Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TAMMIKUISET 2012**

Kommentit (597)

Vierailija
261/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUomenna on aika aikaista mennä verikokeeseen, mutta tokihan VOIT mennä ;). Itse ehkä malttaisin ke aamuun, jolloin se on jo triplat tästä päivästä, ainakin. Enemmänkin kaiken säännön mukaisesti. Tekisin ite huomenna CB-testin ja jonkun muun ja ainakin tiistaihin odottelisin. Voihan siellä olla kaksikin, jännää. Alku-ultraan kannattaa mennä just 7. viikolla, itse olin ekan kerran 5+6 ja silloin ei syke varmuudella näkynyt, viikolla 7+5 näky kunnolla ja näkyi jo oikea vauvan alku :). Ja gyne sanoi mulle, että 6+3 on aika tavallinen aika mennä, silloin nähdään kyllä kaikki oleellinen 90 % tapauksista. Voi jee, on tää jännää.

Iltis ja lähestyvä munkin paisto -operaatio

Ps. Mitä näyttää mammaksit nyt???

262/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu en vielä huomenna mene kun koitan päästä terveyskeskuksen labraan (ilmainen) ja siihen tarvitsee lääkärin lähetteen joten ei ehdi vielä huomiseksi. ti ja ke mulla on kiireitä, joten todennäköisesti vasta torstaina menen. silloinhan on mun virallinen testipäiväkin.

En ole nyt testannut ollenkaan kun pissa on taas niin laimeeta. Mulla on vielä yks apteekin testi ja cb:n digi viikkonäytöllä ja tietty noita mammakseja. Mietin et uskaltaisko huomenna aamulla käyttää tuon cb:n digitaalisen. Hirvittää jos siihen tuleekin -ei raskaana- kääk. Jos saan illemmalla aikaiseks voimakkaampaa pisukkaa niin teen toki mammaksin. Huh, onneks paha olo helpotti. Vaikkakaan en kyllä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! ja pahoittelut helmikuuhun pudonneille, tsempiä uuteen kiertoon!

Itsellä ovis taisi olla perjantaina ainakin vihloi vasempaan munasarjaan.. Peitot heilu la ja su toivotaan että ei ollu myöhästä :) Tahtoisin niin kovasti alkuvuodesta sen käärön kainaloon :)

Niinkuin varmasti kaikki meistä:)

sassu kp13/28-30 yk3

Vierailija
264/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä isosti peukut pystyssä sulle Eve! Kunpa se vahvistuis! Kerro heti kuulumisia kun on kerrottavaa :)

Oman navan ympäristössä on havaittavissa pienesti menkkamaista kipua... Tähän turvotukseen mä saatan kyllä kohta räjähtää, ihan hirveetä, yäk! En käsitä mistä tällasen lykkäs. Alkais sit vaikka menkat jos helpottais. En kyllä aiemmin oo ennen menkkoja turpoillu tällälailla. No, voinpahan katsoo peiliin ja kuvitella olevani raskaana, heheh :D

265/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassu, onnea oviksen hyödyntämisestä, jee.

Anju, tuli mieleen, ettet vaan olis oikeesti raskaana? Ootko testannut? Musta tuntuu nyt mahassa kans siltä et halkeen just, pierettääkin koko ajan;-) Varsinkin jos sulla ei ennen ole ollut moista turvotusta niin teetpäs kuule neito testi.

En malttanut olla testaamatta mammaksilla vaikka pisu oli haileeta. Ja tulihan siihen viiva, haalea mutta nähtävissä ilman valoja ja mielikuvitusta. Kiikutin testin taas naapuriin ja hänkin näki sen. Mainitsin tuosta öllötysolosta, että miten jo nyt voi olla niin hänellä oli kans ollut epämääräistä huonoa oloa jo ennen testin tekoa. Ja sai pojan, kuulemma pojat aiheuttaa enemmän huonovointisuutta. No tiedä tuota, mutta kiva kuulla että tämä on ihan normaalia kuitenkin. Pitäisköhän alkaa pikkuhiljaa uskomaan että olen raskaana vaikka pupusen sijainnista ei olekaan tarkempaa tietoa. Edellisessä ku-raskaudessa mulla ei ainakaan mitään ellotusta ollut, sen sijaan viivat vahvistuivat kyllä yhtä hitaasti käääk. Hitsit uskaltaisko tehdä huomenna aamulla sen viikkonäytöllisen? Mitäs sen nyt pitäis näyttää jos menkoista on tasan kuukausi ja siirrosta kohta kaksi viikkoa? En tajuu noista viikkojutuista mitään. Eli olisiko nyt viikoilla 4+0 jos menkkojen ois pitänyt alkaa tänään ja 30 päivän kierto. vai lasketaanko se alkion hedelmöittymisestä vai mistä?

