Lue keskustelun säännöt.
Onko Alanya kiva paikka?
31.03.2011 |
jos hakee lomalta lähinnä rentoutumista, aurinkoa ja lämpö, uimista ja halpoja ostospaikkoja. Mukana 2v ja 7v lapset.
Mietin myös Haniaa Kreikassa, mutta siellä ei lokakuussa taida olla enää kovin lämmin.
Thaimaa yms. kaukokohteet on nyt poissuljettu, ei sinne asti kehtaa viikoksi matkustaa.
Kommentit (2)
jonne olen itsekin sinne menossa lasten kanssa. Turkkilaiset osaavat välillä olla vähän liian innokkaita pinten lasten suhteen, mutta muuten ok paikka ( osaavat huomioida 7-vuotiaasi palvelussa, näin ainakin meillä). Kreikkalaiset ovat kokemukseni mukaan todella ylimielisiä ja siellä on kallista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla ei ole henk. koht. kokemuksia siellä olosta lasten kanssa, mutta todella monelta olen kuullut että lapsi saanut siellä kunnon kurataudin/ripulin. En tiedä onko se joka etelän kohteessa, vai vain turkissa..
Itse tykkäsin alanyasta. Siellä on niin paljon sitä paikallistakin ja on ihan kunnon kokonen kaupunki.
Itse en ole käynyt Kreetalla, mutta siskoni kanssa kun olin alanyassa niin hän sanoi että vetää kreetan kymmenen kertaa mennen tullen. Ei ole vissiin se kreeta, hania siis mikään kummonen mesta..