Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö telemarkkinoijaksi?

Vierailija
01.04.2011 |

Tekemään puhelinhaastatteluita ja myymään sähkösopimuksia? Palkka tuntipalkka 8 euroa + provisio.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen vaihtoehto olisi olla työtön.

Vierailija
2/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut, etten koskaan tekisi puhelinmyyntiä kun on muitakin vaihtoehtoja. Sitten silloisessa työpaikassa alkoi uusi projekti puhelinmyynnin parissa ja minua pyydettiin mukaan kun tunsin entuudestaan tuotteet ja systeemit. Ei se nyt niin kamalaa ollut kuin olin ajatellut, mutta en välttämättä edelleenkään sinne hakeutuisi. Itse asiassa silloin sain vähemmällä tuntimäärällä enemmän palkkaa kuin muuten myyntityössäni, tosi kivoja summia lyhyiden vuorojen aikana. Mutta melko stressaavaa ja yksitoikkoista se oli. Kivempi olla oikeasti ihmisten parissa.

Mutta itse kysymys: jos vaihtoehto olisi olla työtön, menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja CVss' näyttäisi hyvältä myyntikokemus jota mulla ei vielä ole

Vierailija
4/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä työ sopisi elämäntilanteeseeni hyvin, mutta epäilivät motivaatiota työhön, koska olen heidän mielestään siihen ylikoulutettu. Siellä kuitenkin pystyisi tekemään lyhyttä työpäivää ja esim. nelipäiväistä viikkoa. Toimisto oli siisti ja Helsingin keskustassa.

Vierailija
5/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä menisin. itse tällä hetkellä töissä myymässä puhelin ja netti liittymiä pohja + provisio palkalla. Ei mielestäni huono työ. aluksi mietitytti juuri "tuputtsminen" mutta ei suurin osa sitä niin koe.

Vierailija
6/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis saane tätäkään hommaa. Tuntuu turhalta vuosien opiskelut.. :(

Vierailija
7/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hel vetissä menis kyllä!

Vierailija
8/8 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut telemarkkinoinnissa. Vihasin sitä, että ns. tulosta tehdäkseen piti pakkomyydä seniileille mummoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän