Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Tein postiin valituksen kantajasta, joka jatkuvasti kiikutti postiamme väärään osoitteeseen, samoin toi meille millon mitäkin kirjeitä ja paketteja jotka eivät olleet osoitettu meille.
Ja tätä siis tapahtui todella usein.
En ole luonteeltani mikään niuhottaja mutta tämä alkoi todella ottaa päähän, joten soitin postiin ja kerroin asiasta. Kiittivät, ja lupasivat viedä asian eteenpäin.
Nyt sitten tämän valitukseni jälkeen postini ovat alkaneet mystisesti kadota.
Olen tässä muutaman viikon aikana tilannut eräältä luotettavalta virastolta 3 kertaa saman paperin, joista mikään ei ole tullut perille. Samoin minulta on jäänyt muualtakin lähettettyjä tärkeitä papereita tulematta. Olen vielä soittanut kyseisiin paikkoihin, ja varmistanut että kirjeet ovat lähteneet matkaan ja niiden pitäisi olla jo perillä.
Siispä soitin postiin uudestaan, mutta siellä ei kuulemma pystytä näkemään, onko kirjeet alunperinkään tulleet heille jakoon, jäi sellainen olo, että he eivät asialle ole mitään tekemässä.
Nyt on aikamoinen stressi, en todellakaan muista aina mitä laskuja on milloinkin tulossa (esim vakuutusmaksut tulee niin harvoin), ja pelkään että menetän vielä luottotietoni tämän vuoksi.
Mitä hemmettiä voin tehdä? En viitsisi kokoajan olla sinne postiin soittamassa, etteivät pidä minua ihan hulluna, mutta eihän tämä näinkään voi jatkua?!
Mitä tekisitte?
Kommentit (5)
Täytyypä soittaa ja sanoa, että tekevät valituksen.
Vielä kun tietäs minne korkeemmalle tasolle sitä voisi soittaa.. :)
Ap
varsinaisesti "korkeampi taso", mutta esimerkiksi tänne:
http://www.posti.fi/postipalvelee/yhteystiedot.html
Vai otitko yhetyttä nimenomaan tänne jo aikaisemmin?
myös valitusopas. En ole itse sitä lukenut, mutta siinäkin voisi olla hyödyllistä tietoa.
Ja kirjallinen valitus, mutta en tiedä sitten miten noiden tavallisten kirjeiden kanssa menee, kun eivät näe onko tullu jakeluun vai ei.
Kiitos paljon vaivannäöstä, toivottavasti saisi nyt jotain tolkkua tähän asiaan.
Ap
yhteyttä siihen "luotettavaan virastoon" ja pyytäisin heitä tekemään postille valituksen. Ainoastaan kirjeen tai paketin lähettäjä pystyy tekemään postille katoamisilmoituksen.
Sitten ottaisin yheyttä postiin jollekin korkeammalle tasolle kuin lähikonttoriin ja selittäisin tilanteen alusta lähtien.
Sitten loppukin jo ideat...