G: Minkä ikäisenä vielä leikit?
Ja kysymys tarkoittaa leikkimistä ihan sillä tavoin, että olit vielä niin lapsenmielinen / lapsellinen, jotta leikit esim. leluilla! :)
(Ei siis tarkkoita mitään kummilasten kanssa pemeltämistä aikusiällä tms, eikä mitään pelleilyä)
Kommentit (10)
kun täytin 12, ei leikki enää tuntunutkaan niin kivalta kuin ennen. Leikin kuitenkin vielä jotain. Lopetin leikkimisen noin 13-14 -vuotiaana siihen asti oli jotain juttuja, joita voi sanoa leikkimiseksi.
6. luokalla lelut vaihtuivat lemmikkieläinten hoitamiseen.
""16-vuotiaana leikin jotain pikkusiskoni kanssa""
LUKEKAA ALOITUSVIESTIT!
Juuri sanottiin, että TÄLLAISIA LEIKKIMISIÄ TÄSSÄ EI TARKOITETA!
mutta barbeilla leikin vielä joskus 14-vuotiaana salaa yhden pari vuotta nuoremman kaverin kanssa. Se oli liian noloa siinä iässä, mutta kiinnosti silti.
En ole leikkinyt "tyttöjen leikkejä" oikeastaan koskaan. Kotileikit ja nuket oli vain kyllästyttäviä. Toisaalta en muista mitään legojakaan juuri rakennelleeni.
Minun leikkini olivat lähinnä ulkoseikkailuja, joita tein yksin ja pikkeveljen + pikkuvaljen kavereiden kanssa (maalla asuttiin, ei juuri ollut kavereita). Tuossa porukassa liikuin mukana sinne n. 12-v asti. Kuljin paljon itsekseni lähimetsissä ja ajattelin, uin järvessä ja hyppäsin hyppynarua pihalla (siskon kanssa). Mitäköhän tein talvella?
leikin vielä salaa. kesällä ennen ysiluokalle menoa leikin viimeisen leikkini,päätin silloin että tämän jälkeen haluan "kasvaa isoksi".
Minä leikin Legoilla vielä samana päivänä, kun menkat alkoivat
.. Mulla alko 10-vuotiaana.
Asuin pienellä paikkakunnalla koko lapsuuteni ja me ns.hulikaani yläasteelaiset leikimme esim. 10 tikkua laudalla jne. ja ne ala-astelapsukaiset otettiin leikkiin mukaan:)
ja sen jälkeen barbeilla, poneilla yms. Olinkohan noin 12v, kun sain "viimeisen leluni" (se oli semmonen puettava koira...) ja päätin, että sen jälkeen ei enää uusia leluja osteta. En muista minkä ikäinen olin, kun lelut lopullisesti pakkasin pois. Tai luultavasti vaan kippasin ne pikkusiskolle :D
Tai leikinhän mä "ihan oikeasti" vieläkin. Mulla on nukkekoti, johon lapsilla ei ole mitään asiaa koskea ;P
Juu minäkin leikin barbeilla ja paperinukeilla vielä 8-luokalla.