Raskaana vai ei...
Kirjoittelin muutama päivä sitten, että menkat 5-6 päivää myöhässä mutta raskaustesti negatiivinen. No nyt on sitten jo reilusti myöhässä, ja tänään alkoi tulla vaalean ruskeita limaklönttejä, mutta ei verta. Eikä mitään muita menkkaoireita.
Mitähän tuo lima on, ja milloin kannattais testailla uudelleen? En viitsisi ostaa testejä turhaan, kun ei tuota rahaa ole tuhlattavaksi...
Kommentit (6)
semmoista ihan kalpean ruskeaa vuotoa kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Voithan sä kai käydä neuvolassa testissä? Jos sulla sattuu olemaan ovulaatiotikkuja, niin niilläkin voi testata.
Mitenhän suhtautuvat, jos menen neuvolaan testaamaan... sanovat varmaan, että osta ite testis?
Toki mulla on varaa yhteen testiin, mutta sen verran tiukalla on perheen talous etten ihan joka päivä niitä viitsi tehdä. Ehkä sitten kokeilen ens viikolla, niin ainakin on odoteltu riittävästi. Kai.
Lima on tosiaan ihan vaalean ruskeaa, läpikuultavaa, muttei veristä ollenkaan. Alkaa vaan huolettaa, että jos en ole raskaana, niin miksi menkat ei tule?
ap
ymmärrän oikein hyvin, ettei halua tuhlata ylim. rahaa raskaustesteihin. Ei ne ilmaisia ole, varsinkaan apteekin testit, eikä meidän paikkakunnalta edes saa niitä kaupan halvempia testejä.
Kai niiden pitää neuvolassa testata? Soita ja kysy!
Kuvittelen itselleni kaikenlaisia raskausoireita, tai ehkä eivät sittenkään ole kuviteltuja :)
Mulla on monta syytä, miksi olisi mukava tietää jos on raskaana. Yksi on lääkitys, toinen on työtilanne eli pitäisi pian ilmoittaa voinko ottaa vastaan työprojektin joka loppuisi ensi vuoden vaihteessa.
Kiitos sinulle vastauksista!
ap
Mulla oli itsellä sama tilanne rahan kanssa, tosin mulla oli niitä ovisliuskoka vielä pari jäljellä ja testasin niillä.
Toivotaan että olet raskaana!
Onko kellään tullut alkuraskauden aikana ruskeaa limaa?