Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: koska ja miten OLET PÄÄTYNYT AV:LLE??

Vierailija
25.10.2005 |

minä vuonna 2001, Espoossa ollessani välivuotta pitämässä.. työkaverit roikkuivat av:lla ja kirjoittelivat kaikkee pöljää.. Sillon ei muuten oltu Porvoosta eikä provoja, vaan TROLLEJA...

ET TERKKUJA vaan secun respoille;)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta sitten, kun Vauva-palsta oli vain yksi palstainen, ei siis eriteltynä mitään vauvoja taaperoita saati aihe vapaata...

Vierailija
22/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kattelin netistä tietoo..ja kurkkasin av:lle.

Sitä ei olis ikinä pitänyt tehdä..kadun ankarasti.Nyt olen av-riippuvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin harrastin odotus- ja vauvapalsta. Nyt kelpaa vain av, sillä lässytys muilla palstoilla ärsyttää.

Vierailija
24/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli hirvee vauvakuume ja laitoin googleen hakusanaksi " vauvakuume" ja minne se minut lennättikään; vauva-lehden silloiselle keskustelupalstalle nimeltä vauvakuume. Pitihän se sitten aihevapaallakin joskus käydä ja niitä käyntejä tuli vaan koko ajan enemmän ja enemmän. Nyt täällä pyörin lähes päivittäin. Säälittävää...

Vierailija
25/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten hiemna erilaiset nääkin sivut silloin, niin tasoltaan kuin sisällöltään...

Vierailija
26/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen olin noin vuoden verran lueskellut odotus-, synnytys- ja vauvapalstoja, ne kun olivat mulle ajankohtaiset, mutta en ollut tullut kurkanneeksi tänne. Eipä varmaan olisi tarvinnutkaan.

Vierailija
27/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon hauskempaa!! Oon aika pahasti av-riippuvainen, kenellekään kaverille en kehtaa kertoa tästä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän