Mikä saa järkevät naiset hurahtamaan johonkin Nutrilettiin?
Esim. Nutrilett-keitto sisältää pääasiassa soijaa, maitojauhetta, kasviöljyä ja hirveän määrän lisäaineita ja jotain mausteita. Lisätty on vitamiineja ja kivennäisaineita, joita saa mistä tahansa kasviksesta.
Halvat raaka-aineet, hirveä hinta ja ihmiset ostaa ihan hulluna, tätä en voi ymmärtää. Ehkä maku on sitten jotain jumalaista, en tiedä kun en ole maistanut.
Itse tehty kasvissosekeitto soijarouheella lisättynä ajaisi saman asian, olisi halvempaa eikä siinä olisi yhtään lisäainetta.
Kommentit (35)
kun kaikki ei jaksa väsätä sitä itsetehtyä kasvissosekeittoa, mikä IHME siinä on niin vaikea tajuta?? Ja laskea niitä kaloreita ja pohtia tuleeko nyt ne vitamiinit ja ne hivenaineet. MIKÄ SIINÄ NIIN ÄRSYTTÄÄ????? Hanki elämä ap!
Kun ihan saman hyödyn saa siitä, että menee tuonne lenkkipolulle ja kaataa sieltä pari puuta ja sahaa siitä paksut oksat ja nostelee niillä painoja?
Saat takuulla syödä niin paljon kuin huvittaa, lihomatta. Ellet sitten tee sitä pelkkään kermaan. Vitamiinit ja hivenaineet on siinä luonnollisessa muodossa ja voit luottaa saavasi niitä tarpeeksi. Niistähän ne aineet tehdään teollisesti uuttamalla niihin Nutriletteihin.
Aikaa kasvissosekeiton tekemiseen menee puolisen tuntia ja saat tehtyä koko viikon annoksen, kun pakastat osan. Ajasta ei siis voi olla kiinni.
ap
Samaa mietin. Jotain ylihinnoiteltua paskaa. Banaani, maitorahka ja pakastemajat ajaa saman asian?
MUtta en mä ymmärrä miten joku voi syödä niitä rasvattomia maitorahkoja. Maistuu ihan persereiälle.
Oli pakko ostaa kokeeksi kun ne on niin suosittuja.
Saat takuulla syödä niin paljon kuin huvittaa, lihomatta. Ellet sitten tee sitä pelkkään kermaan. Vitamiinit ja hivenaineet on siinä luonnollisessa muodossa ja voit luottaa saavasi niitä tarpeeksi. Niistähän ne aineet tehdään teollisesti uuttamalla niihin Nutriletteihin.
Aikaa kasvissosekeiton tekemiseen menee puolisen tuntia ja saat tehtyä koko viikon annoksen, kun pakastat osan. Ajasta ei siis voi olla kiinni.
ap
harmittaako noin paljon että et ole onnistunut laihduttamaan :D? Voi raukka.
Jos tekee ruumiillista työtä, ei tarvitse kuntosalia. Mutta kaikille puun kaato ei ole mahdollista eikä joka paikassa laillista. Oma kroppa on hyvä kuntosali. Punnerruksiin, vatsalihasten harjoittamiseen jne ei tarvita kuntosalia.
MUtta en mä ymmärrä miten joku voi syödä niitä rasvattomia maitorahkoja. Maistuu ihan persereiälle.
mutta saattaa olla sama vivahde.
Mä käytän välillä niitä valmiita pirtelöitä tai mitä hiton smoothieita ne nyt onkaan, siis niitä joita ei tarvii sekoittaa itse veteen. Vitosella saa tarjouksesta kolme kappaletta, käytän niitä välipaloina töissä jos en ole muistanut ottaa mitään järkevämpää mukaan. jos tuosta jollain muulla verenpaineet nousee niin heikosti menee.
ihmettelen mitä ihmisten päässä liikkuu että jollain pusseilla ja pirtelöillä laihdutetaan. Ettekö te tajua että se laihtuminen on väliaikaista jos ette muuta normaaleja ruokailutottumuksianne? Vai onko tarkoitus vetää pussiruokaa loppuelämä? Ei ymmärrä ei. Ja ei, itselläni ei ole ylipainoa koska syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Joskus on pari kiloa ylimääräistä tullut mutta se on lähtenyt ryhtiliikkeellä päivittäisten tottumusten suhteen. Ja mielestäni se on ainoa tie pysyvään hoikkuuteen. Nämä pussidieetit ovat itsepetosta.
onnistunut laihduttamaan ihan tavallisella ruualla. Kerran otin kaupassa Nutrilett-paketin käteen ja katsoin mistä se on tehty. Silmät meinasi pullahtaa päästä, kun luin sitä ainesosalistaa ja ihmettelin kuinka joku voi sellaista vapaaehtoisesti syödä. Tyytyväisenä pistin ostoskoriini kanafileet ja kasvikset kun tiesin, että parempikin vaihtoehto on olemassa!
ap
osa tykkää kokata, osa tykkää laulaa, osa kuntoilee hurjasti, osa tykkää hoitaa hevosia. Niille, jotka tykkää kokata on varmasti hauskaa tehdä sitä kasvissosekeittoa ja häärätä siellä keittiössä ja laskea miten paljon kaloreita ja ravintoaineita missäkin on. Osalle se taas on kauhistus, se puolikin tuntia ylimääräistä aikaa keittiössä on liikaa. Ymmärrätkö? Kaikki ei ole kuten sinä. Kannattaa avata silmät ja tajuta tämä asia, niin elämässä menee muutenkin paremmin.
ihmettelen mitä ihmisten päässä liikkuu että jollain pusseilla ja pirtelöillä laihdutetaan. Ettekö te tajua että se laihtuminen on väliaikaista jos ette muuta normaaleja ruokailutottumuksianne? Vai onko tarkoitus vetää pussiruokaa loppuelämä? Ei ymmärrä ei. Ja ei, itselläni ei ole ylipainoa koska syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Joskus on pari kiloa ylimääräistä tullut mutta se on lähtenyt ryhtiliikkeellä päivittäisten tottumusten suhteen. Ja mielestäni se on ainoa tie pysyvään hoikkuuteen. Nämä pussidieetit ovat itsepetosta.
eihän kukaan nyt loppuelämäänsä laihduta. Miksi ihmeessä kuvittelet, että ne, jotka laihduttaa nutraamalla, eivät muuttaisi elämäntapojaan? Mikä ihme saa sinut ajattelemaan näin? Kyllähän jokainen tietää, että laihdutettu paino pysyy vain, että muuttaa elämäntavat terveellisempään suuntaan.
osa tykkää kokata, osa tykkää laulaa, osa kuntoilee hurjasti, osa tykkää hoitaa hevosia. Niille, jotka tykkää kokata on varmasti hauskaa tehdä sitä kasvissosekeittoa ja häärätä siellä keittiössä ja laskea miten paljon kaloreita ja ravintoaineita missäkin on. Osalle se taas on kauhistus, se puolikin tuntia ylimääräistä aikaa keittiössä on liikaa. Ymmärrätkö? Kaikki ei ole kuten sinä. Kannattaa avata silmät ja tajuta tämä asia, niin elämässä menee muutenkin paremmin.
Vai tekeekö mies muun perheen ruuat? Kyllä meillä ainakin joka päivä tehdään ruokaa koko perheelle ja se on terveellistä kotiruokaa jota kohtuudella syömällä ja herkuttelusta kieltäytymällä kyllä pysyy paino kurissa. Kasvissosekeitto on muuten ainakin meillä myös lasten mieleen.
ei ap
Minulle nutrilett on helppo tapa aloittaa painonhallinta. Nutrauksen aikana ateriarytmini säännöllistyy, annoskoot pienenevät ja makeanhimo katoaa. Siitä on helpompi siirtyä pienempiin annoksiin ja jättää makea pois. En jaksa kalori/pisteiden laskentaa ja varma on että useampaa viikoa en kasviskeittoa syödä jaksa eikä siitä taatusti tule kaikkia tarvitsemiani vitamiineja, hivenaineita ja ravinteita tuolla ajalla. Itsehillinnästähän siinä viime kädessä on kysymys, mutta valitsen mieluusti tuon itselleni helpomman aloitustavan. Minä onneton kun kuulun niihin, jotka imetyksen aikana eivät laihdu lainkaan, niin joka raskauden ja imetyksen jälkeen on oikeasti saanut painoa pudotella. No mutta, eihän sinun toisten valintoja ymmärtää tarvitsekkaan, alkaa vaan ihmetyttämään nämä päivttäiset en ymmärrä nutrilettia ketjut!
siinä on päivän tai viikon tai useamman ruuat rationaalisessa pussimuodossa, eikä koko asiasta tarvitse välittää itse lainkaan.
