Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadaankohan me kämppää mistään...?

Vierailija
03.06.2008 |

Mies on pätkätöissä ja luottotiedot menneet. Mä äitiyslomalla.m Kai tämmösetkin rahattomat ja epäluotettavat jostain saa asuinpaikan? Tällä hetkellä ollaan sukulaisten "nurkissa"...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä sitä koskaan tietää, jos joku haluaa teille vuokrata eikä välitä luottotiedoista.

Kaupungilta varmaan saatte.

Vierailija
2/6 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa lapsiperhe joudu taivasalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotiedot menneet. .

Vierailija
4/6 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa suurimman ongelman. Yksityiset eivät yleensä vuokraa luottotiedottomalle ja suuri osa firmoistakin tarkistaa ne. Joidenkin osalta selviää sillä, että maksaa normaalia isomman vuokratakuun, mutta monet eivät jousta lainkaan. Laittakaa sinut päähakijaksi, kun lähettelette hakemuksia esim. netin kautta.

Monet kaupungit/kunnat vuokraavat asunnon, vaikka luottotiedot olisivat menneet. Tosin jos niiden meneminen johtuu vuokrarästeistä, niin sitten ei sekään onnistu... Tämä riippuu kuitenkin kunnasta.

Vierailija
5/6 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisitko itse oman asuntosi epäluotettaville tyypeille? Ja miksi olet mennyt perustamaan perheen, jollei edes kattoa ole pään päällä?

Mies on pätkätöissä ja luottotiedot menneet. Mä äitiyslomalla.m Kai tämmösetkin rahattomat ja epäluotettavat jostain saa asuinpaikan? Tällä hetkellä ollaan sukulaisten "nurkissa"...

Vierailija
6/6 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hki espoo vantaan, kaupungin asunnon saatte näistä HETI. aina jotain vapaina, mutta sitten ei voi kyllä valita aluetta tai kämpän kokoa. Kaupungin asuntoihin ei tarvi luottotietoja. Ja kun olette, ainakin HKI, asuneet vuoden muistaakseni, voitte yrittää asunnonvaihtopörssissä vaihtaa mieluisempaan alueeseen.

Sossusta saatte varmaan jonkun lausunnon että tarvitte asuntoa. Suomessa ei todellakaan lapsiperhettä kadulle jätetä, jos teillä ei ois lapsia, ette sais heti mitään vaan jonon hännille, mutta lapsen kanssa heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi