Hampaiden kevytvalkaisu Jumbossa?
Onko kukaan kokeillut tuota MediSmilen hampaiden kevytvalkaisua? Onko kokemuksia?
Huuto.netissä näyttäisi olevan myynnissä lahjakortti siihen, ja kun on niin edullinen niin houkuttelisi...mutta tuleeko vihlontaa tms?
Kommentit (12)
tekee paikan päällä hampaiden tarkastuksen ja tuo kevytvalkaisuhan tehdään pelkästään "hymyalueelle" eli takahampaiden paikat tai reiät eivät siihen mitenkään vaikuta. Näin ainakin mulla.
hyvin samanlainen kokemus minulla kuin tuossa aikaisemmallakin, vihlontaa ei tullut juuri yhtään, olen ollut tosi tyytyväinen. Kahvia join minäkin maidon ja pillin kanssa :D se oli mustakin vaativin paikka ;)
Olen nähnyt kauniin vaaleita hampaita, mutta yksiäkään en ole pitänyt liian vaaleina. Kertokaa, että miltä teistä näyttää ne luonnottoman vaaleat hampaat?
T: Valkaisua pohtiva
mielestänne yleensä sopivan vaiko luonnottoman vaaleat hampaat?
ne muovipaikat haittaa? Sitä vihlontaako aiheuttaa?
kysyin haittaako mitään. Vastaus oli ei. Haittasipa kuitenkin, olikin haastavaa saada valkaisu tasaiseksi. En tiedä mikä meni vikaan. 2
tuo hampaiden "luonnollinen" tai "luonnoton" valkoisuus. Itse mietin valkaisun yhteydessä hampaiden sopivaa valkoisuusastetta itselleni: mikä siis tuntuu minulle sopivalta eli luonnolliselta - naistenlehtien valkoisuuteen en ota kantaa. Ja luonnollisen lopputuloksen sain: eli hampaat näyttävät puhtaan vaalealta ja hyvin hoidetuilta, ei vitivalkoisilta sokeripaloilta - tosin makuasiahan tuokin on;-)
Mulla on kahdessa hampaassa eroosiota, onko se ongelma valkaisua ajatellen? Tekevätkö valkaisua ollenkaan? Sattuuko ihan hiivatisti?
uskoisin, että arvioivat tilanteen paikan päällä eli siis vaikuttaako tuo eroosio itse toimenpiteeseen. Sattuminen riippuu varmaan tilanteesta; jos hampaat ja kiille ovat suht normaalit, luulisin, et kipu (=vihlonta) on ihan siedettävää.
tehty plakinpoisto ja reiät paikattu (jos niitä on) Pitääkö paikkansa?
Kävin Jumbon MediSmilessa hampaiden kevytvalkaisussa. Hampaitteni väri on jo lähtökohtaisesti vaalea, joten toivoin vain pientä "kirkastusta". Toimenpide kesti vain puoli tuntia kaikenkaikkiaan. Hampaani vaalenivat todella luonnollisen ja kauniin vaaleiksi (vaikka pelkäsin liian vaaleaa lopputulosta). Vihlontaa tuli jonkin verran seuraavana yönä, mutta ihan siedettävissä rajoissa sekin. Tiukin paikka oli itselleni 48 tunnin kahvittomuus, jota tosin rikoin juomalla nopeasti hyvin maitopitoista kahvia pillillä, jonka jälkeen huuhdoin hampaani, heh! Ai niin ja henkilökunta oli asiantuntevaa ja palvelu suorastaan ihanaa (tämähän kuulostaa jo ihan mainokselta...): eli siis voin suositella kaikille harkitseville!