Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä?

Vierailija
30.03.2011 |

Mulla on elämäni suurin kriisi meneillään ja tarvitsisin tosi paljon ystävien sekä mieheni tukea. Mitä tekee mies, tulee mustasukkaiseksi siitä että ystäväni (miehet ja naiset) soittavat mulle ja kyselevät vointia. Mies väittää että minä kieroilen ja valehtelen hänen selän takanaan. Tänään kertoi jättävänsä mut, koska ei kestä sitä enää että minä puhun muiden kanssa ja hän ihan nyt jäänyt ihan kakkoseksi enkä huomaa häntä enää ollllleeeeenkaaaaaaan. Hylkäisitkö sitä puolisosi, jos hänelle tulisi jokin aivan kamala asia eteen elämässä ja hän ei jaksaisi sinua huomioida kuten ennen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien tuki on toki tärkeää, mutta rehellisesti sanoen sen oman puolison tuki tulisi olla tärkeämpää kuin miespuolisten ystävien.

Eli hiukkasen aiheesta mies mielestäni kitsoilee, eikä ole suinkaan tunnevammainen apina, kuten edellöä on esitetty.

Vierailija
2/4 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippakivestä eroon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis miestäsi. Ei varmaan osaa käsitellä asiaasi, onko muuten empatiakykyä? En tiedä, auttaisiko jos sanot ihan suoraan, että olet pahoillasi että hän kokee niin, mutta sun täytyy nyt keskittyä oman akuutin kriisisi hoitamiseen ja sinua auttaisi siinä, jos hän tukisi sinua eikä syyllistä entisestään huonoa oloasi tuollaisilla perättömillä väitteillä.

Tsemppiä joka tapauksessa asiasi käsittelyyn! ?

Vierailija
4/4 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisistäsi? tajuaako miehesi, kuinka iso juttu on sinulle? Oletko kertonnut tunteistasi miehellesi? Ihmiset, jotka eivät ole elämässään kokeneet vastoinkäymisiä eivät tiedä, mitä kriisitilanteessa oleva ihminen käy läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi