Ylipainoiset
Mikä estää teitä lenkkeilemästä ja syömästä terveellisesti?
Motivaation puute vai mikä?
Kommentit (27)
11: voi varmaan, mutta sitten kyllä annoskoko mättää. Se, jolla on ruuasta saatu energia ja liikunta hyvässä suhteessa, ei liho. Valitettavasti tää peruskulutus on jo ihmisillä niin erilainen, että samoilla ruualla/samalla määrälläkin toinen lihoo, toinen ei.
Ja en ole itse mikään normipainoinen. Kahdestakymmenestä liikakilosta puolet karistettu. Ja tiukkaa tekee joka ikinen kilo.
Joka päivä käyn vähintään tunnin lenkin, mutta eipä paino tipu. Välillä syön todella terveellisesti, mutta eipä se paino siltikään kovin ahkarasti tipu. Mun syy lihavuuteen on yksinkertaisesti liian hyvä ruoka. En pysty syömään vain vähän, kun teen hyvää KOTIruokaa, vaan mätän sitä vaikka kuinka paljon. Ihan sama onko salaattia vai ei, sitäkin syön paljon, kun sitä on tarjolla.
amupäivällä olin tunnin lenkillä koiran kanssa. Tykkään herkutella, ei siin sen kummempaa. Paino junnaa samassa kokoajan, ei nouse eikö laske, paitsi kuus kiloa alkuvuodesta kun sain jonkun hulluudenpuuskan.
mutta sen terveellisen ruokavalion päälle mätän aika lailla herkkuja. Mikä estää jättämään herkut syömättä? No motivaation puute. Ts ei ole tarpeeksi hyvää syytä kieltäytyä tuosta nautinnosta.
Mikä sitten estää lenkkeilyn? Ei varsinaisesti estä mutta hidastaa kyllä se, et on niin vaikea järjestää sitä aikaa milloin sinne lenkille pääsisi. Ja juoksemaan ei nyt pysty joten kävelylenkkejä pitäisi tehdä, ja jotta ne kävelyt laihduttaisi + nostaisi kuntoa, ne pitäisi olla pitkiä eli vaativat paljon sitä aikaa.
ihan niistä annoks koosta kiinni!! Salaattia paljon ja makaroonilaatikkoa ihan pieni nokare lautaselle ja juomaksi vettä (maidosta tulee helposti pari kolmestaa kcal ylimäärästä per pv jos juo aterioilla+ kahvin kans) Lisäksi muut juomat,mehut,piimä,sekä sokeri kahvissa lihottaa paljon.
jos tykkään ruuasta ja syön sitä liikaa?
En jaksa ymmärtää!
Ylipainoinenhan EI voi mitenkään syödä terveellisesti ja lenkkeillä?