Mun mielestä on ihan sama, miten ihmiset laihduttaa, jos sillä saa jotain tuloksia aikaan.
eihän kukaan nyt loppuelämäänsä laihduta. Miksi ihmeessä kuvittelet, että ne, jotka laihduttaa nutraamalla, eivät muuttaisi elämäntapojaan? Mikä ihme saa sinut ajattelemaan näin? Kyllähän jokainen tietää, että laihdutettu paino pysyy vain, että muuttaa elämäntavat terveellisempään suuntaan.
en ymmärrä sitä että miksei laihtuminen jo voi tapahtua ruokavalion muutoksella koska se on kuitenkin väistämättä edessä. Kuvittelen että ne jotka pussein laihduttavat ovat taipuvaisempia lihomaan uudelleen koska eivät kykene elintapojen muutokseen. Tai sitten tuttavapiiriini on vain sattunut paljon tällaisia.
Vai tekeekö mies muun perheen ruuat? Kyllä meillä ainakin joka päivä tehdään ruokaa koko perheelle ja se on terveellistä kotiruokaa jota kohtuudella syömällä ja herkuttelusta kieltäytymällä kyllä pysyy paino kurissa. Kasvissosekeitto on muuten ainakin meillä myös lasten mieleen.
ei ap
sillä paino pysyy kurissa.
mieluummin Nutrilett-mössöjä kuin soppakattilaa. Yhtään kaloria enkä ravintoainetta en ole laskenut, koska tiedän laskemattakin että kasviksissa ja tuoreessa lihassa sekä muissa perustuotteissa on kaikki ravintoaineet mitä ihminen tarvitsee.
Hyväksyn erilaiset ihmiset ja tiedän etteivät kaikki ole kuten minä. Saan silti ihmetellä tätä markkinakoneiston toimivuutta ja ihmisten huijaamista.
ap
ei apsillä paino pysyy kurissa.
kyllä terveellisellä kotiruualla laihtuu kun sitä ei syö hevoskuormallista. Kyse on siitä että kuluttaa enemmän kuin syö. Täytä lautanen salaatilla ja ota sitä makaronilaatikko vain vähän. Juo paljon vettä. Jätä kaikki napostelut pois. Harrasta liikuntaa. Ihan varmasti laihdut.
en ymmärrä sitä että miksei laihtuminen jo voi tapahtua ruokavalion muutoksella koska se on kuitenkin väistämättä edessä. Kuvittelen että ne jotka pussein laihduttavat ovat taipuvaisempia lihomaan uudelleen koska eivät kykene elintapojen muutokseen. Tai sitten tuttavapiiriini on vain sattunut paljon tällaisia.
Kuten olen täällä ennenkin joskus sanonut, niin jos olisi olemassa sellainen yritys, joka toisi minulle joka päivä valmiit ruoat nenän eteen ja lupaisi, että ne syömällä varmasti laihdun 1-2 kg vähintään viikossa ja saan kaikki ravintoaineet, niin tottakai ottaisin sen vastaan ja mieluummin siten laihduttaisin (jos tulokset olisi samat kuin nutraamalla). Mutta, itse en todellakaan jaksa miettiä kaloreita ja ravintoaineita, inhoan kokkaamista yli kaiken, nutrauspussit on mulle se nenän eteen tuotu ateria, mitkä syömällä tiedän 100% varmasti, että laihdun. Ymmärrätkö? Itse taas en tiedä yhtään nutraajaa (paitsi sellaiset jotka nutraa vaan jonkun viikon) kenelle olisi tullut kilot takaisin laihdutuksen jälkeen. Kyllä se on sellainen itseensä menemisen paikka koko kuuri, että siinä ehtii miettimään niitä elämäntapojaan ihan uudella tavalla. Itse löysin kuntoilun taas nutrauksen ansiosta, aloin syömään säännöllisesti ja terveellisesti, lopetin alkoholin käytön lähes kokonaan (ennen tissuttelin lähes päivittäin) jne. Mikä ongelma tässä siis on ap?
Täällä varmaan jokun nutrilett-markkinamies tehtailee niitä aloituksia, joka päivä useita. Sosiaalista mediaa ja blää blää blää.