Neuvokaa kokematonta treffailijaa! Kotiin yöksi vai muhinoimaan?
Mennään treffeille ekaa kertaa. Emme tunne toisiamme muuten kuin työn kautta. Siellä ollaan törmätty satunnaisesti. Ihastusta on kuitenkin ilmassa.
Jos viihdymme hyvin toistemme kanssa, niin miten kannattaa lopettaa ilta? Mulla on lapsenvahti varattu seuraavaan iltaan asti. En ole ollut parisuhteessa vuosiin, ikää on 30 v. ja lapsia kaksi.
En ole epätoivoinen, mutta nyt tuntuu että olisi ihanaa löytää elämänkumppani vaikka loppuelämäksi.
Kommentit (8)
Jos tuntuu siltä, eiku muhinoimaan, jos ei, kotiin kiltisti.
Panoja löytyy vaikka mistä, mutta arvosta itseäsi ja katso, mihin miehestä on.
monet miehet kuitenkin edelleen haluavat, ettei nainen ole ihan helppo, vaikka toisenlaisiakin miehiä on. Koska et tiedä, millainen tuo mies on, niin kannattaa pitää jalat yhdessä. Varsinkin kun sulla on lapsi, mies voi ajatella, että paneskelet ympäri kyliä itsesi paksuksi.
on sanoa, hyvää yötä ja antaa kiihkein suudelma siihen päälle, mitä onnistuu. Pysyy miehen kiinnostus seuraavaan kertaan hieman erilaisena.
Varsinkin kun sulla on lapsi, mies voi ajatella, että paneskelet ympäri kyliä itsesi paksuksi.
Aivan näin. Jos sulla ei olis lasta niin mies pitäis sua siveänä neitseenä.
Millanen nainen oikein olet? Seuraavaan iltaan asti hoitaja? Jo on moraalisi rappeutunut. Itse miettisin lähinnä tätä 1. iltaa ja mitä kivaa tekisin miehen kanssa - en todellakaan tunkisi heti miehen pöksyihin.
Jos tunne on molemminpuoleinen, kyse jo entuudestaan tutuista työkavereista, molemmat ovat vapaita ja aikuisia, niin eiköhän tilanne ohjaa siinä.
Kaikki esittäminen on vähän lapsellista etkä voi tietää kumpi miestä hermittaa: se että esität vaikeasti tavoiteltavaa vai se että olet valmis seksiin..
Aikuinen voi olla oma itsensä ja seurata tunteitaan.
Tosin asiantuntija en ole, olen ollut 20 vuotta naimisissa.