Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmistyypin, joka ei omasta mielestään ole koskaan riidoissa kenenkään kanssa, mutta loukkaa muita ympärillään ja on kykenemätön selvittämään erimielisyyksiä tai pyytämään anteeksi?

Vierailija
04.03.2023 |

Saattaa käyttäytyä tosi törkeästi kanssaihmisiä kohtaan, mutta jos toinen kertoo tai osoittaa että tämä on loukannut häntä, niin tämä tökerö ihminen ei ota kuullakseen asiaa. Ignooraa tällaiset jutut täysin. Vaikenee riidat ja erimielisyydet kuoliaaksi, kertoo kaikille että ei hänellä ole mitään ongelmaa ketään kohtaan. Loppujen lopuksi ihmiset katkaisee välit tähän ihmiseen, koska hän ei vaan koskaan myönnä käyttäytyneensä väärin tai muutenkaan kykene järkevään keskusteluun. Silti tämä ihminen ei koe tehneensä mitään väärin.

Mikä tällaista ihmistä vaivaa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevään keskusteluun. Tämä jäi puuttumaan otsikosta.

Vierailija
2/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on tuollainen, mutta hän jo vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina on tommonen. :(

Vierailija
4/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko näkyi tälleen tuolla reunassa:

"Tiedättekö ihmistyypin, joka ei omasta mielestään ole koskaan riidoissa kenenkään kanssa, mutta loukkaa muita ympärillään ja on kykenemätön selvittämään erimielisyyksiä tai pyytämään anteeksi?#

Vierailija
5/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko näkyi tälleen tuolla reunassa:

"Tiedättekö ihmistyypin, joka ei omasta mielestään ole koskaan riidoissa kenenkään kanssa, mutta loukkaa muita ympärillään ja on kykenemätön selvittämään erimielisyyksiä tai pyytämään anteeksi?#

Aah okei. Vitsi tein jo toisen aloituksen, kun ajattelin ettei tästä saa mitään tolkkua.

Mutta siis tässäkin kysymys 70+ ihmisestä, joka esittää olevansa mitä parhain ihminen, silti kohtelee kanssaihmisiään tosi huonosti. On todella tekopyhä. T. Ap

Vierailija
6/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri äitini 😐

Vierailija
7/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
8/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri äitini 😐

Minkäikäinen äitisi on? Onko tämä joku suurten ikäluokkien juttu? Ovatko nämä ihmiset tunnevammaisia vai mikä heidän ongelma on?

Vierailija
9/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ban bossy!

Vierailija
10/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin. En ole jaksanut pitemmän päälle olla yhteyksissä.

Vierailija
11/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, koska olen tosi tyhmien ihmisten ympäröimä heitä älykkäämpi ihminen. Mutta jos joku kertoo että olen loukannut, pyytelen vuolaasti anteeksi ja myönnän virheeni ja olen todella aidosti pahoillani. Koska vastapuolella aina omat emotionaaliset ongelmansa, tästä yleensä seuraa vain se, että vastapuoli kokee viimeistään siinä vaiheessa, että hänelle on nyt annettu virallin lupa loukaantua ja sitten hän vasta loukkaantuukin. Siihen siis voi olla hyvät syynsä, miksi ihmiset eivät juuri anteeksi pyytele. Jatkan silti edelleen tämän virheen tekemistä, kuten muidenkin virheideni. Ja eipä siellä vastapuolella koskaan tunnu sen kypsempi ihminen olevan...

Vierailija
12/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

öMolemmat vanhempani. Jostain mystisestä syystä erosivat, kun olin 10 v. Ihmeen kauan siis pärjäsivät keskenään. Täytyy sanoa, etten surrut heidän kuolemaansa juurikaan. Ja silti, vaikka he olivat henkisesti isompi taakka kuin haluan myöntääkään, niin kun toisessa ketjussa luin äidistä, joka lähetti nälkäisen tyttären yöhön kun tämä tuli pyytämään kahtakymppiä lainaksi, niin täytyy myös todeta, että nämä ikävät vanhempani olivat ihan helvetin lämpimiä ihmisiä tuossa mielessä. On se jännä, miten erilaisia puolia voi samassa ihmisessä olla. 

Vierailija
13/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että elävät jossain täysin omassa todellisuudessa. Minäkuva jotenkin pahasti vääristynyt. Ei osaa katsoa peiliin. Yhtään.

Vierailija
14/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.” 

Vierailija
15/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen, koska olen tosi tyhmien ihmisten ympäröimä heitä älykkäämpi ihminen. Mutta jos joku kertoo että olen loukannut, pyytelen vuolaasti anteeksi ja myönnän virheeni ja olen todella aidosti pahoillani. Koska vastapuolella aina omat emotionaaliset ongelmansa, tästä yleensä seuraa vain se, että vastapuoli kokee viimeistään siinä vaiheessa, että hänelle on nyt annettu virallin lupa loukaantua ja sitten hän vasta loukkaantuukin. Siihen siis voi olla hyvät syynsä, miksi ihmiset eivät juuri anteeksi pyytele. Jatkan silti edelleen tämän virheen tekemistä, kuten muidenkin virheideni. Ja eipä siellä vastapuolella koskaan tunnu sen kypsempi ihminen olevan...

Et kuulosta kauhean fiksulta kyllä itsekään

Vierailija
16/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.” 

Ja mistäs tässä keskustellaan? No ihmisistä tietenkin ja arvostellen vielä.

Vierailija
17/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri äitini 😐

Minkäikäinen äitisi on? Onko tämä joku suurten ikäluokkien juttu? Ovatko nämä ihmiset tunnevammaisia vai mikä heidän ongelma on?

Kyllä ovat tunnevammaisia, johtuu sen aikaisesta kasvatustyylistä, häpeällä kasvattamisesta ja vaativuudesta, tunteita ei ole saanut näyttää vaan on pitänyt olla helppo, eivät tunnista edes omia tunteitaan saati sitten toisten.

Vierailija
18/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden alkoholiongelmaisen tunnen, jolla on juurikin tuollaista problematiikkaa.

Vierailija
19/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei iiiik.

Ihan mun vanhinta ystävää kuvailit.

Ennen oltiin läheisiä kuin sisarukset, oon aina ennen paukauttanut suoraan jos loukkaa muita, että pyydä nyt hyvä ihminen anteeksi, mutta nykyään en uskalla.

On alkanut KonMarittamaan läheisiä ihmisiä. Kahden vuoden aikana nyt 6 hänen hyvää ystäväänsä sanonut välit poikki tuohon ihmiseen. Hän taas on sitä mieltä että joutaa mennäkin sellaiset ihmiset jotka aiheuttavat hänelle pahaa mieltä. Toisin sanoen kikkaa ulos elämästään kaikki jotka ovat yhtään eri mieltä asioista

Yritän vain pitää etäisyyttä ja matalaa profiilia etten ole seuraavana tulilinjalla.

Vierailija
20/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä on jatkuva kritisointi, arvostelu, loukkaaminen sekä kyvyttömyys puhua asioista suoraan tai pyytää anteeksi. Tällaiset ihmiset arvostavat yleensä näkyviä asioita eli materiaa. Heille on tärkeätä se miltä asiat näyttävät ulospäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi