Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako lapsellenne tulla heti koulun jälkeen kavereita?

Vierailija
01.04.2011 |

Minä en tahdo jaksaa heti kavereita.

Taapero ja vauva on päiväunilla ja itsekin haluaisin levätä.

Tämä ei tahdo mennä oman eikä hänen vaativan ystävänsä jakeluun.

Ystävä kutsuu monesti itse itsensä meille, monta kertaa olen palauttanut hänet kotiin ja sanonut ettei sovi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on saanut ja jatkossakin saa.

Vierailija
2/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen sanonut, ettei sovi. Illalla myöhään olen useammin sanonut, ettei sovi enää tänään. Mutta kyllä sinulla on oikeus kieltäytyä ottamasta tai kertoa, että on oltava hiljaa toisessa huoneessa, jotta saatte levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvillä keleillä suosittelen jämäkästi, että leikkivät pihalla.

Tuo on hyvä, että palautat kaverit kotiin. Sinähän siitä päätät ketä teille voi tulla ja milloin.

Vierailija
4/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina saanut. Leikkivät ja viihtyvät keskenään paremmin kuin minun jaloissani.

Vierailija
5/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sai mutta se meni siihen että läksyjen teko häiriintyi, välipalat jäi syömättä tai kaveri rupesi tekeen tilausta mitä välipalaa ostan heille. opelta tuli palautetta läksyjen teosta niin lapsi ymmärsi kun sanoin että ensin hoidetaan ne ja syönti ja sit leikitään kavereiden kanssa.

Vierailija
6/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sai mutta se meni siihen että läksyjen teko häiriintyi, välipalat jäi syömättä tai kaveri rupesi tekeen tilausta mitä välipalaa ostan heille. opelta tuli palautetta läksyjen teosta niin lapsi ymmärsi kun sanoin että ensin hoidetaan ne ja syönti ja sit leikitään kavereiden kanssa.

Vierailija
7/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska puolitoistavuotias tyttö aina siihen aikaan päiväunilla. Ja ei kyllä muutenkaan saa, meillä on sääntönä että heti koulun jälkeen on tehtävä läksyt ja sitten välipalan syöntiä..Poika siis ekalla niin pääsee aina kotiin päiväuniaikaan. Ollaan kyllä koitettu että tulee yksi kaveri koulun jälkeen mutta sepäs on sitte joka kerta johtanut siihen että tyttä herää kesken unien..tyttö ollu vauvasta asti todella herkkäuninen vaikka alusta asti koittanut totuttaa pieneen meteliin. Kyl mun poika ja hänen ystävät on ymmärtäneet sen että miks ei voi heti koulun jälkeen tulla ku olen heidän kanssa siitä keskustellut.

Vierailija
8/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on parempi, etttä leikkivät koulun jälkeen ja rentoutuvat, läksyt sujuvat paremmin sitten sen jälkeen illalla, kun on myös syöty ja vanhemmatkin kotona.

Vierailija
9/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapset (8 ja 14) osaavat sanoa kavereille, että ovat hiljaa kun mä nukun. Mua ei muutenkaan häiritse lasten kaverit.

Jännä muuten miten niissä kavereissa on aina vika esim "kutsuu itsensä kylään" tms...oma kullanmuru ei tietenkään kutsu ketään saati halua olla kavereiden kanssa, mamman seura riittää

Vierailija
10/10 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsee sitä ennen, niin ei saa. Olen pph ja meillä hoitolapset nukkuu 12 - 14 eikä mun tokaluokkalainen osaa kavereineen olla niin hiljaa, että lapset saisivat nukuttua.