Thaimaan lennosta kysyttävää
varattiin matka jo ensi talvelle ja siinä nuo lentoajat vähän mietityttää. Eli lähtö on Suomesta klo 14, eikös yleensä Thaimaan lennot ole yölentoja pääsääntöisesti? Mitenköhän raskasta on tuollainen lentoaika, on kuitenkin siellä perillä sitten paikallista aikaa joskus 5-6 aikaan aamulla, eli suomen aikaa puolenyön jälkeen? Onko kokemuksia, miten olette jaksaneet?
Kommentit (32)
Kyllä siellä koneessa voi nukkua ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa!!
kyllä mä ymmärrän että se on ongelma, harva siihen pystyy
Ja jopa sinne koneeseen. Ei todellakaan ole ongelma. Ap:n ongelma on tehdä turhista asioista ongelma ja pilata loma jo etukäteen. Ja turha täällä on kysellä asioita jos ei kestä vastauksia muuta kuin tyyliin "kiitos vain että pilasitte päivän".
Voi tsiisus mitä vänkäämistä. Pysykää kotona!
kyllä mä ymmärrän että se on ongelma, harva siihen pystyy
Ja jopa sinne koneeseen. Ei todellakaan ole ongelma. Ap:n ongelma on tehdä turhista asioista ongelma ja pilata loma jo etukäteen. Ja turha täällä on kysellä asioita jos ei kestä vastauksia muuta kuin tyyliin "kiitos vain että pilasitte päivän".
Oikeesti? Mitä ihmettä täällä ihmiset siitä ilkeilystä saa itselleen? Hyvän mielen? Kyllä vastauksia kestää, puoleen ja toiseen, sitähän varten sitä kysyy asioita täällä, mutta miksi pitää ilkeillä? Miksi? Miksi ei sitä omaa mielipidettää voi sanoa nätisti? Tätä mä en tajua av:lla ylipäätään. Ja yhä, tämä EI OLE ONGELMA, kunhan asiaa pohdin. Mutta nyt en enää tätä ketjua avaa, riidelkää te täällä. ap
Missä lukee, että kohteessa ei saa mennä nukkumaan, vaikka pieniä päikkäreitä, että jaksaa iltaan? argh
Missä lukee, että kohteessa ei saa mennä nukkumaan, vaikka pieniä päikkäreitä, että jaksaa iltaan? argh
ongelmia ei lentomatkojen pituuden tms vuoksi ole ollut. Ehkäpä mä en stressaa asioista joille ei voi mitään tai osaisin omalta kohdaltani miettiä kumpi sopisi minulle paremmin: pidempään valvominen ja töttöröö olo vaiko lyhyet päikkärit kohteessa ja töttöröö olo. Mutta kun en tällaisia mieti ja nukun koneessa kuin lapsi, oli vuorokaudenaika mikä tahansa ;)
Pitkä lentomatka on kuitenkin tosi tylsä, toivottavasti nukkuisivat edes osan matkasta. Ainakin minulla on niin, että kun tulen uuteen paikkaan, niin se on jo niin mielenkiintoista, ettei edes nukuta, vaikka tulisi paikallista aikaa aamulla ja olisi valvonut koko yön.