Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävä kaveri! TAAS perui menon joka oli jo lyöty lukkoon :(

Vierailija
31.03.2011 |

Päätettiin viime viikolla että lähdetään pitkästä aikaa tuulettumaan ja tehdään lauantaina jotain kivaa. Tarkoitus oli päivällä käydä syömässä ja illalla johonki klubille. Itse olin jo ihan innoissani kun nykyään nähdään niin harvoin.

Noh, kuinka ollakkaan, äsken piippasi puhelin ja siellä oli tekstari tältä kaverilta "sori en pääse kun isäni joutui sydäninfarktin takia sairaalaan, nähdään ens viikolla? :)"

ja siinä tosiaan oli tuo hymynaamakin perässä?

Jos kyseessä olisi kuka tahansa muu ihminen, olisin tottakai huolissani ja ymmärtäisin, mutta ei tämä naikkonen. On nimittäin useemmankin kerran käyttäny kaveripiirissä tätä isä-tekosyytä (on perunut menoja sanomalla että isällä on sydänkohtaus, murtunut jalka, syöpä yms). Kerran sitten humalassa lipsautti että valehteli. On myös valehdellut että olisi tehnyt abortin ja että hänen olisi raiskattu (myös nämä myönsi valheeksi).

Mitä hemmettiä tälläisen ihmisen kanssa pitäisi tehdä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeeksi sanoin suorat sanat takaisin, niin yli puoli vuotta ei pidetty mitään yhteyksiä.

Sitten laittoi tekstarin ja oli niinkuin koskaan ei olisi mitään riitaa ollutkaan.

Voi vi...tu että mua vituttaa kyseisen ihmisen jatkuva temppuilu!

Oltiin taas puheväleissä, niin taas jostakin veti herneet nenään ja nyt ei taas kuulu mitään.

Aikuinen nainen on, mut käytös jotain muuta.

Hylkäisin ystävyyden heti, mut olen hänen lapsen kummi: (.

Vierailija
2/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä takerru tollaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruu sovitut tapaamiset noin 80 prosenttisesti.

En enää viitsi lapsille sanoa, jos ollaan kyseisen äidin kanssa sovittu kyläilystä, kun joutuvat todennäköisesti pettymään.

Ja yleensä syy on aina joku tyyliin "Lähdetäänkin anopin kanssa käymään Ikeassa, kun se haluaa nähdä sen sängyn jota ollaan ajateltu pojille hankkia".

Vierailija
4/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tällainen ystävä. Vai pitäsikö laittaa "ystävä"?

Nyt ei ole hänestä moneen viikkoon kuulunut, ei sen jälkeen kun viimeksi perui sovitun tapaamisen tekstarilla viime tipassa.

Luulin jo et tilanne oli parantunut, mutta pari viimeistä vetoa taas palautti todellisuuden.

Mulla meni monta vuotta ennen kuin tajusin, että kyse ei ole siitä, että minä olen tehnyt jotain väärin, vaan siitä että ao. ihminen pakenee jotain pahaa oloaan tällä käytöksellä.

Olemme toistemme lasten kummeja ja siksi harmittaa eniten, siis lasten puolesta. En minäkään enää aio kertoa lapsille sovituista tapaamisista etukäteen, koska vastapuoli lähes aina peruu ne, milloin milläkin verukkeella.

En jaksa enää niitä pettymksiä.

Vierailija
5/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina haluaa tehdä jotain ja pyytää, sitten peruukin tai ei kuulu mitään. En ota stressiä, koska kyseinen henkilö on jossain määrin rajoittunut tapaus henkisiltä voimavaroiltaan, joten mennään hänen ehdoillaan. Ihan mukavaa seuraa sille päälle sattuessaan, mutta kaikkea ongelmaa elämässä muuten. Muutenkaan en näe meitä niin ystäväni, koska elämänpiirit on niin erilaiset. Olen minä melkein 15 vuotta vanhempikin, kovin luutunut ja keskiluokkainen. Hauskaa on toki yhdessä, kun nähdään, mutta en osaa vaatia häneltä samaa kuin oikeilta kavereilta.

