Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras muistamasi aprillipila?

Vierailija
01.04.2011 |

Olen huijannut miestä ja äitiä monesti raskaus-uutisilla (ei kovin hauskaa tai kekseliästä tiedetään).

Minusta yksi hauskimmista oli turun sanomien juttu miten jakavat aurakadulla ilmaista viiniä joka jostakin hylystä peräisin :)

seuraavana päivänä oli lehdessä sitten valokuva jonosta :) :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis Matin huippuvuosina. Asiasta nousi hirveä haloo. "Ei varmana meidän Matti Ruotsiin" :D

Vierailija
2/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huijannut miestä ja äitiä monesti raskaus-uutisilla (ei kovin hauskaa tai kekseliästä tiedetään).

Minusta yksi hauskimmista oli turun sanomien juttu miten jakavat aurakadulla ilmaista viiniä joka jostakin hylystä peräisin :)

seuraavana päivänä oli lehdessä sitten valokuva jonosta :) :)

Muistan saman, tosin sitä viiniä/viinaa jaettiin muistaakseni Myllysillalla. Ihmisten piti ottaa omat astiat mukaan, siellä jonotettiin sitten tonkat ja ämpärit käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=79146&c=5#amedia

Alunperin julkaistu lehdessä aprillipilana, sen jälkeen kiertäny urbaanina legendana :)

Vierailija
4/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Varkauden Lehdessä aprillipila että David Hasselhoff ja KITT ovat Varkaudessa ja Ritari Ässä tekee ajonäytöksen jossa KITT:llä hypätään puolittain avatun Taipaleen kanavan sillan yli.

Siellä siis ainakin silloin oli silta (varmaan edelleen sama silta) joka nostetaan pystyyn kun korkea laiva ajaa kanavassa.

Itse olin tuolloin lapsi joten tarkemmin en muista mutta kaiketi paikalla oli tungeksinut väkeä pilvin pimein.

Vierailija
5/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni liittyi johonkin muinaislöytöön, saviruukkuun tms. Että sen valaja olisi dreijatessaan ja koristellessaan laulanut.

Nyt oli sitten keksitty tapa jolla laulu saadaan kuulumaan ruukun urista kuin LP-soittimen neulalla ikään. Laulua sai tulla kuuntelemaan (oliko nyt sitten museolle vain jokirantaan... en muista).

Tällaiset ovat hyväntuulen piloja, niille voi nauraa. Mieltä pahoittavat valeet ovat inhottavia.