Ai niin kiitos Anjullekin tsempeistä. Oisitko sinä seuraava plussaaja?

266/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEAONNEA ja paljon tarrasukkia pupuselle tai -sille matkaan!! Tää on ihan huippu-uutinen, oon tosi onnellinen sun puolesta *halit* Nyt tsemppiä ja malttia alku-odotukseen, kyllä ne viivat siitä vahvistuu!!!

Pahoittelut helmikuisiin tipahtaneille, sellaisiakin taitaa jo olla. Mulla on kierto puolivälissä, eli vielä on omalla kohdalla toivoa tammivauvasta. Testailin mammaksin testeillä ovista, ja kaks vahvaa viivaa tuli perjantaina, tosin en ole varma tuliko testiajan puitteissa, mutta kun kaikkia puikkoja vertaa, niin vahvimmat viivat siis perjantaina ja ihan vahvana plussana, siitä ne on hiipunu. Hyödynnetty on etukäteen viikolla ja nyt viikonloppuna, tänään pitäis vielä hommat hoidella ja alkuviikostakin touhuillaan varmasti. Peukut on niin pystyssä, että kipeetä tekee.

Jostain syystä olo on vähän masis ja epäuskoinen jo etukäteen, en oo oikein ovis-tuntemuksia bongannu, limaa kyllä, mutta muuten. Et onko sitte oikeesti ollu vai onko vain lh-huippua heitelly.. Nyt siis kp15 menossa, tuleepa taas pitkät pari viikkoa etiäppäin. Pitää keksiä jotain sijaistoimintoa, ettei koko ajan miettis. Nyt on kyllä testejä vino pino, joten saatanpa alottaa testailla ovistesteillä hyvissä ajoin etukäteen ;) aattelin, että tässä kierrossa vois vähän leikkiä testeillä. Seuraavassa sitte, jos sinne joudutaan, taas ryhdistäydytään.

Anjulle peukkuja, et turvotus olis muuta kuin menkkoja. Mulla oli alkuraskaudessa tosi kova turvotus, ei pystyny raskautta peitellä alkumetreiltäkään lähtien.. eli kyllä voi hyvin olla sitä! :)

267/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-tyy, en minä kirjoitustasi pahalla ottanut. Tiedän vaan, että ainakaan muutama kuukausi sitten minulla ei ole kyseistä tautia ollut. Ja ollaan kyllä käyty suhteen alkuvaiheessa molemmat testeissä ennen kuin jätettiin kortsut pois. Toivon kyllä todella, että tähän vuotoon joku helppo selitys löytyy. Tai lähinnä hoidettavissa oleva selitys.

Marielle pahoittelut menkoista!

Even puolesta olen hurjan iloinen! Tarrasukkia nyt matkaan ja toivotaan, että plussa kestää!

Täällä on täti tulossa kylään ja mieli maassa. Pariin otteeseen on itkettänytkin jo ja ahdistaa ihan suunnattomasti miksi tämä vauvaprojekti ei vaan etene.

Tein eilen iltapäivällä CB:n plus-testin 6 tuntia rakossa olleesta virtsasta ja se testi näytti kapean sinisen viivan. Minulle on ennenkin ko. testi näyttänyt samanlaisen viivan ja mietin jo, että jättääkö se sitä sinistä väriä siihen viereen, mihin oikein viivan pitäisi tulla. Eli että se sininen väri ei olisi siinä kohdassa missä on hormoniin reagoivaa ainetta, vaan että se pakkautuisi juuri siihen viereen kapeaksi viivaksi. En keksi mitään muuta selitystä, koska raskaana en ole. Mammaksin testi näytti myöhemmin eilisiltana puhdasta negaa. Eilen tuli seksin jälkeen veristä vuotoa ja tänään on tullut hieman ruskean sävyistä vuotoa. Menkat alkaa kunnolla sitten ilmeisesti huomenna. :(

Ensi viikolla pitäisikin sitten käydä siellä labrakokeissa otattamassa FSH ja LH ja jotain muita verikokeita. Ne oli merkattu kiertopäiville 2-5 otettaviksi. Eli jos huomenna nuo menkat käynnistyy kunnolla, niin voisin tiistaina tai keskiviikkona jo mennä labraan. Saisipahan sen sitten pois alta. Ja loppukierrosta sitten progesteroniarvot ja virtsakokeesta jotain perusjuttuja.

