Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lentäjän palkka

Vierailija
31.03.2011 |

Poikani luokalla on neljän lentäjän lapsia! Minusta se on ihmeellistä! Miten niitä kertyy samaan luokkaan niin paljon?

Paljos lentäjät tienaa?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät tienaa ihan kivasti, keskiarvo taitaa olla jotain 10 000 euroa kk.

Vierailija
2/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seutu, ihan perusalueella.

Aika hieno liksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt lentäjät kymppitonnia kuussa saa?

Tai jos saa, niin mä olen väärällä alalla....

Vierailija
4/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin seniorilentäjät yli 200.000 EUR vuodessa

Vierailija
5/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta vuotta menee maksaa (markkinakorkoinen) 100 000e opintolaina takaisin... :-)

Vaikka taitaa se olla niin, että lentäjien lapsista tulee lentäjiä, jolloin isukilla on varaa maksaa lapsen koulutus.

http://www.pilottrainingmalmi.fi/hinnasto.html

Vierailija
6/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt lentäjät kymppitonnia kuussa saa?

Tai jos saa, niin mä olen väärällä alalla....

Mun yhden puolitutun mies on lentäjänä SASilla, tienaa sellaiset 250 000 euroa vuodessa.

Vierailija
7/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, meni kahvit väärään kurkkuun! Ihanko totta? Mikä on seniorilentäjä, onko ne jo jotain kuuskymppisiä?

Nyt ymmärrän, miksi daamit haluaa lentoemänniksi! Ei tarttis käydä töissä, jos löytäisi tollaisen miehen. Mistä niitä saa?

Vierailija
8/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, meni kahvit väärään kurkkuun! Ihanko totta? Mikä on seniorilentäjä, onko ne jo jotain kuuskymppisiä?

Nyt ymmärrän, miksi daamit haluaa lentoemänniksi! Ei tarttis käydä töissä, jos löytäisi tollaisen miehen. Mistä niitä saa?

että myös lentoemännän palkka on varsin hyvä suhteutettuna lyhyeen koulutukseen ja alan muihin etuihin. 4000 tonnia kk menee helposti rikki kun tekee muutaman kaukolennon kuukaudessa.

Vierailija
9/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei neljä tuhatta tonnia. :=DDDD

Vierailija
10/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis neljä tonnia siitä kahvin tarjoilusta? Käsittämätön palkka.

Vierailija
11/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä maksan lentäjälle ku ministerille!

Vierailija
12/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis neljä tonnia siitä kahvin tarjoilusta? Käsittämätön palkka.

Vierailija
13/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lentoemännältä vaaditaan?

pitäiskö vaihtaa alaa kun lapset on isompia?

Vierailija
14/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lentoemännältä vaaditaan?

pitäiskö vaihtaa alaa kun lapset on isompia?

on turha haaveilla lentoemon ammatista kun koulukin on useimmilta jäänyt kesken eikä ole ruotsin eikä englannin taitoa.

Vierailija
15/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin lentäjämiehen. En tiedä miksi. Olen salaa kateellinen kaikille, joiden mies on lentäjä.

Vierailija
16/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen kyllä aika ihana. Tienaa paljon, tykkää duunistaan, tuo ihania tulkkareita ympäri maailmaa.

Vierailija
17/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta vuotta menee maksaa (markkinakorkoinen) 100 000e opintolaina takaisin... :-)

Vaikka taitaa se olla niin, että lentäjien lapsista tulee lentäjiä, jolloin isukilla on varaa maksaa lapsen koulutus.

<a href="http://www.pilottrainingmalmi.fi/hinnasto.html" alt="http://www.pilottrainingmalmi.fi/hinnasto.html">http://www.pilottrainingmalmi.fi/hinnasto.html</a&gt;

Jos pääset suoraan lentoyhtiölle, firma maksaa suurimman osan koulutuksesta. Tietty niille kursseille on vähän vaikeampi päästä, kun näille itsemaksettaville.

Vierailija
18/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienataan kyllä hyvin,mutta 4000e/KK vaaditaan jo 25 vuoden virkaikä ja paljon lisiä. t.20v. lentänyt emäntä, joka ihan tykkää työstään ja Finskillä olen joo. Tarvitsee osata muutakin kuin kahvinkaatoa, neljää kieltä ja ensiapua ym. ei kun kurssille!!!

Vierailija
19/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienataan kyllä hyvin,mutta 4000e/KK vaaditaan jo 25 vuoden virkaikä ja paljon lisiä. t.20v. lentänyt emäntä, joka ihan tykkää työstään ja Finskillä olen joo. Tarvitsee osata muutakin kuin kahvinkaatoa, neljää kieltä ja ensiapua ym. ei kun kurssille!!!

Jestas, onneks älysin kouluttautua KTM:ksi. Heti ensimmäisessä vakipaikassa palkka 4500 euroa kk ja saa matkustella ihan yhtä paljon kuin lentoemot työnantajan kustannuksella. Ikää mulla oli tuolloin 25 vuotta, nyt 12 työvuoden ja kahden eri työnantajan jälkeen palkkani alkaa toki kuutosella eikä matkustelukaan ole enää kovin hohdokasta.

Vierailija
20/96 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy meistä emännistä. Lentoemäntänä oleminen on myös vähän elämäntapa epäsäännöllisine työaikoineen ;-) t. se äskeinen emäntä ja terveystiteiden maisteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi