mulle just sopiva ja tykkään niin paljon.