Olotila on kyllä järkyttävä. Vaikka ei ollut millään lailla raskautunut olokaan, niin masentaa se silti. Ajoituskin kun oli nappi, koska ovis oli juuri silloin kuin sen ajattelinkin olevan.

Marjana kp 33/33-34 Dpo 14

Vierailija
268/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain kaikille!

Uskaltaudun tänne nyt kuumeilemaan taas, on niin hyvät muistot tuolta viime vuoden puolelta. Iltatähtönen ja kaikki täällä. Mitä on tapahtunut?!

Minä siis uusperheellinen, kahden tyttären, 8v. ja 5v. äiti. Nyt yritämme meidän ensimmäistä yhteistä lasta. Raskauduin ensi yrittämältä viime marraskuussa, la olisi ollut elokuussa. Kevääseen onkin sitten mahtunut kaikenlaista...ensin isot turvotukset (5,4mm ja 6,4mm) ultrassa 11+jotain viikoilla, lisätutkimukset, odottelua lapsivesipunktioon, punktio, odottelua odottelua ja odottelua ja lopulta huonot uutiset. Päädyimme raskaaseen päätökseen keskeyttää raskaus, viikkoja silloin 17, 10.3. syntyi enkelipoikamme. Se oli kamalaa!

Eikä siinä kaikki...5 viikkoa myöhemmin vielä kaavittiin ja nyt sitten tuosta on aikaa 3½ viikkoa, ekat menkat oli pääsiäisen aikaan. Joo, kierto oli siis sikalyhyt enkä todellakaan ole voinut ovuloida. Kun vuoto lisääntyi pääsiäisenä, menin tiistaina ihmeissäni kättärille tutkituttamaan mikä hitto nyt on vikana. Mikään ei tuntunut olevan vikana, menkoiksi epäiltiin ja vuoto loppuikin sitten tuossa torstaina. Nyt siis oletan olevan seuraavan kierron käynnissä ja toivon, että se on normaali. Jos ei ole, niin sit taas tutkitaan.

Luotan kuitenkin vielä hyvään ja oletan, että on menossa kp7/? (yleensä ennen 25-27). ja tämä siis yk1. Haluaisiko joku lisätä listaan mukaan?

Iloa toukokuuhun ja paljon onnea meille kaikille! Enpä tosin teidä menisikö la jo helmikuulle, jos tästä kierrosta raskautuisin...ehkä.

Onnenhelmi kp7/?, yk1

269/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan sut hyvinkin marraskuulta. Voi kurjuuden kurjuus, mitä olet joutunut kokemaan. Niin hurjaa ja epäreilua. Voimahalit ja jaksuja eteenpäin. Toivottavasti kierto normalisoituu pian ja pääsette yrittämään heti uudelleen. Mulla olisi ollut myös laskettu aika elokuusssa, mutta todettiin kohdun ulkoiseksi ja jouduttiin tietysti lääkkeellä tyhjentämään ja sitten kolmen kk tauko. Nyt olen saanut haaleita plussia mutta en uskalla vielä riemuita vanhan kokemuksen takia.

Iltis muuten ei oikeesti ole täällä, on tukevasti raskaana mutta käy välillä meitä moikkaamassa ja neuvomassa kun aina ollaan sormi suussa milloin lämpöjen tai muiden oireiden kanssa. Minä päivittelen ainakin toistaiseksi tuota listaa joten lisään sut mukaan. Tervetuloa siis!

Vierailija
270/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mahtavaa kuulla hyviä uutisia :)

Oma olo on kuin ilmapallolla. Varmasti vapunajan mässäys syynä siihen. Lämmöt hipsiny ylöspäin. 28.4 37.06, 29.4 37.92 30.4 37.31 , 1.5 37.13

Mietin oman testaamiseni ajankohtaa.