Vierailija
6/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari sellaista kaveria, joiden kanssa aina pitäisi suunnitella jotain suurta. Pitäisi lähteä syömään ja kuppilaan, teatteriin tai jumppaamaan.

Minulle riittäisi ihan tavallinen yhteydenpito, ex-tempore -kylästelyt silloin kun ehtii, ja puhelinsoitot silloin kun haluaa jutella.

Joten voi olla että joskus olen vastentahtoisesti puoliksi luvannut että "katsotaan sopiiko iltamenot kahden viikon päästä perjantaina". Kaveri pitää tätä sovittuna, mutta kun perjantai sitten lähestyy, minua ei yhtään kiinnostakaan lähteä. Mieluummin piipahtaisin kaverin luona vaikka lauantaina kahvilla, koska hän on minulle kuitenkin tärkeä.

Vierailija
7/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sovita mitään etukäteen, koska se ei pidä. Lähdetään sitten yllättäen, jos lähdetään.

Vierailija
8/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohda se..oikeat ystävät ovat rehellisiä ja luotettavia.

Vierailija
9/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et jo aikoja sitten ole laittanut välejä katkolle.

Riippuen millä tuulella oon, saattaisin soittaa ja kysyä, missä sairaalassa isä on, kun haluisin laittaa kortin ja kukat ja käydä moikkaamassa. tai jotain yhtä häijyä, millä siaisn 'kiinni'. Tai sit, todennäköisimmin, laittaisin viestin takaisin, että paranemisia isälle, nähdään myöhemmin. Ja sitten numero pois puhelimesta, pois fb-kavereista jne. Mitä noita patologisia valehtelijoita ja hyväksikäyttäjiä hyysäämään.

Vierailija
10/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen kanssa?

Vierailija
11/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans yks tuttu kysyi itse voiko tulla esim. keskiviikkona kylään puoliltapäivin. Sitten kun ko. päivä koitti niin eipä näkyny eikä edes kuulunu mitään. En ottanut itse yhteyttä enkä enää otakaan. Ei ollu eka kerta tuokaan. Jos kerran olen hänen mielestään niin surkea tyyppi että ei vaivaudu edes ilmoittamaan että ei sitten pääsekään niin en aio itseeni stressata tuollaisen seuralla! Että osaa jotkut kyllä olla v...umaisia..

Vierailija
12/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit tuollaiseen "ystävään". SEhän ei ole paha jos joutuu oikean menon tai todellisen sairastapauksen vuoksi perumaan. Mutta jos kaveri peruu jatkuvasti koska ei jaksa tai keksii jotain kivempaa tekemistä tai seuraa, en monesti antaisi anteeksi. Enkä antanutkaan. Kaveri perui sovitun menon vedoten sairastapaukseen tms, sitten kuitenkin oli illalla päivittänyt facebookiin jotain "olipa kiva tyttöseurassa....". Päivityksestä kävi selvästi ilmi että minulle kerrottu syy oli vain tekosyy ja halusi lähteä muiden ihmisten kanssa pitämään hauskaa. Viestin laitoin että olisin toivonut että hän olisi rehellisesti uskaltanut kertoa, enkä kaipaa elämääni valehtelijoita.

Vierailija
13/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei hirveästi kavereita ole joten haluan pitää edes näistä vähistä kiinni :/ lisäksi tämä kaveri on ihan oikeasti kivaa seuraa kun nähdään vaikkei noista viesteistä uskoisikaan.

- ap

Vierailija
14/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kerro kasvokkain hienovaraisesti kuinka olet pettynyt kun kaveri selvästi valehtelee.

Vierailija
15/15 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako tuommoista pitää kaverina,jos noin vakavista aiheista valehtelee!? :O

voi että ku mullakin ois edes yksi kaveri,joka kysyis ulos! tasan ei mene nallekarkit..