G: koska ja miten OLET PÄÄTYNYT AV:LLE??
minä vuonna 2001, Espoossa ollessani välivuotta pitämässä.. työkaverit roikkuivat av:lla ja kirjoittelivat kaikkee pöljää.. Sillon ei muuten oltu Porvoosta eikä provoja, vaan TROLLEJA...
ET TERKKUJA vaan secun respoille;)
Kommentit (27)
ja kattelin netistä tietoo..ja kurkkasin av:lle.
Sitä ei olis ikinä pitänyt tehdä..kadun ankarasti.Nyt olen av-riippuvainen.
Aiemmin harrastin odotus- ja vauvapalsta. Nyt kelpaa vain av, sillä lässytys muilla palstoilla ärsyttää.
mulla oli hirvee vauvakuume ja laitoin googleen hakusanaksi " vauvakuume" ja minne se minut lennättikään; vauva-lehden silloiselle keskustelupalstalle nimeltä vauvakuume. Pitihän se sitten aihevapaallakin joskus käydä ja niitä käyntejä tuli vaan koko ajan enemmän ja enemmän. Nyt täällä pyörin lähes päivittäin. Säälittävää...
Oli muuten hiemna erilaiset nääkin sivut silloin, niin tasoltaan kuin sisällöltään...
Sitä ennen olin noin vuoden verran lueskellut odotus-, synnytys- ja vauvapalstoja, ne kun olivat mulle ajankohtaiset, mutta en ollut tullut kurkanneeksi tänne. Eipä varmaan olisi tarvinnutkaan.
Täällä on paljon hauskempaa!! Oon aika pahasti av-riippuvainen, kenellekään kaverille en kehtaa kertoa tästä..
6 vuotta sitten, kun Vauva-palsta oli vain yksi palstainen, ei siis eriteltynä mitään vauvoja taaperoita saati aihe vapaata...