Viimeset menkat ollu 4.4, pupuiltu 22.4.

Koskahan siis kannattaisi testailla?

Ensin mietin että odottelen mahdollisimman pitkään, olisi masentavaa saada nega.

Nyt plussauutisten innostamana tekisi mieleni testailla mahdollisimman pian..

Katmam Kp 28/29-44

271/597 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sun kirjoituksia seuraillut kovasti peukkuja pystyssä pitänyt ja rukoillutkin, että nyt vihdoin onnistuisi. Nyt kaikki varpaatkin pystyssä sun ja pikku pupusten puolesta!

Itesellä oli jouukuun alussa km, jonka jälkeen myös kolmen kuukauden tauko vauvantekopuuhissa. Nyt ensimmäinen kierto menossa. Kierrot tasaantuneet ja ovat nyt noin 29-30 päivää. Valmiiksi jo pelottaa, että jos tärppää niin kesken se taas menee :/ Tuhruja kun tulee noin viikko ennen menkkoja, ei joka päivä, ei paljon mutta kuitenkin... Gynellä käyty ja kaikki pitäis olla ok. Epäili, et vois olla keltarauhasen puutosta, mutta ei vielä antanut mitään tabuja tai määrännyt labroja. Sano, että katsotaan ja odotellaan. Ja jos useampi km vielä tulee niin sit katotaan uudelleen labroja jne :/ Jaa-a, ei siis auta kuin toivoa, et jos tärppää niin se keltarauhanen sit jaksaisi kannatella pikkuista. En kyllä useampaa km:ää halua IKINÄ kokea...

Ovis oli ilmeisesti ke-to yönä kp 17-18, heräsin aivan järkyttävään vatsakipuun ja valvoin ainakin tunnin niin, että en voinut juuri liikkua. Kaksi päivää vatsa oli hellänä. Kylvöä oli ma ja sit vasta to illalla, joten saa nähdä myöhästyttiinkö tässä kierrossa.

nila kp 21

ps.Niin ja mutkin saa lisätä mukaan. Yk 1 nyt km:n jälkeen ja sitä ennen oli 4 yk.

272/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, minut voi tuolta listalta tiputtaa pois.

Helmikuulle menisi, jos seuraavasta kierrosta tärppäisi.

Plussatuulia teille muille!

Marjana kp 1/32-37 yk 14

273/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu the meedio ei ehtinyt viikonloppuna koneelle, mutta nyt kun täällä olen niin todettakoon, että ONPAS MULLA KYKYJÄ EVIS=D

Ja se liima, jota sulle lähettelin, oli parasta mitä maailmassa on... näytti toimivan!!! SIIS HURRRRJAN PALJON ONNEA! Mulla on tunne, että tämä raskautesi kestää... olen niin onnellinen puolestasi!

Tintti-tyy, mulla kanssa loppu ne tuikkimiset. Mutta eilen sattui selkään... ihan kuin menkkojen aikaan ja naama sekä RINTAKEHÄ??? täynnä jotain hormoninäppyjä?! Mitä hittoa? Tuleekohan oviksessa joillekin tämmöisiä buberteettioireita xD

Samperi, jos oli ovis! Ei oikein päästy puuhiin, kun talo täynnä vieraita ja on siis edelleen, vielä ensiviikonloppunakin=( Vaikka onkin isohko talo, mutta kun porukkaa on paljon, on vaikea huomaamatta karata puuhiin;)

Marjanalle onnea ensikiertoon!

Olikos se nyt onnenhelmi (?) todella isot pahoittelut kokemastasi=(

Nopeasti kuitenkin sait plussan, joten saanet ne viivat pian uudestaan testiin. Onnea yritykseen=)

Nyt menen hetkeksi tekemään töitä ennen ekaa potilasta ja tulen lukemaan vielä kesken jääneet viikonlopun kuulumisenne loppuun ja ehkäpä jotain kommentoinkin.

Tellu the meedio 13?/28-32

Vierailija
274/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikaa ennen työrupeaman alkua ;)

EVE: ONNEA!! Nyt saa todella jo onnitella. Kyllä sä uskallat tehdä ainakin JONKUn testin nyt aamulla ;). Öllötys voi todella alkaa jo ennen testaamista, toisilla hormoni nousee nopeammin ja yksilöllisiä eroja todella on. Kuopuksesta itse voin tosi huonosti 3+4 kohdalla, testin tein 3+5 ja oli plussa, selvä sellainen, ei-herkällä testillä. Esikoisesta voin tosi hyvin koko ajan, testikin näyttii plussaa vasta 4+5 kohdalla, ja voin kertoa, että testejä kyllä tehtiin ennen sitä :D. Aloitin 4+0 kohdalla, miinusta oli. Kuopuksesta huono-olo, paskanhaju (anteekSI) NENÄSSÄ ja kokoaikainen ellotus olivat läsnä 20 viikkoa aina alkaen 3+4:stä. Molemmat poikia ;). ja ihan erilaisia. Alusta asti olleet. Raskaudetkin ovat erilaisia. Nyt tässä raskaudessa ellotus/ etminen alkoi 7. viikolla, jatkuen 13. viikolle, mutten oksennellut kuten kuopuksesta. Ja jos sulla on 2 siellä, hormoniakin on enemmän jo heti alussa. Ihanaa!!!

MARJANAlle pahoittelut...

Iltis 19+3

Vierailija
275/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risu: Pahoittelut ja voimahalit helmikuisiin tippumisesta!

Eve: Onneksi olkoon, kyllä se sieltä vielä vahvistuu oikein vahvaksi plussaksi, mahtavaa!!Lämpöjä en ole itse mittaillut ollenkaan ja nyt en enää uskalla. :D

Tiiuli: Mitä teit lääkkeesi kanssa? Söitkö kuurin?

Minni86: Kiva kun kyt täällä moikkaamassa! Ja ihanaa että pienokaisesi olikin sitten jo noin nopeasti km:n jälkeen saanut alkunsa. Onnea!

Kaunisikävä: Asentojen suhteen ihan fiiliksen mukaan. Mutta, myönnettäköön että puuhastelun jälkeen pyrin olemaan hyvinkin paikallaan jonkin aikaa… :D

Marjana: Voi Marjana! Kylläpäs sinulla oli huonoja uutisia. Todella pahoillani olen puolestasi! Ja ymmärrän enemmän kun hyvin harmituksesi! Itselläkin on todella masentunut olo, vaikka meillä kuitenkin yritystä huomattavasti vähemmän kun teillä. En tiedä miten jaksat pysyä niin positiivisena. Ihailtavaa! Olet ajatuksissani! Toivottavasti saat lääkäriltä vastauksen siihen miksi ei ole tärpännyt vielä ja siihen helpon ratkaisun. Jaksamista!

Muttis: Mites testailut? Joko olet testannut uudelleen? Onnea!

Satin: Hyvin aikaisessa vaiheessa testasit, joten odottele ihan rauhassa, kyllä se viiva sieltä tulee! :)

Natku85: Halaukset ja pahoittelut!!! Tsemppiä ja katse vaan uuteen kiertoon!

Anju: Miten on, testasitko tänään? Onnea! Hyvät oireet ainakin sinulla, niin ja lämmöt!

Tintti-tyy: Toi vaimon-raskauttamis-kisa kuulostaa kyllä oikeesti hauskalta! Onhan sekin tapa saada miehet kunnolla mukaan projektiin :D

Marie79: Pahoittelut myös sinulle helmikuisiin tippumisesta! Hyvällä asenteella menet kyllä! Hattua nostan!

Sassu90: Hyvältä kuulostaa ässäilyjen ajoitukset, onnea!

Onnenhelmi: Rankkoja aikoja sinulla on takana. Tervetuloa joukkoon ja plussaonnea!

Nila: Tervetuloa joukkoon, sinullakin ollut epäonnea. Toivottavasti nyt tärppää nopeasti ja pienokainen pysyy matkassa loppuun asti!

ON: Ensin on kyllä pakkoa sanoa että tästäkään pinosta ei vielä ole tullut hirveästi plussia, joten niitä on tultava vielä paljon lisää! Outoa, mielestäni pari viimeistäkin pinoa on ollut "vähäplussaisia". Nyt tulee sitten varmasti vielä TODELLA paljon plussia! Plussatuulia!

Itse testasin eilen ja puhdas nega oli. Mieli maassa totta kai. Vaikeeta uskoa että se sieltä plussaksi muuttuisi, mutta yritän ajatella niin että kunnes täti tulee, on vielä toivoa. Valkkaria tulee edelleen ja vatsaa nippailee, samoin kun viime kierrossa, joten pelko herää että se täti sieltä vielä tulee. Huomenna testaan seuraavan kerran, jos ei täti ennen sitä vielä ole paikalle löytänyt.

Alexandra, kp30/27-32, yk4

Vierailija
276/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis onnea onnea!

Marjanalle pahoittelut. Todennäköisesti nähdään helmikuisissa.

Tinttityy oon naureskellu sun jutuillesi ihanlitkana välillä. Ehania nuo miehet joskus =)

).( Nega nega. Ei edes viivanpaikkaa ja olotilakin on semmoinen, että tässäkään kierrossa ei tärpännyt. Odottelen tätiä viikonlopuksi sitten kylään :(

Muttis

277/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, eikä!!! voi paska en paremmpin sano. Olisin niin halunnut sut mukaan odotuspuolelle. Voimahalit ja kiitos sulle tuesta näinä kuukausina.

Muttis, älä vielä luovuta, niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa. Tsemppiä.

Alexandra, jospa se plussa tulis sulle vaan vähän myöhässä kun tätikään ole tullut. onko sulla yleensä säännöllinen kierto. voi niin toivon että tuut mun mukaan.

Nila, tervetuloa mukaan ja kiitos kauniista sanoistasi. Lisään sut listalle.

Katmam, mun mielestä voisit jo testata jollain herkällä testillä, vaik cb:n. Plussaa puhaltelen sulle.

Kovin on tosiaan ollut köyhä kuukausi taas. Mutta onhan teitä testaajia vielä onneksi jäljellä.

Hih, en malttanut olla testaamatta cb:n digitaalisella viikkonäytöllisellä vaikka lupasin itselleni etten sitä vielä käytä kun muut testit ovat ollet niin hailakkoja. Tein siis yöllä vajaan kolmen tunnin pissitauon jälkeen ja siihen pärähti heti RASKAANA 1-2 viikkoa mikä pitää paikkansa, viikot siis. Eli kai se on vihdoin uskottava. soitin just terveysasemalle ja mulla on siellä yksi käyttämätön hcg-labra joulukuulta niin voin käyttää sen. Mutta en mene vielä tänään. Kohta loppuu kyllä testit, kääk, pari mammaksia ja yksi apteekin perustesti enää jäljellä. pitäisköhän ostaa lisää vai luotanko nyt tähän ja odotan verikokeita? Mammaksit kyllä antaa tosi haaleaa viivaa cb:hen verrattuna. Eli niitä en kyllä voi suositella kellekään vaikka halpoja ovatkin.

Tellu the meedio, kiitos pikaliimasta. Laitoin sitä kyllä aika paljon, joten toivottavasti kestää loppuun asti. Pitäisköhän varmuuden vuoksi tuikata vähän lisää;-))

Koitapas Tellu meedioida muillekin noita plussia itsesi lisäksi että saadaan keskustelua tuonne odotuspuolellekin. Plussapuhureita täältä!!!

Vierailija
278/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on evis testeineen ;) Tosin mä alan kohta jo onnittelemaan! Mä niin odotan että sä pääset varmistukseen verikokeisiin ja ultraan ja pikkuinen on kunnossa,oikeassa paikassa jne.! IHANAA!! Ja tänään tulet kertomaan miten plussa pärähti testiin sekunnissa niin lupaan pomppia ympäri kämppää naapureiden iloksi :))

Vierailija
279/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evishän tulikin saman tien kun kirjoitin ;)

ONNEAONNEAONNEA! Miljoonia kiloja!! :) Ihanaa! Mahtavaa!

280/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot niin hauska! Varo ettei tuu varoitusta liiasta pomppimisesta, hihih.

Kyselin omalta klinikalta paljonko arvojen milläkin päivällä pitäis olla. Aika isot haarukat, toivottavasti mun lukemat mahtuu haarukkaan, sitä pelkään kaikista eniten et siellä onkin vaan jotain 20. voisin tosiaan jo mennä tänään, mutta en tiedä uskallanko vielä..luultavasti menee hermo ja juoksen sinne taas viime sekunneilla ennen sulkemista, hih.