Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: koska ja miten OLET PÄÄTYNYT AV:LLE??

Vierailija
25.10.2005 |

minä vuonna 2001, Espoossa ollessani välivuotta pitämässä.. työkaverit roikkuivat av:lla ja kirjoittelivat kaikkee pöljää.. Sillon ei muuten oltu Porvoosta eikä provoja, vaan TROLLEJA...

ET TERKKUJA vaan secun respoille;)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin istua jotain viisi-kuusi tuntia putkeen eri vauvapalstoilla netissä. :) Tänne oon nyt vakiintunut, kun en ole mikään ahkera kirjoittaja, enkä siksi pääse esim. kaksplussan piiripienipyörimiseen mukaan. Vauvan sivuilla en ole jaksanut samaa edes yrittää, joten kirjoittelen silloin tällöin tänne anonyyminä.

Täältä saan aivot narikkaan -tarpeet tyydytettyä, mutta myös ihan asiallista tietoa, jos sellaista tarvitsen.

Vierailija
2/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluaisin päästä eroon tästä riivatun palstasta...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun chatissa tästä puhuttiin ;) nyt jo koukussa :))

Vierailija
4/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymän jälkeen oli parin vuoden tauko. Kun aloin odottamaan kolmosta 2001 joulukuussa, palasin ja siitä lähtien olen ollut vakkari palstalla.

Vierailija
5/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sillon ei muuten oltu Porvoosta eikä provoja, vaan TROLLEJA...

Trolli = keksitty juttu, pelkkää paskaa

Provo = tosiasia, mutta kirjoitettu sellaiseen sävyyn että saa toiset tahallaan reagoimaan (yleensä) negatiivisesti.

Lainattu tuosta " Älkää sekoittako provoa ja trollia" - ketjusta.

Kiitos alkuperäiselle !

Vierailija
6/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuussa ollessani viimeisillani raskaana. Olin aina kaynyt vaan Suomi24-sivuilla ja siella oli kerran linkki tanne. Muutamat ekat kuukaudet kavin vain vauva-palstalla, kunnes eksyin tanne...

Ainakin 3-5 kertaa viikossa kayn taalla lukaisemassa ja joskus myos kirjoittelemassa...

Vierailija
7/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tämän uudistuksen jälkeen. Heti silloin. Olin vain käynyt aktiivisesti vauvapuolella ja tapailinkin silloin porukoita. Kuitenkaan ei tämä puoli enää kiinnostanut, ku ei ollut mitään mihin verrata.

Muilla oli niin erilainen elämäntilanne ja avauksetkin olivat, " milloin lapsesi oppi konttaamaan kävelemään" ja sellaista hehkutusta. Olin varmaan katellinen, koska lapseni osoittautui erityislapseksi, enkä voinut hehkuttaa omaa lastani. Into vauvapuolen avauksiin lopahti.

Sen sijaan saan valtavasti mielihyvää tätä palstaa lukiessani. Saan joka päivä kunnon naurut tappeluista. Totuus on ,että nautin tästä palstasta suunnattomasti.

Vierailija
8/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 18.

Vierailija
9/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin loukkaannuin tästä meiningistä, mutta nyt uin jo kuin kala vedessä muiden monnien seassa. ;)

Vierailija
10/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 silloin, ja ekat kirjoitukset olivat varmaan täynnä teiniangstia. :DD Sitten oli näitä " meillon ainaki uus auto, oma koti ja onnellinen parisuhde, ei me olla mitään teiniluusereita jotka eroaa heti kun vauva syntyy" , kunnes se ero sitten tuli. ;)

Vierailija
11/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailin jo vanhalla vauvalehdellä, mutta en muista kauanko siitä on aikaa..

Edelleenkään mulla ei ole lapsia, mutta vauvakuume jyllää yhä.

Vierailija
12/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä muita yhtä kauan roikkuneita?;)

Silloin oli vain yksi palsta ja sielläkin kesti viestin näkyviin tuleminen n. 20 min.

Vierailija
13/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin, että voi herrajee mitä idiootteja :D Pyörin pitkään vain " omanapa-palstoilla" eli mikä oli ajankohtaista milloinkin. Sitten jouduin duuniin vähäksi aikaa ja sielläpä jäin pakonomaisesti lukemaan näiden " idioottien av-laisten" kirjoituksia... ja koukkuhan se oli. Nyt tää on minusta parempi, rehellisempi ja humoristisempi kuin aihepalstat. Se vaan vaati tiettyä irtautumista (tosielämästä?) ja hälläväliä-asennetta ettei ihan joka provosta vedä hernettä nenään!

Vierailija
14/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hmm..

6 vuotta sitten, kun Vauva-palsta oli vain yksi palstainen, ei siis eriteltynä mitään vauvoja taaperoita saati aihe vapaata..."

Samoihin aikoihin aloin palstailla :)! En kyllä ole pahemmin kirjoitellut. Ja nimimerkkiä mulla ei ole koskaan ollut. Palsta näytti samalta, kuin nykyinen " online-palsta" . Ja silloin ei tosiaan ollut eriteltynä seksi-, taapero- yms. palstoja. Ne tuli sitten vähän myöhemmin.

Vinkin sain jostain vauva-lehdestä niihin aikoihin, kun odotin toista lastani (joka nyt on 6v). Jotenkin vain olen jäänyt koukkuun... Miten tästä pääsis eroon...???

Vierailija
15/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä luen toisen puolen jutut ja sitten käyn täällä. Alkuun olin koukussa mutta en onneks enää:). Riittää että käyn pari kertaa päivässä ja jos ei sillä sivulla ole hyviä juttuja jätän väliin.

Vierailija
16/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana roikuin tuolla vauva palstalla ja vahingossa kurkkasin tänne ja tänne sitä on sitten sen jälkeen jumitettu :D

täällä voi purkaa paineita ja mies aina kyselee täältä tietoja ne saa niin nopeasti =)

AV RULETTAAAAAAAAAA ;D

Vierailija
17/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana olin vauva-palstalla joskus 99 ja toisen lapsen syntymän jälkeen palasin palstailemaan 04, mutta nykyiset rekisteröitymiset niin vaikeita, että siirryin av-puolelle. Käväisen välillä muillakin palstoilla, lähinnä asumispuolella.

Palstailen vain töissä ollessani, en kotioloissa :D) Täällä kyllä on selvästi paljon kotiäitejä, olenko vähemmistössä?

Vierailija
18/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alkuun olin koukussa mutta en onneks enää:). Riittää että käyn pari kertaa päivässä

kaksi kertaa PÄIVÄSSÄ av:lla, mutta ET OLE KOUKUSSA.. etpä vissiin.. :D

Vierailija
19/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin viattomasti etsimään siveellistä tietoa raskaudesta, ja eksyin tänne! Voivoi, seksiä! Raakoja mielipiteitä! Haukkumista! Juorua! Turhaa tietoa! Ilkeitä ihmisiä! Uskomattomia kertomuksia elämästä! AV! Nyt narkkarina vauva-sivuilla, jotka eivät kuulosta ihan siltä mitä sisällään pitävät! :D

Vierailija
20/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa laittaa vähäks aikaa aivot narikkaan:)

mun mies käskee aina kysyä jotain mitä ihmeellisimpiä tietoja täältä... turha soitella pitkin maailmaa ja virastoja kun täällä tulee vastaus 2 sekunnissa!

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme